Inserite un segnu di più in MS Word


À u tempu di sta scrittura, ci sò dui tippi di layout di discu in natura - MBR è GPT. Oghje avemu parlà di e so differenze è l'usualità per aduprà nantu à i computer cun Windows.

Selezzione di u tipu di layout di discu per Windows 7

A principale differenza trà MBR è GPT hè chì u primu stile sia destinatu à interagisce cù u BIOS (sistema di entrata è uscita di base), è u secondu - cù UEFI (interfaccia unificabile di u firmware unibile). UEFI hà rimpiazzatu u BIOS cambendu l'ordine di caricamentu u sistema operativu è duvule includenti funzioni addizionali. Dopu, tenemu una veduta più stretta à e differenze di stili è decidi sì esse ponu aduprà per installà è gestisce u "sette".

Caratteristiche di MBR

MBR (Master Boot Record) hè statu creatu in l'anni 80 di u XX seculu è durante quellu tempu hà sapè stallà a so tecnulugia di semplici e fiduciosi. Una di e so principali caratteristiche hè a restrizione à a dimensione totale di u drive è u numeru di sezioni (volumi) situati nantu à sti. A dimensione massima di un discu duru fisicu ùn pò micca più di 2,2 terabyte, è nè più di quattru partizioni principali pò esse create in ellu. A restrizioni nantu à i volumi pò esse eludita convertendu unu d'iddi in una stesa, è dopu ponendu parechji logichi. In e condizioni normali, l'installazione è u funziunamentu di ogni edizione di Windows 7 nant'à u discu cù u MBR ùn necessita micca manipule supplementari.

Vede ancu: Installazione di Windows 7 cù un drive flash aviabile

Caratteristiche di GPT

GPT (GUID Partition Table) Ùn ci hè limite per a dimensione di e unità è u numeru di partizioni. Strictu parlendu, u pesu massimu esiste, ma sta figura hè tantu grande chì pò esse equiparatu à l'infinitu. Inoltre in GPT, in a prima partizione riservata, u record di avvallazione MBR maistru pò esse "attaccatu" per migliorà a compatibilità cù i sistemi di operazione anziani. L'installazione di u "sette" in un tale discu vene accumpagnata da a creazione preliminare di un mezu di boot specificu chì hè compatibile cù UEFI, è altre impostazioni avanzate. Tutte e edizioni di Windows 7 sò capaci di "vede" i dischi cù GPT è leggere l'infurmazioni, ma l'OS pò esse carregatu da tali unità solo in versioni di 64-bit.

Ulteriori dettagli:
Installà Windows 7 in un discu GPT
Risolvendu u prublema cù i dischi GPT durante l'installazione di Windows
Installà Windows 7 in un laptop cun UEFI

U svantaggiu principale di una Tabula di Partizioni GUID hè una diminuzione di fiducia à causa di a posizione è un numaru limitatu di tabelle duplicate chì cuntenenu informazioni nantu à u sistema di file. Questu pò purtà à l'impussibilità di recuperu di dati in casu di dannu à u discu in queste partizioni o l'apparenza di "cattivi" settori in ellu.

Vede ancu: Opzioni di riparazione di Windows

Conclusioni

Basatu annantu à tuttu quì, putemu trà e seguenti conclusioni:

  • Se avete bisognu di travaglià cù dischi più grandi di 2,2 TB, impiegate GPT è se avete bisognu di scaricà "sette" da un tale drive, allora deve esse solu a versione 64-bit.
  • GPT differisce da l'MBR da a vittura di avvucazione di u OS, ma hà fiducia limitata, è più precisamente, capacità di recuperu di dati. Hè impussibule di truvà un compromisu quì, dunque avete a decisa in anticu ciò chì hè più impurtante per voi. A soluzione hè di creà backup regolari di file importanti.
  • Per i computer chì dispuniscenu UEFI, l'usu di GPT hè a soluzione migliore, è per e macchine cun BIOS, u MBR hè a migliore. Questu hà da aiutà à evità i prublemi cù u sistema è include e caratteristiche aggiuntive.