Cume sguassate chat in Skype

Questu articulu puderà parlà di cum'è scempiri a storia di i messaggi in Skype. Se in a maggior parte di l'altri prugrammi di cumunicazione nantu à Internet sta azzione hè abbastanza evidenti è, in più, a storia hè conservata nant'à u computer locale, tuttu si capisce cum'è Skype:

  • A storia di i messaggi hè salvata nant'à u servore
  • Per annullà una conversazione in Skype, avete bisognu di sapene induve è cume si cancelli - sta funzione hè nascosta in l'impostazioni di u prugramma

Tuttavia, ùn ci hè nunda di particolarità difficiule in a cancellazione di i messaggi salvati, è avemu da guardà cume si faci in dettu.

Cancellà u storicu di i messaggi in Skype

Per scurdà u storicu di i messaggi, selezziunate "Strumenti" - "Impostazioni" in u menu di Skype.

In l'impostazioni di u prugramma, selezziunate "Sala di chat è SMS", è dopu in "Sottoscrusioni di Chat" subappuntà, cliccate nantu à u pulsante "Apri impostazioni avanzate"

In a finestra di dialogu chì si apre, vedete l'impostazioni in cui pudete specificà quantu tempu a storia hè salvata, è u pulsante per cancellà tutta a corrispondenza. Mi annunziai chì tutti i messaghji sò cancellati, è micca solu per qualchì cuntattu. Fate un clic nantu à u pulsante "Cancella storia".

Attenu per eliminà chatta in Skype

Dopu avè premutu u pulsante, vedi un messagiu di avvertenza chì dichiara chì tutte l'infurmazioni nantu à a correspondenza, chiamate, file trasferiti è altre attività saranu cancellate. Cliccando nantu à u bottinu "Supprimà", tuttu questu hè cancellatu è lettura qualcosa da ciò chì avete scrittu à qualcunu ùn funzionerà micca. A lista di contatti (aghjunta da voi) ùn andrà nunda.

Cancellazione di a curricula - Videos

Se sì troppu sprovente di leghjettu, pudete aduprà sta istruzione video, chì mostra visualmente u prucessu di a cancellazione di a corrispondenza in Skype.

Cumu cancellà una conversazione cù una persona?

Se vulete cancellà a cunversazione in Skype cù una sola persona, allora ùn ci hè pussibilità di fà quellu. In Internet, pudete truvà i prugrammi chì prumettenu di fà quessa: ùn li usanu micca, ùn invècanu micca definitivamente ciò chì si hè prumettu e riescià à premià u computer cun qualcosa chì ùn hè tantu utile.

A ragione di stu hè a vicinanza di u protoculu Skype. I prugrammi di terze parti ùn puderanu micca avè accesso à u storicu di i vostri messaghji, ancu di più prupone una funzionalità non standard. Dunque, si vede un prugramma chì, cum'è scrittu, pò cancellà a storia di a correspondenza cù un cuntattu separatu nantu à Skype, dighjà chì: stà pruvanu à ingannà, è i scopi perseguuti sò assai micca i più piacevuli.

Hè tuttu. Speru chì quest'istruzione ùn aiuta micca solu, ma ancu prutezzi qualcuno da a possibilità di ottene virus in Internet.