L'elaborazione di i dati statistichi hè a raccolta, l'ordine, a compilazione è l'analisi di l'infurmazioni cù a capacità di determinà tendenze è previsioni per u fenomenu studiatu. In Excel, ci sò un gran numeru di strumenti chì aiutanu à fà una ricerca in sta zona. L'ultime versione di stu prugramma ùn hè micca micca inferiore à l'applicazioni statistiche specializate in termini di capacità. I principali strumenti per fà u calculu è l'analisi sò funzioni. Esploremu e caratteristiche generali di u travagliu cun elli, è ponemu nantu à alcune di l'uttivi di più utile.
Funzioni statistiche
Come tutte e altre funzioni in Excel, e funzioni statistiche servenu nantu à argomenti chì ponu esse in forma di numeri costanti, riferimenti à cellule o array.
Espressioni ponu esse inserite manualmente in una cella specifica o in a barra di formule, se cunnuscite a sintassi di un puntu particulare. Ma hè molto più pratice aduprà a finestra d'argumentu speciale, chì cuntene consigli è campi di entrata di dati pronti. Andà à a finestra di l'argumentu di e espressioni statistiche pò esse passatu "Maestru di Funzioni" o usando i bottoni "Librerie di funzioni" nant'à u tape.
Ci sò trè modi per avè a assistente di funzioni:
- Cliccate nantu à l'icona "Inserisci funzione" à a sinistra di a barra di formula.
- Esiste in a tabulazione "Formule", cliccate nantu à u nastro nantu à u bottinu "Inserisci funzione" in u blocu di l'utili "Biblioteca di funzioni".
- Digitare a scelta di tastiera Shift + F3.
Quandu esaminà una di e opzioni di sopra, una finestra si aprirà. "Maestri di Funzioni".
Allora avete bisognu à cliccà nantu à u campu "Categoria" e scelgi u valore "Statistica".
Dopu à ciò, una lista di espressioni statistiche si aprirà. In tuttu ci sò più di un centu. Per andà à a finestra d'argumentazione di chiunque di elli, basta à selezialu è cliccate nantu à u pulsante "OK".
Per andà à l'elementi chì avemu bisognu per mezu di u nastro, spessu a tab "Formule". In u gruppu di strumentu nantu à a nastro "Biblioteca di funzioni" cliccate nantu à u bottinu "Altre Funzioni". In a lista chì si apre, selezziunate una categoria "Statistica". Una lista di l'elementi dispunibili di a direzzione desiderata. Per andà à a finestra d'argumentazione, cliccate nantu à unu di elli.
Lezione: Statu di wizard di Excel
MAX
U operatore MAX hè destinatu à determinà u numeru massimu di campioni. Ha a sintassi seguente:
= MAX (numero 1; numero 2; ...)
Nant'à i campi di l'argumenta bisognu inserisce i spazii di celle in cui si trova a serie numerica. U numeru u più grande di questu, sta formula mostra in a cella in cui hè stessa.
MIN
Da u nome di a funzione MIN, hè chjaru chì e so attività sò direttamente contrapende à a formula precedente - cerca a più chjucate da un serie di numeri è si vede in una cella data. Ha a sintassi seguente:
= MIN (numero1; numero2; ...)
MEDIA
A funzione MEDIA ricerca un numeru in u intervallu specificu chì hè più vicinu à a media aritmetica. U risultatu di stu calculu hè affissatu in una cella separata in cui a formula hè contenuta. U so mudellu hè cumpratu:
= AVERAGE (numero1; numero2; ...)
MEDIA
A funzione di AVERAGE hà i stessi attività chì u precedente, ma in esse ci hè una opportunità di definisce una situazione addizionale. Per esempiu, più, menu, micca uguale a un certu numaru. Hè stabilitu in un campu separatu per l'argumentu. In più, una gamma di media pò esse aghjunta cume un argumentu facultativu. A sintassi hè u seguitu:
= AVERAGE (numero1; numero2; ...; condizione; [intervallo di media])
MODA.ODN
A formula MOD.AODN mostra in a cellula u numeru di u setu chì si pò più spessu. In e vecchie versioni di Excel, ci era una funzione MODA, ma in versioni successive hè stata spartita in dui: MODA.ODN (per i numeri individui) è MODANASK (per i matrici). Tuttavia, a vecchia versione rimaneva ancu in un gruppu separatu, in chì elementi di e versioni precedenti di u prugramma sò raccolti per assicurà a compatibilità di i documenti.
= MODA.ODN (numero1; numero2; ...)
= MODAHNA (numero 1; numero2; ...)
MEDIANA
L'operatore MEDIANA stabilisce u valore mediu in l'intervallo di numeri. Hè cusì, ùn stabilisce micca una media aritmetica, ma hè solu un valore media trà u più grande è u più micu numaru di valori. A sintassi hè:
= MEDIAN (numero1; numero2; ...)
STANDOWCLONE
A formula STANDOCLON cume MODA hè una reliquia di e vecchie versioni di u prugramma. Ora si utilizanu e so sottospecie moderne - STANDOCLON.V è STANDOCLON.G. U primu di elli hè cuncipitu per calculà a deviazione standard di u campu, è u secondu - a popolazione generale. Queste funzioni sò ancu usate per calculà a deviazione standard. A so sintaxis hè cumpruta:
= STDEV.V (numero1; numero2; ...)
= STDEV.G (numero1; numero2; ...)
Lezione: Formula Standard di Deviazione di Excel
U PIU GRANDE
Questu operatore mostra in a cellula selezionata u numeru in l'ordine in ordine discendente. Cioè, se avemu un agregatu di 12.97.89.65, è specificiamo 3 cum'è l'argumentu di a situazione, allora a funzione in a cella restituirà u terzu numeru più grande. In questo casu, hè 65. A sintassi di a dichjarazione hè:
= GRANDE (array, k)
In questo casu, k hè u valore ordinale di una quantità.
U MIMU
Sta funzione hè una immagine speculare di a dichjarazione precedente. In essa ancu u second argumentu hè u numeri ordinale. Quì solu in stu casu, l'ordine hè cunsideratu da u più chjucu. A sintassi hè:
= MENU (matrice; k)
RANG.SR
Sta funzione hà l'inversu di l'azione precedente. In a cella specifica, dà u numeru di sequenza di un numeru particulare in u campu per a condizione, chì hè specificata in un argumentu separatu. Questu pò esse in ordine ascendente o discendente. Questu hè stabilitu per default se u campu hè "Ordine" lasciate in bianco o mettite quì numeru 0. A sintassi di sta espressione hè cumpressa:
= RANK.SR (numero, array, ordine)
Di sopra, unicamente e funzioni statistiche più popolari è richiesti in Excel sò state spiegate. In realtà, sò assai volte più. Tuttavia, u principiu di basa di e so azzioni hè simule: elaborà u array di dati è restituisce u risultu di l'azione computazionale à a cella specifica.