Cume cambia l'indirizzu MAC in u router (clonazione, emulatore di MAC)

Parechji utilizatori, quandu installeranu un router in a casa, per furnisce tutti i dispositivi cun Internet è a rete locale, fronteghjanu à u listessu prublema - a clonazione di l'indirizzi MAC. U fattu hè chì certi fornitori, per scopu di prutezzione addizionale, registrano l'indirizzu MAC di a vostra scheda di rete quandu si avia un contrattu per a prestazione di servizi cun voi. Sò quandu quì cunnessi un router, u vostru indirizzu MAC cambia è l'Internet diventa inaccessibile per voi.

Pudete andà duie manere: dì à u fornitore a vostra nova indirizzu MAC, o pudete cambià u situ in u router ...

In questu articulu mi vogliu mette in evidenza i prublemi principali chì sò spessu durante stu prucessu (à propositu, certi persone chiamanu sta operazione "cloning" o "emulating" indirizzi MAC).

1. Cumu scopre l'indirizzu MAC di a vostra scheda di rete

Prima di clone qualcosa, ci vole à sapè ciò chì ...

U modu più faciule per scopre l'indirizzu MAC è via a linea di cumannu, cù un cumandamentu chì hè necessariu.

1) Fate una linea di comando. In Windows 8: premete Win + R, allora inserisci CMD è preme Invescia.

2) Inserite "ipconfig / all" è premete Invescia.

3) I parametri di a cunnessione di rete vanno à fà. Se prima u computer fù cunnessu direttamente (u cavu da l'entrata hè cumparatu à a scheda di rete di l'ordinatore), allora avemu bisognu di truvà e proprietà di l'adaptatore Ethernet.

L'opinione di u "Indirizzu Fisicu" hè u nostru MAC desideratu: "1C-75-08-48-3B-9E". Sta linia hè megliu scritta in un pezzu di carta o in un quaderno.

2. Cumu cambià l'indirizzu MAC in u router

Prima, andate in l'impostazioni di u router.

1) Aprite un qualsiasi navigatore installatu (Google Chrome, Firefox, Internet Explorer, ecc.) E inserite l'indirittu seguente in a barra di indirizzu: //192.168.1.1 (spessu l'indirizzu hè uguale; pudete truvà //192.168.0.1, // 192.168.10.1; dipende da u mudellu di u vostru router).

Username e password (se micca cambiati), di solitu i seguenti: admin

In router di D-link, pudete ometà a password (per difettu); in router di ZyXel, u username hè admin, a password è 1234.

2) Quandu hè interessatu a tabulazione WAN (chì significa a rete globale, cioè Internet.) Ci sò micca differenze leggeri in i vari router, ma sti trè lettere sò generalmente sempre presenti.

Per esempiu, in u router D-link DIR-615, pudete definisce l'indirizzu MAC prima di configurà a cunnessione PPoE. Stu articulu hè statu descrittu più in dettu.

configurate u router D-link DIR-615

In router ASUS, andate solu à a sezione "Connessioni Internet", selezziunate a scheda "WAN" è scorrite versu u fondu. Ci sarà una stringa per specificà l'indirizzu MAC. Più dettagliu quì.

Impostazioni di u router di ASUS

Nota importante! Alcuni, qualchì volta, chjode perchè l'indirizzu MAC ùn hè micca inseritu: dicenu, quandu clicchiamo per applicà (o salvà), un errore esce chì i dati ùn ponu micca esse salvati, etc. Inserisci l'indirizzu MAC deve esse in lettere e numeri latini, di solitu un colonu tra dui caratteri. A volte, hè permesso entrà da u trattinu (ma micca in tutti i mudelli di dispositivi).

Tuttu u megliu!