Photopea

Di solitu, non tutti i prugrammi è i ghjochi installanu DLL in più per u so stabilimentu. Quelli chì riforniscenu l'installatori prova à riduce a dimensione di u schedariu d'installazione è ùn anu micca includenu i file Visual C ++. È ch'elli ùn sò micca parte di a cunfigurazione di l'OS, l'utenti regulari sò per correggere l'errori cù i componenti mancanti.

A biblioteca msvcp100.dll face parte di Microsoft Visual C ++ 2010 è hè adupratu per eseguire prugrammi sviluppati in C ++. L'errore si vene à causa di l'absenza o di a curruzzione di stu file. Cusì, u software o u ghjocu ùn accende micca.

Metodi di risoluzione di problemi

Pudete ricursu à parechji metudi in u casu di msvcp100.dll. Questu serve per aduprà u pacchiu Visual C ++ 2010, aduprà una applicazione spicializata, o scaricà un file da qualunque situ. Descrivemu queste opzioni in dettaglio.

Metudu 1: Cliente DLL-Files.com

L'applicazione hà una vasta base di dati, cun un gran numeru di biblioteche. Aiuta in absenza di msvcp100.dll.

Scaricate DLL-Files.com Client

Per eliminà l'errore di stu prugrammu, bisognu fà e seguenti operazioni:

  1. Enter msvcp100.dll in u campu di ricerca.
  2. Cliccate "Effettuate una ricerca".
  3. In i risultati, cliccate nantu à u nome di a DLL.
  4. Spingi "Install".

Eccu, msvcp100.dll hè ora in u locu ghjustu.

L'applicazione hà un modu particulare induve offre à l'utente una scelta di parechje versioni. Se u ghjocu hà bisognu di un msvcp100.dll specifica, allora pudete truvà quì. Per sceglie u schedariu appropriatu, seguite sti passi:

  1. Mutà l'app à un aspettu particulare.
  2. Selezziunu un specificu msvcp100.dll è aduprà u pulsante "Sceglite una versione".
  3. Pudete andà à a sezione cun impostazioni addizionale. Qui vi hà bisognu di definisce l'indirizzu per a copia di msvcp100.dll. Di solitu cambemu niente:

    C: Sistema di Windows 32

  4. Usate u pulsante "Installazione avà".

Ora l'operazione hè completa.

Metudu 2: Microsoft Visual C ++ 2010

Microsoft Visual C ++ 2010 installa varie DLL chì sò necessarie per i prugrammi creati in Visual Studio. Per riparà l'errore cù msvcp100.dll, dovete scaricà è installà. U prugrama stessu mette tutti i schedari in u sistema è cunduce a so registrazione. Nunda di più hè necessariu.

Scaricate Microsoft Visual C ++

Prima di scaricà u pacchettu, devi selezziunà l'opzione desiderata per u vostru computer. Ci hè duie di esse - per OS in processori 32-bit è 64-bit. Per determinà chì avete bisognu, cliccate nantu à "Computer" cliccate à diretta è selezziunate "Pruprietà". Vedite una finestra cù l'infurmazioni nantu à u sistema, induve a so prufessione hè indicata.

L'opzione x86 hè adatta per 32 bit, è x64, rispettivamente, per 64 bit.

Scaricate Microsoft Visual C ++ 2010 (x86) da u situ ufficiale
Scaricate Microsoft Visual C ++ 2010 (x64) da u situ ufficiale

Dopu nantu à a pagina di scarica avete bisognu:

  1. Sceglite u vostru linguaghju di OS.
  2. Preme "Download".
  3. Dopu, fate un installatore.

  4. Accetta à i termini di licenza.
  5. Cliccate "Install".
  6. Chiudite a finestra cù u pulsante "Finish".

Tuttu, da quellu tempu l'errore ùn apparterà più.

Se avete un Microsoft Visual C ++ release successu, puderà impedisce l'installazione di a versione 2010. Dopu avete bisognu di caccià cù u metudu di solitu, aduprendu "Pannello di cuntrollu", è dopu installà u 2010.


A volte, e nuove distribuzioni ùn sostituite micca e so versioni precedenti, dunque avete da aduprà versioni precedenti.

Metru 3: Scaricate msvcp100.dll

Pudete installà msvcp100.dll semplicemente ponendu in una cartella:

C: Sistema di Windows 32

avendu scaricatu in precedenza u schedariu da u situ chì dà sta funzione.

E DLL hè installatu in diverse cartelle, secondu a generazione di l'OS. In u casu di Windows XP, Windows 7, Windows 8 o Windows 10, pudete amparà cumu è cume li si pò mette da questu articulu. È per registrà a biblioteca manualmente leghje questu articulu quì. Di solitu, a registrazione ùn hè necessariu - Windows stessa esegue in autumatica, ma in casi particulari questu prucessu pò esse necessariu.