Total Commander: permette di visibilità di file ascutiti

In u sistema operativu di Windows, ci hè una funzione cum'è di nascondere a visibilità di file è cartelle. Questu permette a prutezzione di dati cunfidenziali da occhi curiosi, ancu per prevene azioni dannosi cun u vulintà nantu à l'infurmazioni di valore, hè megliu di ricusallu à una prutezzione più seria. Un travagliu più impurtante cù chì sta funzione hè cunnessa hè a cosiddetta "infallibile", vale à dì, da azzioni involuntarie di l'usu stissu, chì sò dannose per u sistema. Dunque, parechji file di sistema sò inizialmente nascosti durante l'installazione.

Tuttavia, l'utili più avanzati à volte anu necessariu attivà a visibilità di i file nascosti per fà certi attività. Analisemu cumu fà ciò in Total Commander.

Scaricate l'ultima versione di Total Commander

Abilitu a visualizzazione di i file nascosti

Per visualizà i file nascosti in Total Commander, cliccate nantu à a sezione "Configurazione" di u menù horizontale superiore. In a lista chì vene, selezziunate l'elemento "Impostazioni".

Una finestra pop-up appare in cui andemu a l'elemento "Contenutu di i pannelli".

Poi, metti una marcata davanti à l'elemento "Mostra fascette nascoste."

Ora vedemu cartelle e file nascosti. Sò marcati cù un puntu esclamativo.

Simplificà a commutazione tra i modi

Ma, se l'utente quessa spessu deva passà da a modalità standard è u modu di visualizazione di i file nascosti, hè abbastanza praticà di fà ciò sempre in u menù. In questu casu, sarà raziunale mettere sta funzione cum'è un bottinu separatu annantu à a barra di strumenti. Vedemu chì cum'è ciò chì pò esse fattu.

Facendu cliccà à dirittu destro nantu à a barra di strumenti, è in u menù contestuale chì vene, selezziunate l'elemento "Modifica".

Dopu, apre a finestra di a configurazione di a barra di strumenti. Cliccate nantu à ogni articulu in cima à a finestra.

Comu pudete vede, dopu à questu, parechje elementi addizionali parenu in fondo à a finestra. À mezu à elli, circà l'icona sottu u numeru 44, cum'è mostra a schermata sottu.

Poi, cliccate nantu à u bottinu di u scrittu "Squadra".

In u listinu chì vene in a sezione "Vede", circate u comando cm_SwitchHidSys (mostra i file cumpresi è di sistema), cliccate nantu à ellu è cliccate nantu à u "OK". I semplicemente incollate stu cummentu in a finestra per copià.

Quandu i dati sò messi, fate una volta à cliccà nantu à u bottinu "OK" in a finestra di configurazione di a barra di strumenti.

Come si vede, l'icona di cambiamentu trà u modu di vista normale è di a mostra di i file nascosti hè apparutu nant'à a barra di strumenti. Ora pudete cambià à mezu à e manere semplicemente cliccendu nantu à sta icona.

Configurazione di a visualizzazione di i file nascosti in Total Commander ùn hè micca tantu difficiula se sapete l'algoritimu correttu di l'azione. In u casu contrariu, si pò piglià un tempu assai luntanu se cercate a funzione desiderata in tutti i parametri di u prugramma à l'azianu. Ma, per via di sta istruzzione, sta missione diventa elementare. Se cambiate per mezu di i modi in a barra di strumenti Total Commander cù un bottinu separatu, allora a procedura per cambià e, diventa ancu più pratice è u più semplice cumu pussibule.