EXE hè un furmatu chì ùn riesci micca fà di software. Gestisce tutti i processi di l'iniziu o l'installazione di prugrammi. Pò esse una vera applicazione, o esse parte di u.
Cume per creà
Ci hè dui opzioni per creà un file EXE. U primu hè l'usu di ambienti per a programmazione, è u secondu l'usu di installatori spiciali, cù l'aiutu di i quali si crearanu “riparazioni” diversi è pacchetti installati in un clic. Dopu in esempiu, cunsidereremo dui opzioni.
Metudu 1: Comunità Visual Studio
Cunsiderate u prucessu di creazione di un prugrammu simu basatu nantu à un linguaghju di programmazione. "Visual C ++" è compilà lu in a Visual Studio Community.
Scaricate e pagine di Visual Studio Community da u situ ufficiale
- Fighjate l'applicazione, andate in u menù "File"dopu cliccate nantu à l'elemento "Crea"è dopu in a lista nantu à "Prughjettu".
- A finestra s'hè aperta "Creà un prugettu", in cui avete bisognu cliccate prima nantu à l'etichetta "I mudelli"è dopu "Visual C ++". Dopu, selezziunate "Win32 Console Application", setate u nome è a location di u prughjettu. Per difettu, hè salvatu in u cartulare di travagliu di a Community di Visual Studio, in a cartella di sistema I miei documentima hè pussibule di sceglie un altru directory sì puderete. Dopu à a fine di l'impostazioni, cliccate "OK".
- Iniziò "Installazione guidata di Win32 di applicazione"in chì simu cliccate "Prossimu".
- In a prossima finestra definemu i parametri di l'applicazione. In particulare, avemu sceltu "A applicazione di a console"è in u campu "Opzioni avanzate" - "Progetto Vuotu"da unquistà a scatula cù "Header precompilatu".
- U prugettu in cui hè necessariu per aghjunghje una zona per a scrittura di u còdice hè principiatu. Per fà quissa in tab "Solution Explorer" Fate un clic col bottinu di dirittu di u mouse in a scrizzione "File di risorse". Un menu di cuntestu apparisce in cui cliccemu in successione "Add" è Create Item.
- In a finestra aperta "Add new item" sceglite un articulu "File C ++". A seguitu, ponemu u nome di u schedariu per u còdice di a futura applicazione è a so estensione ".C". Per cambià a cartella di l'archiviu, cliccate nantu à "Revisione".
- U navigatore apre, in cui specificu a situazione è cliccate nantu à "Select Folder".
- Cusì, una tabulazione vene cù u titulu. "Source.s, in chì ci hè un set è un codu di edizione di testu.
- Dopu, avete bisognu di copià u testu di u còdice è appiccinarlo in u spaziu chì si vene in l'immagine. Ad esempio, piglià:
- Per custruà u prughjettu cliccate nantu à "Start Debugging" nant'à u menu di menù menu Debugging. Pudete basta à preme una chiave "F5".
- Dopu una notificazione si allura cunnosce chì u prugettu attuale hè obsolutu. Qui ci vole à cliccà nantu à "Sì".
- Una volta finita a compilazione, l'applicazione mostra una finestra di console in a quale hè scritta "Ciao, Mondo!".
- U schedariu creatu in u formatu EXE pò esse visualizatu cun Windows Explorer in a cartella di prugettu.
int main (int argc, char * argv []) {#include
#include
printf ("Ciao, Mondo!");
_getch ();
ritornu 0;
}
Nota: U codice in alto hè solu un esempiu. Invece, bisogna aduprà u vostru propriu codice per creà un prugramma in a lingua "Visual C ++".
Metudu 2: Installatori
Per automatizà u prucessu di stallazione di software, i cosiddetti installatori stanno guadagnendu più larga popularità. Cù u so aiutu, un software hè creatu, chì u so impegchiu principale hè di simplificà u prucessu di distribuzione di software in un computer. Cunsiderate u prucessu di creazione di un schedariu EXE in l'esempiu di Smart Install Maker.
Scaricate Smart Install Maker da u situ ufficiale.
- Run u prugramma è in tab "Informazione" edit u nomu di a futura applicazione. In u campu Salva cum'è cliccate nantu à l'icona di a cartella per determinà a situazione duve u salvu di u file sarà salvatu.
- Aperatore si apre in cui selezziunate a locu desiderata è cliccate "Salvà".
- Vai à la tabulazione "Files"induve vole aghjunghje i file da i quali u pacchettu sarà assemblatu. Questu hè fattu cliccendu nantu à l'icona. «+» in fondo à l'interfaccia. Hè ancu pussibule di aghjunghje una directory intera, per chì avete bisognu cliccà nantu à l'icona, chì mostra una cartella cù un plus.
- Dopu, una finestra di selezzione di file si apre, induve necessite cliccà nantu à l'icona di a cartella.
- In u navigatore chì si apre, denotu l'applicazione necessaria (in u nostru casu, questu hè.) "Torrent", pudete avè altri) è cliccate nantu à "Apertu".
- Cume, in a finestra "Add entry" Un file hè affissatu chì indica a so posizione. E restu opzioni restanu per difettu è cliccate "OK".
- A procedura d'aggiuduà l'oggiu originale à l'applicazione si faci è a voce corrispondente compare in una zona particulare di u software.
- Next, cliccate "Requirements" è una tabulazione si aprite quì hè necessariu per marcà a lista di i sistemi operativi supportati. Lascenu un tick in i campi "Windows XP" è tuttu ciò chì vene sottu. In tutti l'altri campi, lascià i valori consigliati.
- Poi aprite a tab "Dialoghi"cliccendu nant'à u ligg di correspondenza nantu à a parte sinistra di l'interfaccia. Quì lassaghju tuttu per difettu. Pè per fà l'installazione à fà in u background, pudete bè a casella "Installazione nascosta".
- Dopu chì tutte le impostazioni sò state finite, principiatu a compilazione, cliccendu nantu à l'icona cù a freccia giù.
- U prucessu specificatu accade è u so status attuale hè visualizatu in a finestra. Dopu a compilazione hè completa, pudete testà u pacchettu creatu o chjappate a finestra cù u cliccatu cù i pulsanti pertinenti.
- U lugiziale compilatu si pò truvà cù l'Esploratore di Windows in a cartella chì hè stata specificata durante l'installazione.
Dunque, in st'articulu, avemu scupiatu chì un schedariu EXE pò esse creatu cù ambienti spicializati di sviluppu di software, cum'è Visual Studio Community, è installatori speciali, cume Smart Install Maker.