Una di e frequenti schermate blu di a morte (BSoD) nantu à un computer o laptop cu Windows 10 hè l'errore VIDEO_TDR_FAILURE, dopu chì u modulu chì sceglie hè di solitu indicatu, spessu atikmpag.sys, nvlddmkm.sys o igdkmd64.sys, ma altre opzioni sò pussibule.
Questu tutorial spiega cume risolve l'errore VIDEO_TDR_FAILURE in Windows 10 è nantu à e possibili cause di una schermata blu cun questu errore. In u finale, ci hè una guida video, induve i metudi di a currezzione sò pussibili.
Cume riparà l'errore VIDEO_TDR_FAILURE
In generale, se si ignora una numeru di nuances, chì sò discuprate in dettu dopu in l'articolo, a correzione di l'errore VIDEO_TDR_FAILURE si riduce à i punti chì seguite:- Aggiornamentu di i driver di schede video (vale assai da considerà chì quì cliccendu "Aggiorna driver" in Gestore di dispositivi ùn sia micca l'aggiornu di u driver. A volte, pò esse necessariu rimuovere completamente i driver di scheda video già installati.
- U rollback di u cunduttori s'ellu ci hè l'errore chì, à u cuntrariu, hè apparutu dopu à un recente aggiornamentu di i driver di scheda video.
- L'installazione manuale di u driver in u situ ufficiale di NVIDIA, Intel, AMD, s'ellu ci hè l'errore dopu a reinizessione di Windows 10.
- Verificate se un malware (i minatori chì travaglia direttamente cù una scheda video ponu causà una schermata blu VIDEO_TDR_FAILURE).
- Riprendite u registro di Windows 10 o usa i punti di riparazione se l'errore ùn ti permette micca di logà in u sistema.
- Disattivà a scheda di video di overclocking, se presente.
È ora più in dettu nantu à tutti i punti è in diversi metodi per correggere l'errore consideratu.
Quasi sempre l'apparenza di u schermu blu VIDEO_TDR_FAILURE hè assuciatu à certi aspetti di a scheda video. Più spessu - prublemi cù i piloti o i prugrammi (se i prugrami è i ghjochi sò accessu in modo sbagliu à e funzioni di una scheda video), menu spessu - cun qualche sfumatura di u funziunamentu di a scheda di video stessa (hardware), a so temperatura, o a carica eccessiva. TDR = Timeout, Detection, and Recovery, è si faci un errore se a scheda video ùn risponde più.
In listessu tempu, cù u nomu di u schedariu fallitu, u messaghju d'errore pò esse adupratu per cuncettà a scheda video chì hè implicata.
- atikmpag.sys - Scheda grafica AMD Radeon
- nvlddmkm.sys - NVIDIA GeForce (questu include ancu altri .sys cumincendu cù e lettere nv)
- igdkmd64.sys - Intel HD Graphics
I manieri di correggere l'errore dighjà cun un aghjurnamentu o un rollback di i driver di schede video, forse questu aiutera (soprattuttu se l'errore cuminciò à apparìri dopu à un aghjunghju recente).
Hè impurtante: Alcuni utilizatori credenu per sbagliu chì se fate un clic nantu à "Aggiorna driver" in Manager di Dispositivi, ricercà automaticamente i driver aggiornati è avete u missaghju chì "i driver più adatti per questu dispositivo sò dighjà installati", significa chì l'ultimu driver vale. In fatti, questu ùn hè micca u casu (u missaghju dice solu chì Windows Update ùn pò offra un altru driver).
Per aghjurnà u driver, u modu currettu serà scaricà i driver per a vostra scheda video da u situ ufficiale (NVIDIA, AMD, Intel) è l'installu manualmente in u vostru computer. Se ciò ùn hè andatu, pruvate à caccià u vechju driver ancu; l'aghju scrittu dettagliatamente in l'istruzioni Cumu installà i driver NVIDIA in Windows 10, ma u metudu hè uguale per altre carte video.
Se l'errore VIDEO_TDR_FAILURE si verifica in un laptop in Windows 10, stu modu pò aiutà (succede chì i piloti proprietarii di u fabbricante, in particulare nantu à i portatarii, anu e so caratteristiche):
- Scaricate da u situ ufficiale di u fabbricante di i piloti portatili per a scheda video.
- Rimuovi i driver di carta video esistenti (sia video integrati è discreta).
- Installate i piloti scaricati in u passu unu.
Se u prublemu, à u cuntrariu, apparve dopu l'aggiornu di i driver, pruvate à rinnuvà u driver, per fà quellu, seguite sti passi:
- Aprite u manager di dispositivi (per fà quissa, pudete cliccà cù u clicciu destro in u bottu Start è selezziunate l'elementu pertinente da u menù contestuale).
- In u manager di dispositivi, aprite i "adattatori video", fate un clic destro nantu à u nome di a scheda video è aprite i "Proprietà".
- In i pruprietà, aprite la scheda "Driver" è verificate chì u bottinu "Rollback" sia attivu, se sì - ne usanu.
Se i metudi sopra cullati cù i driver ùn aiutanu, pruvate l'upportu di l'articolo prova utile. Alcuni altri metudi per riparà u prublema sò ancu spiegati quì sottu.
Schermata blu VIDEO_TDR_FAILURE - Istruzioni di correzione video
Altre informazioni di correzione di l'errore
- In certi casi, l'errore pò esse causatu da u ghjocu stessu o da un prugrammu installatu in u computer. In u ghjocu, pudete tenta di abbassà i cunfusioni grafichi in u navigatore - disattivà l'accelerazione hardware. Inoltre, u prublema si trova in u ghjocu stessu (per esempiu, ùn hè micca compatibile cù a vostra carta di video o hè rotundamente rotto s'ellu ùn hè micca una licenza), soprattuttu se l'errore si trova solu in essa.
- Se avete una scheda video di overclock, tenta di portà i so parametri di frequenza à i valori standard.
- Guardate in u Gestore di e attività in a scheda "Rendimentu" è evidenziate l'elemento "Prucessore di Grafica". S'ellu hè sempre sottu à a carica, ancu cù u travagliu simplici in Windows 10, questu puderà indicà a presenza di virus (minatori) in u computer, chì ponu ancu cumparatu u schermu blu VIDEO_TDR_FAILURE. Ancu in assenza di un simu sintumu, vi racògliu vi scansione u vostru computer per malware.
- U surriscaldamentu di a scheda video è di l'overclock hè ancu una causa di l'errore, vede Cumu sapere a temperatura di a scheda video.
- Se Windows 10 ùn scarica micca, è l'errore VIDEO_TDR_FAILURE appare ancu prima di l'accede, pudete provà à avviarsi da un drive flash USB avviabile cù un 10-koi, in a seconda schermata in cima, à sinistra, selezziunate Restore di sistema, e poi usa i punti di riparazione. Sì ùn sò micca dispunibili, pudete provà à ripristinà u Registru manualmente.