In u modu di "battaglia regale" Black Ops 4 sarà u limite per u numaru di fotogrammi per secondu

U rapprisentante di u sviluppatore di u studio Treyarch hà dettu chì a cumpagnia aghjusta travagliu par ottimizà a versione PC da Call of Duty: Black Ops 4.

In u missaghju di u sviluppatore, publicatu in Reddit, in a modalità "battaglia regale", chì si chjama Blackout ("Eclipse"), à l'iniziu di u ghjocu ci sarà un limite di 120 fotogrammi per secondu. Questu hè fattu affinchì i servitori anu assicuratu u travagliu stabile di u ghjocu.

Dopu, u numaru di FPS sarà elevatu à 144, è se tuttu u serviziu cum'è intenziu, a restrizzione sarà eliminata. Un ripulitori Treyarch hà aghjustatu chì in altri modi ùn ci hè nisun limite per u numaru di fotogrammi per secondu.

In a versione beta, chì i lettori anu avutu l'opportunità di ghjustamente testatu, per e listessa ragione ci era un limite di 90 FPS.

Tuttavia, sta restrizzione sarà difficilmente pertinente per un numeru più grande di utenti, postu chì a frequenza di 60 fotogrammi per secondu hè cunsiderata di stà per un ghjocu cuncepitu.

Ricurdate chì Call of Duty: Black Ops 4 sarà liberatu u 12 d'ottobre. U sviluppu di una versione PC cù Treyarch tratta cù studio Beenox.