App di Google Docs for Android liberatu

Ieri, l'applicazione ufficiale di Google Docs apparse in Google Play. In generale, ci sò duie applicazioni chì sò apparse in prima è permettenu ancu di edità i vostri documenti in u vostru account Google - Google Drive è Quick Office. (Pò dinò esse interessante: Gratis Microsoft Office online).

In listessu tempu, Google Drive (Disk) hè, cum'è u so implica u nome, l'applicazione principalmente per travaglià cù u so storage in nube è, tra l'altro, ha bisognu di accesso à Internet, è Quick Office hè prughjettu per aprire, creà è editare documenti Microsoft Ufficiale - testu, tabulati è presentazioni. Quali sò e differenze di a nova applicazione?

Colaborà nantu à i documenti di l'applicazione mobile Google Docs

Cù l'aiutu di una nova applicazione, ùn aprite micca i documenti Microsoft .docx o .doc, ùn esiste per quessa. Di a descrizzione, si tratta di creà è edità documenti (si tratta di documenti di Google che vanu)) è di cullaburallu nantu à elli, cun un accensu particulare nantu à l'ultimu aspettu è questa hè a differenza principale da e l'uttene.

Google Docs per Android hà a capacità di cuntribuisce à documenti in temps reale nantu à u vostru dispositivo mobile (è ancu in l'applicazione web), cioè, vedite e cambiamenti fatti da l'altri utilizatori in una presentazione, foglio di dati o documentu. In più, pudete commentà l'azione, o risponde à i commenti, edità a lista di utenti chì puderanu accede à l'editing.

In più di e funzioni di collaborazione, pudete travaglià documenti in l'applicazione Google Docs senza accesso à Internet: l'edizione è a creazione offline hè supportata (chì ùn era micca in Google Drive, hè necessariu una cunnessione).

In quantu à l'edizione diretta di i documenti, e funzioni di basa di basa sò dispunibuli: fonti, allineamentu, funzioni semplici per u travagliu cù tavule è ancu altri. Ùn aghju micca provatu à tavule, formule è creazioni di presentazioni, ma pensu chì pudete truvà e cose fondamentali chì avete bisognu quì, è pudete vede definitivamente a presentazione.

Francu, ùn capiscaghju micca perchè fà molte applicazioni cun funzioni sovrapposte, invece di, per esempiu, implementà tuttu è subitu in una sola, u candidatu più adinu sembra esse Google Drive. Hè forse chì hè duvuta à i squadre di sviluppu diversi cù e so idee, forse cun altra cosa.

In ogni casu, a nova applicazione hè sicuramente utile à quiddi chì anzi anu travagliu annantu in Google Docs, ma ùn sò micca cuncepita sicuramente nantu à l'altri utilizatori.

Scaricate Google Docs gratuitamente da u app store ufficiali quì: //play.google.com/store/apps/details?id=com.google.android.apps.docs.editors.docs