Istruzioni per cambià a memoria di un smartphone in una scheda di memoria

In u mondu d'ogni ghjornu, a tecnulugia si sviluppeghja tantu à altru chì i portatili d'ogni ghjornu pussenu facirmenti disputare cù i PC stazzionari in termini di prestazione. Ma tutti i computer è urdinatori, micca importa quellu annu sò statu fattu, anu una cosa in cumunamentu - ùn pò travaglià senza i piloti installati. Oghje ti avemu da dì in particolari nantu à u locu da pudè scaricà è cume installà u software per u laptop K53E, pruduttu da a famosa compagnia ASUS.

Ricercà u software di installazione

Avete sempre bisognu di ricordà chì quandu si tratta di scaricà i driver per un dispositivu specificu o apparecchiatura, ci sò parechje opzioni per eseguirà questa attività. Sottinu chì vi avveremu nantu à i metodi più efficaci è sicuri per scaricà è installà un software per u vostru ASUS K53E.

Metudu 1: situ web di ASUS

Se avete bisognu di scaricà i driver per qualsiasi dispositiu, vi pruponiamo sempre, prima di tuttu, di cercarli nantu à u situ ufficiale di u fabbricante. Questu hè u modu più pruvatu è fiduciale. In u casu di i portatili, questu hè impurtante, perchè nantu à tali siti pudete scaricà software criticu chì sarà estremamente difficiule da truvà nant'à altre risorse. Per esempiu, un software chì permette di cambià automaticamente da una scheda grafica integrata è discreta. Avvezzimu à a strada stessa.

  1. Andate à u situ ufficiale di ASUS.
  2. In a zona superiore di u situ hè una casella di ricerca chì ci aiutera à truvà u software. Introducemu un mudellu laptop K53E. Dopu à quessa, pressu "Enter" A u tastieru o l'icona in forma di lupa, situata à diritta di a linea stessa.
  3. Dopu à quì, vi truverete nantu à a pagina in cui tutti i risultati di ricerca per questa ricerca saranu visualizati. Selezziunate da a lista (s'ellu ci hè) u mudellu laptop impurtatu è cliccate nantu à u ligame in u nomu di u mudellu.
  4. Sù a pagina chì si apre, pudete familiarizzarti cù e caratteristiche tecniche di u laptop ASUS K53E. In sta pagina in cima vedete una sottusezzione cù u nomu "Supportu". Cliccate nantu à sta linea.
  5. Cusì vedi una pagina cù sottusezzioni. Qui vi truverete manuali, basi di cunniscenza è una lista di tutti i piloti chì sò dispunibuli per un laptop. Hè l'ultima sottusezzione chì avemu bisognu. Cliccate nantu à a linea "Driver è Utilità".
  6. Prima di cuminciare à scaricà i driver, ci vole à sceglie u vostru sistema operativu da a lista. Per piacè, avverate chì un certi software hè dispunibile solu sì selezziunate un OS nativu di un portatili, è micca u vostru corrente. Per esempiu, se u laptop hè statu vendutu cù Windows 8 installatu, allora primu avete bisognu à vede a lista di software per Windows 10, poi torna a Windows 8 è scarica u software restante. Fighjà dinò a profondità di u mumentu. In casu chì si sbagliu cù questu, u prugramma ùn appena micca installatu.
  7. Dopu avè selezionatu u OS sottu, una lista di tutti i piloti apparirà in a pagina. Per a vostra comodità, sò tutti divisi in sottogruppi secondu u tippu di dispositivi.
  8. Aprite u gruppu necessariu. Per fà quessa, cliccate nantu à l'icona meno à a sinistra di a linea cù u nome di a sezione. Cusì una branca si apre cù u cuntenutu. Puderete vede tutte e informazioni necessarie nantu à u prugramma scaricatu. A taglia di u schedariu, a versione driver è a data di uscita saranu visualizate quì. In più, ci hè una descrizione di u prugramma. Per scaricà u software sceltu, avete cliccatu nantu à u ligame chì dà: "Global"accantu à a quale hè l'icona di u floppy.
  9. U download di l'archiviu cumincerà. À a fine di stu prucessu, vi tuccherà estrà tuttu u so cuntenutu in una cartella separata. Dopu à quellu, avete bisognu di gestisce un file chjamatu "Setup". U morsu di installazione hà da principià è hè basta à seguità e so prompt. Altrimenti, avete bisognu di stallà tuttu u software.

Stu metudu hè cumpletu. Speremu chì ti aiuta. Sì ùn hè micca simu, allora ghjunghjite à familiarizzà si à l'altre opzioni.

Metudu 2: UUS Live Update Utility

Questu metudiu ti permetterà di stallà u prugrammu chì manca quasi automaticamente. Per ciò chì avemu bisognu di u prugramma ASUS Live Update.

  1. Cercemu l'utilità sopra descritta in a sezione. "Utilità" nant'à a stessa pagina asus driver downloads.
  2. Scaricà l'archiu cù i schedari d'installazione cliccendu "Global".
  3. Com'è u solitu, estremu tutti i file da l'archiviu è gestitu "Setup".
  4. U prucessu mumentu di l'installazione di u lugiziale hè assai simplici è vi porterà solu un paru di minuti. Credemu chì in sta tappa ùn avete nisunu prublemi. Dopu à a fine di l'installazione, lancia u prugramma.
  5. In a finestra principale vedete immediatamente u pulsante necessariu. Verificate l'aggiornu. Cliccate nantu à sta.
  6. Dopu à qualchi secondi, videte quanti aggiornamenti è piloti avete bisognu à installà. Un bottinu cù u nomu rispettu apparirà immediatamente. Spingi "Install".
  7. Quessa, u scaricamentu di i schedari necessarii per l'installazione cumincerà.
  8. Dopu, videte una finestra di dialogu chì dici nantu à a necessità di chiusu u prugramma. Ciò hè necessariu per stallà tutti i prugrammi scaricati in u background. Pulsante "OK".
  9. Dopu à ciò, tutti i piloti trovati da l'utilità sò installati nantu à u vostru laptop.

Metudu 3: Programma automaticu di aggiornamentu di software

Sò dighjà citati tali utilità à parechje volte in i sughjetti relativi à l'installazione è a ricerca di software. Avemu publicatu a rivista di i migliori utilità per l'aggiornamentu automaticu in a nostra lezzione separata.

Lezione: I migliori programmi per l'installazione di i driver

In sta lezione usamu unu di sti prugrammi - DriverPack Solution. Utilizzaremu a versione in linea di l'utilità. Questu metudice hà bisognu di e seguenti passi.

  1. Vai à u situ ufficiale di u prugrammu.
  2. A pagina principale vedemu un bottinu grossu, cliccendu nantu à u quale scarichi u file eseguibile in u computer.
  3. Quandu u schedariu hè carregatu, esegui u.
  4. À l'iniziu, u prugramma hà a scansione immediata di u vostru sistema. Allora, u prucessu di avvicinamentu pò durà parechji minuti. Cusì vedi a finestra principale di l'utilità. Pudete clicà un bottinu "Imposta u computer à tempu". In questo casu, tutti i piloti sò installati, è software chì ùn pudete micca bisognu (navigatori, lettori, ecc.).

    Un listinu di tuttu ciò chì sarà installatu, pudete vede da a manca di l'utile.

  5. Per ùn installà micca un software in più, pudete cliccà "Modu Espertu"chì hè situatu in fondo à u driverpack.
  6. Dopu à ciò avete bisognu di tabs "Driver" è "Soft" controllate tuttu u lugiziale chì vulete installà.

  7. Dopu avete bisognu à cliccà "Installu tuttu" in a zona superiore di a finestra di utilità.
  8. Cusì, u prucessu di stallazione di tutti i cumpi marcati cumincarà. Pudete seguità u prugressu in a zona superiore di l'utilità. Di seguito hè un prucessu passo per passu. Dopu à qualchi minuti, vedi un missaghju chì dichiara chì tutti i driver è utilità sò stati installati correttamente.

Dopu à quellu, u metudu d'installazione di u software sarà completatu. Una visione più dettagliata di tutta a funzionalità di u prugramma si trova in a nostra lezione separata.

Lezione: Cumu aggiornà i driver in u vostru computer cù a Soluzione DriverPack

Metudu 4: Ricercate i driver per ID

Avemu dedicatu un tema separatu à stu metudu, in chì avemu parlatu in dettaglio di ciò chì un ID hè e cume trovu u software per tutti i vostri dispositivi chì utilizanu questu identificatore di software. Ùn ci hè da cunnosce chì questu metudu ti aiutera in situazioni in cui ùn era micca pussibile installà i driver in i modi precedenti per qualunque ragione. Hè universale, cusì pudete aduprà micca solu per i patroni di urdinatori ASUS K53E.

Lezione: Truvà i piloti da ID hardware

Metudu 5: l'aggiornu di u lugiziale è l'installazione

A volte ci sò situazioni chì u sistema ùn pò micca determinà u laptop di u dispositiu. In questo casu, avete da aduprà stu metudu. Attraversu a vostra attenzione chì ùn aiuta micca in tutte e situazioni; perciò, saria preferibile aduprà prima unu di i quattru metodi descritti sopra.

  1. A u desktop nantu à l'icona "U me computer" cliccate u bottone dirittu di u mouse è selezziunate a linea in u menù contestuale "Gestione".
  2. Cliccate nantu à a linea "Manager di dispositivi"chì hè situatu à a parte sinistra di a finestra chì si apre.
  3. In "Manager di dispositivi" attenti à l'apparatu, à a manca di chì ci hè un intonamentu o signu d'interrogazione. Inoltre, invece di u nome di a dispositiva pò esse una stringa "Dispositivo scunniscutu".
  4. Sceglite un dispositivo simile è cliccate nantu à u bottinu di dirittu di u mouse. In u menù contestuale, selezziunate l'elemento "Aggiorna i Driver".
  5. Cusì vedi una finestra cù opzioni per ricercà i file di driver in u vostru laptop. Sceglite a prima opzione - "Ricerca automatica".
  6. Dopu à quessa, u sistema hà pruvatu à truvà i file chì avete bisognu, è, se casu, riesci à stallà a sè stessi. Questu hè u modu di l'aghjurnamentu da "Manager di dispositivi" serà finitu.

Ùn vi scurdate chì tutti i metudi di sopra esistenu una cunnessione internet attiva. Allora, vi avviurà di avè sempre sul alti piloti scaricati per laptop ASUS K53E. Se avete difficiule installazione di u software necessariu, descrivite u prublema in i commenti. Tentiremu di risolve e difficoltà incontrate.