U portatile protettatu sviluppatu da Rostec basatu nantu à u processore Elbrus 1C + naziunale costerà u cliente, u Ministru di a Difesa di a Federazione Russa, parechje volte più onore di i so partiti stranieri. À sente u serviziu di stampa di a sucietà statale, u costu di u dispositivo in a configurazione di basa serà 500 mila rubli.
U laptop EC1866 hà una custodia sigillata pesanti chì suppone un'ampia gamma di temperature è influenze esterne, cum'è impurtanze, vibrazioni è penetrazione di acqua. U dispositiu hè equipagiatu cù un schermu di 17 pollici è in esecuzione di u russo OS "Elbrus", chì, se necessariu, pò esse rimpiazzatu per ogni altra. Ogni annu, u Ministru di a Difesa prevede di cumprà parechje migliaia di dispositivi tali.
Secunnu sperti, l'ordinatori untarii simuli di i fabbricanti stranieri sò parechje volte più chjuvi, ma l'altu costu di u sviluppu russu hà motivi oggettivi. Oltre à u costu significativu di i componenti, i volumi di produzione micca abbastanza alti chì ùn permettenu micca di calà u prezzu finale di i dispositivi à u livellu di l'analogii occidentali, anu un effetu.