Introduttu a XXIII squadra di a settimana FIFA 19

I sviluppatori di FIFA 19 da u studio EA presentatu à i ghjucatori di u XXIII squadra di a settimana. L'eroi di a scorsa settimana l'aghju truvatu, anu gestitu di fà vince a squadra in i partiti di u campionatu domesticu.

U cuntenutu

  • Composizione XXIII squadra di a settimana FIFA 19
    • Portiere
    • Difensori centrali
    • Sinistra laterale
    • A destra laterale
    • Centrocampini centrali
    • Extrema sinistra
    • Extrema destra
    • Avanti
    • Banco di riserva

Composizione XXIII squadra di a settimana FIFA 19

-

Portiere

À a porta di a squadra di a settimana hè Jan Oblak. U surdatu portoghese sloveno è u portu Atletico Madrid hà trascinatu sei colpi nantu à l'urdinatore da l'urdinatori Rayo Vallecano, è u so club hà guadagnatu cù un puntuu di 0-1 in a partita cchiù dura.

-

A nova carta di Clouds alzò solu un articulu è diventò ancu più desiderabile per i fan di l'assemblea spagnola di La Liga. U portaghjolu travaglia grande sia in u nastru sia nantu à i cani. Forse, Oblak era sia e rimane unu di i migliori guardiani in u ghjocu.

-

Difensori centrali

In u centru di a difesa, i eroi di a settimana scorsa sò situati in i principali tornei europei. A prutezzione di PSG Marquinhos hà aiutatu u so club à affrontà in strada cù u senza cuniscenza Saint-Etienne. A causa di a selezzione 2 filiale di u Brasile è a trasmissione di 92% di precisione. Parechji attacchi di club anu principiatu precisamente cù stu centerback.

-

EA attribuita à u difensore un degnu di 3 punti d'aghjurnamentu. Ora Marquinhos hè diventatu ancu più veloce, è i so dati migliorati fisici permetteranu ancu di più cunfidenza à mettere u corpu in a lotta per a pusizione.

-

Insemi cù Marquinhos in u centru di a difesa era un centerback affidabile da Villareal Alvaro. U centru spagnolu torna hè unu di i pochi chì cerca di tirà u sottumarinu giallu da u fondu di a Liga. Hè diventatu u megliu in a linea di difesa di a so squadra in a partita contra a Siviglia, riceve una stima di 8,0 da whoscored. Álvaro Gonzalez Soberon hà vinutu 4 duelli àerei è hà fattu 3 selezzioni nethe.

-

A carta di u difensore alzò cinque punti rating è u ghjocu cù a testa d'Alvaro hè diventatu ancu megliu. Eccellente difensore per assembleie spagnole di u budget!

-

U terzu difensore centrali in a squadra di a settimana hè u laterale di sinistra di Genuva Domenico Criscito, chì hà fattu a squadra vincente à u Lazio romanu. Era u primu gol di Domenicu dopu u so rientro in Italia! Un viaghju à u San Zenit di San Pietroburgo era utile per un ghjocu di calciu, perchè hè diventatu ancu più fiduciale in difesa è piazzatu à un gol in l'attacco.

-

Krishito hà saldatu 3 unità di valutazione. U difensore hà avutu una percentuale di successu, chì hà aumentatu di 6 punti di abilità.

-

Sinistra laterale

A u bordu di sinistra di a difesa si trova l'ala Bavarese Kingsley Coman. Questu Fransianu hà avutu furia furmatu da i superclubs di l'Europa, ma, dopu à PSG è a Juventus, Koman si senti propriu in Bavaria. U lettore hà apprufittatu u equipe in una partita cù Augsburg, fà un doppiu è ùn lasciò micca furtuna à u fiancu destro di a squadra di casa.

-

I sviluppatori anu alzatu a punizione di Koman da 2 unità, aggiunendu velocità à l'alezza è tantu pocu accuratezza di u marce.

-

A destra laterale

A canta diritta ci hè l'ala tedesca Kerem Demirby. Hefenheim centrocampista era directamente implicatu in a sconfitta di Hannover. U lettore hà marcatu un golu è assiste à l'attaccu Isak Belfodil.

-

A nova carta Demirbai hà fattu cresciutu in a valutazione di 5 unità di abilità, essendu unu di i più popolari in i novi assemblei tedeschi. U lettore hà pigliatu cumpetenze di rapidità, urinazione è accuratezza di ingranaggi.

-

Centrocampini centrali

In a zona centrali di i ghjente attende u duo spagnola-belga. Lu centrocampista Girona Porto hè divintatu unu di l'eroi di l'incontro cun a capitale Real Madrid. Hè amparatu u gol di vittoria à u 75 ° di a riunione è diventò u capu di squadra, chì hà ispiratu i so compagni à una difesa disperata in l'ultimi dieci minuti davanti à u club royal.

-

A nova carta di Christian Portuguesa hà ricevutu un miglioramentu di 3 punti. I sviluppatori anu restituitu significativamente u passu di u ghjocu, dribbule è velocità.

-

U tofgay belga Raja Naingolan, chì era tornatu à a migliore forma, si alzò in tandem cù a CPU spagnola. In u partitu contra Sampdorovia, l'opornik hè marcatu cù un scopu chic in 78 minuti. Raja diventa lentamente u novu capu di l'Inter, cundendendu sempre di più a mità di u campu è cumincendu attacchi forti.

-

Aumenta u livello generale di 1 abilità, ancu s'ellu ùn cambia micca u lettore drammaticamente, aghjusta à l'amatori di l'Assemblea Seria-A italiana a missione: pruvà una nova versione di u centrocampista attaccante centrale cù un calciu miglioratu è una velocità maggiore.

-

Extrema sinistra

A u bordu di sinistra di l'attaccu di a squadra, si trova l'eroe di u partitu tra Sporting e Braga Bruno Fernandes. U luntanu attaccante hà marcatu u principiu di u pattu di e ospiti in Lisbona. U lettore hà fattu un primu golu in a prima parte, è in u secondu hà assistitu un aiutu per l'attaccante Basa Dost.

-

A nova cartulina Fernandez hè andata in u classamentu per tri punti. U lettore hè diventatu ancu più veloce, è i so passi anu ghjucatu à u livellu di cuntrollu radio. Hè veru, hè difficiule d'imaginà chì squadra pò ottene stu lettore. Ùn ci hè tantu fanu di riunisce a squadra naziunale di u Portugallu o i migliori giocatori di stu campionatu.

-

Extrema destra

À fiancu à l'ochju, l'attaccu polu Krzysztof Pentek, chì era statu preparatu da i rappresentanti di EA per un bellu pezzu per arricrà u listinu di cima di a settimana. U lettore hà aiutatu a so Milano à vincere nantu à l'Atlanta. U Polu hà fattu due u golu chì hà appruntatu Cristiano Ronaldo in a bomba.

-

A carta di Penteca hà ricevutu un upgrade di sei punti. U lettore mostra risultati incredibili in calciu reale, cusì merita un impulsu in aula è nantu à i campi virtuali di FIFA 19. Questu tempu u lettore hà ottenutu un miglioramentu in calcia, dribbule è velocità di corsa.

-

Avanti

À a fine di l'attacco di a squadra di a settimana era un zitellu eternu chì, a so manera, finisce per esse cresciutu. Mario Balotelli, chì si trasferì da Nizza à Marsiglia, hà scaldatu in un novu club. In a partita di casa cù Amiens, l'attaccu hà marcatu un gol cù a palla è, cù a squadra, minacciò u gol dell'opponente 15 volte.

-

Rookie Olympica hà fattu aumentà a so valutazione di 2 unità. Balotelli hà aumentatu i so abilità è a so rubrica.

-

Banco di riserva

A u bancu si hè rivelatu esse certi giocatori interessanti di calciu chì meritanu di fà attenti à i fan di u ghjocu attaccante. Se cercate un eccellente dispatcher in u vostru club, fate una veduta più stretta à a corda centrale di Fiorentina Ghjordan Veret. Una nova carta cun una valutazione di 82 alzata in a precisione di l'engine è di dribble.

-

Winger Galatasaray Sofyan Feguli alggeru cun una valutazione di 82 unità sarà un vera missa in u costu di dirittu, è dopu un bellu dribbling farà una trasmissione di alta qualità in u centru di a pena.

-

U destinatariu di tale passu pò esse un avanzu Cagliari Leonardo Pawletti. Un altu Talianu gioca bè cù a so testa, è a so carta di rigalu cun 82 di più ti permetta di fà micca solu a palla alta in l'aria, ma ancu di spinghja i vostri avversari in u corpu.

-

XXIII squadra di a settimana hè spassivulata è interessante. Certi lettori caderanu à tempu per l'assemblea superiore è l'ughjetti di u ghjocu di u budget.