Ripara l'errore UltraISO: Errore piazzendu a pagina di scrittura

Probabilmente, parechje persone anu scontru un prublema quandu u missaghju “Cliccate per lanciare Adobe Flash Player” si blocca prima di vede un video. Ùn interferisce micca cù molte persone, ma prubate dunque cume si smetta di stu missu, in particulare perchè hè abbastanza faciule da fà.

Un messaghju simile vene ancu perchè in a configurazione di u navigatore esiste un tick "Run plugins on request", chì da un salva parcorsu u trafficu è da un pezzu, si perde u tempu di l'utente. Fighhjoglà cumu si faci Flash Player girà automaticamente in diversi navigatori.

Cume à rimuovere un missaghju in Google Chrome?

1. Fate un clic nantu à u pulsante "Configure and gestione Google Chrome" è cercate l'elemento "Impostazioni", poi in u fondu cliccate nantu à l'elemento "Mostra le impostazioni avanzate". Dopu, in "Informazione Personale" cliccate nantu à u pulsante "Contenuti".

2. In a finestra chì si apre, truvate l'elemento "Plugins" è cliccate nantu à l'iscrizzione "Gestisci i plugins individuali ...".

3. Avà attivate u plugin di Adobe Flash Player cliccendu nantu à l'elemento pertinente.

Eliminiamo u missaghju in Mozilla Firefox

1. Cliccate nantu à u pulsante "Menu", andate poi à l'elemento "Add-ons" è andate à la scheda "Plugins".

2. Dopu, truvate l'elemento "Shockwave Flash" è selezziunate "Sempre accende". Cusì Flash Player hà accunsentitu automaticamente.

Rimuovi u missaghju in Opera

1. Cù Opera tuttu hè un pocu diversu, ma, tuttavia, tuttu hè cume sèmplice. Spessu, affinchì una tale scrizzione ùn sia micca simculata in u navigatore Opera, hè necessariu disattivà a modalità Turbo, chì impedisce à u navigatore di avè cumincià u plugin subitu. Cliccate nantu à u menu chì si trova in u angulu in alto à sinistra è deselezziunate a casella accantu à u modalità Turbo.

2. Inoltre, u prublema ùn hè micca solu in a modalità Turbo, ma ancu in u fattu chì i plug-in sò lanciati solu per cumandà. Allora andate in a configurazione di u navigatore è in la scheda "Siti", truvate u menu "Plugins". Ci selezziunà l'inclusione automatica di plug-in.

Cusì, avemu guardatu cume per attivà u lance automatica di Adobe Flash Player è scempà di u messaghju fastidiosu. Simili, pudete abilità Flash Player in altri navigatori chì ùn sò micca citati. Ora pudete guardà in tutta tranquillità i film è nunda ùn vi disturberà.