Abilità di cumunicazione in Windows 10

A grande maggioranza di sviluppatori di software tentanu di adattà u so pruduttu à e nuove versioni di Windows. Purtroppu sò eccezioni. In tali situazioni, ci sò e prublemi cù a pratica di u lugiziale, chì hè statu liberatu dighjà. Da questu articulu, sapete appena cum'è per risolve u prublema di a compatibilità di software in i dispositivi in ​​esecuzione di Windows 10.

Modu di compatibilità attivazione in Windows 10

Avemu identificatu dui modi principali per risolve u prublema, chì era statu annotatu prima. In i dui casi, e funzioni incorporate di u sistema operativu sò usate. Ciò significa chì ùn avete micca bisognu di stallà software addizionale. Basta chì seguite e istruzioni sottu.

Metudu 1: Soluzione di problemi

Utilità "Risoluzione di i problemi"chì hè presente per difettu in ogni edizione di Windows 10, pò risolve parechji prublemi. Una di e so funzioni è avemu bisognu in stu modu. Duvete effettuà i seguenti passi:

  1. Aprite una finestra "Start"cliccendu nant'à u buttaiu cù u listessimu nome nantu à u desktop. A parte sinistra, truvate a cartella "Strumenti di sistema - Windows" è schjode è. In a lista di applicazioni annidate, cliccate nantu à l'elemento "Pannello di cuntrollu".
  2. Poi fate truvà l'utilità "Risoluzione di i problemi" da a finestra aperta "Pannello di cuntrollu". Per una ricerca più conveniente, pudete attivà u modi di visualizzazione di cuntenutu. "Icone grandi".
  3. In a finestra chì si apre dopu à sta, avete bisognu cliccà nantu à a linea chì avemu annunziata in u screenshot seguente.
  4. Cusì, l'utile cumincarà. "Risoluzione di problemi di compatibilità". In a finestra chì si vede, cliccate nantu à a linea "Avanzate".
  5. Cliccate nantu à a linea chì si vene. "Run as administrator". Ùn ci hè nunda, si pone in tramessu l'utile cù i privilegi massimi.
  6. Dopu avè riaviatu a finestra, cliccate torna nantu à a linea cù u bottinu sinu di u mouse. "Avanzate".
  7. Poi hè l'opzione "Applica riparazioni automaticamente" è premete u pulsante "Prossimu".
  8. A stu puntu, bisognu aspettà un pocu mentre l'utility scansiona u vostru sistema. Questu hè fattu per identificà tutti i prugrammi chì sò presenti in u computer.
  9. Dopu un pocu, una lista di tali prugrammi apparirà. Purtroppu, spessu l'applicazione prublema ùn hè micca visualizzata in a lista risultata. Allora, si consiglia di sceglie subitu l'articolo "Ùn hè micca in a lista" è premete u pulsante "Prossimu".
  10. In a prossima finestra, devi specificà u caminu à u file eseguibile di u prugramma, cù cui ci sò i problemi à l'iniziu. Per fà quessa, cliccate "Revisione".
  11. Una finestra di selezzione di file apparirà nantu à u schermu. Individuatela nant'à u vostru discu duru, cliccate solu nantu à u LMB, è dopu aduprà u pulsante "Apertu".
  12. Poi cliccate nantu à u pulsante "Prossimu" in a finestra "Risoluzione di problemi di compatibilità" cuntinuà.
  13. S'avverrà una analisi automatica di l'applicazione selezionata è di scebbule di prublemi cù u so lancio. Di norma, avete bisognu di aspettà 1-2 minuti.
  14. In a prossima finestra bisogna cliccà nantu à a linea "Programma di diagnostica".
  15. Da a lista di prublemi possibili, avete bisognu di selezziunate u primu articulu, è cliccate nantu à u pulsante "Prossimu" cuntinuà.
  16. In u prossimu passu, devi specificà a versione di u sistema operativu in cui u prugramma selezionatu in precedenza funziunava correttamente. Dopu à quellu, avete bisognu di presse "Prossimu".
  17. Cusì, i cambiamenti necessarii saranu applicati. Inoltre, pudete verificà e prestazioni di u prugrammu di prublema cù i nuovi parametri. Per fà quessa, cliccate nantu à u pulsante "Verificate u prugramma". Se tuttu funziona bè, allora in a stessa finestra, cliccate "Prossimu".
  18. Questu completa u processo di risoluzione di problemi è di risoluzione di problemi. Vi sarà dumandatu di salvà tutte e modifiche fatte in precedenza. Appughjà nantu à u pulsante "Sì, salvà questi parametri per u prugramma".
  19. U prugramma di salvamentu richiede un pocu di tempu. Aspettate finu à a finestra in fondo à sparisce.
  20. E sta hè una breve relazione. Idealmente, vedete un missaghju chì u prublema hè statu riparatu. Ùn resti chì fermà "Troubbilitariu"cliccendu annantu à u bottinu cù u nomu

Dopu seguendu l'istruzzioni descritte, pudete usà facilmente "Modu di compatibilità" per l'applicazione desiderata. Se u risultatu era instabile, prova u metodo chì seguita.

Metudu 2: Cambia e Proprietà di e etichette

Stu metudu hè assai più simile di u precedente. Per mette in opera, avete bisognu di fà qualchi passi simuli:

  1. Solu u cullunggiu di u prugrammu di prublema, cliccate à dirittu destro. Da u menù contestuale chì si apre, selezziunate a linea "Pruprietà".
  2. Apparirà una nova finestra. In essa, naviga à a tabulazione chjamata "Compatibilità". Attiva a funzione "Run u prugramma in modalità compatibilità". Dopu, selezziunate a versione di Windows in cui u prugrammu hà funziutu bè da u menù di menu in sùbbitu sottu. Sì ancu necessariu, pudete mettere un segnu accanto à a linea "Eseguete stu prugrammu cum'è amministratore". Questu vi permetterà di eseguire l'applicazione in modu continuu cù u privilegiu massimu. À a fine, cliccate "OK" applicà i cambiamenti.

Comu pudete vede, ùn hè micca difficiule di lanciare un prugramma in a manera di compatibilità. Ricurdate chì hè megliu à micca includere sta funzione senza bisognu, postu chì hè in certi casi a causa di altri prublemi.