Tuning 6-string guitar 1.0

A chjave di bella ghjucà a chitarra, oltre à a capacità di gestisce direttamente questu strumentu musicali, hè ancu a so sinturazione curretta. L'assistenza tangibile in stu prucessu pò furnisce un prugramma speciale disignatu per simplificà è maximizà l'impostazioni di l'automazione. Un preziosu rappresentanu di sta categoria di software hè u prugramma "Impostà chitarra di 6 stringhe".

Preparà un strumentu musicalu

U travagliu di u prugramma consiste in u studiu di u sonu ricevutu da u microfunu per una similarità à quella chì risponde à una nota particulare. I risultati di questa azzione di stu pruduttu software dà in forma di scala chì mostra a devizione di a frequenza di l'onda sonora ricevuta da a una di riferimento.

Virtues

  • U prugramma hè assai faciule da usà;
  • Modellu di distribuzione gratuita;
  • Aiutu per a lingua russa.

Inconvenienti

  • L'assenza di u prugramma nantu à u situ ufficiale di u sviluppatore.

U bisognu di accordà assai strumenti musicali pò esse assai fastidiosu, ma ùn pudete micca dà mancu sta azzione. L'aiutu tangibile per accordà a chitarra pò esse furnitu da u prugramma "Tuning a 6 chitarre", chì hà discusitu in sta breve rassegna.

Software di sintesi di chitarra Cunniscendu una chitarra à un computer Chitarra camerton Mooseland Guitar Tuner

Share l'articolo in reti sociali:
Tuning una chitarra di 6 stringhe hè un prugrammu simile è gratuito chì pò esse di grande aiutu per accordà una chitarra classica per mezu di l'uso di un microfonu.
Sistema: Windows 7, 8, 8.1, 10, XP, Vista
Categoria: Prudutti di programma
Sviluppatore: Guitar-song.ru
Costu: Free
Dimensione: 1 MB
Lingua: russo
Versione: 1.0