Quasi tutte le istruzioni nantu à a creazione di un drive flash aviabile, principiu cù u fattu chì avete bisognu di una immagine ISO chì avete bisognu di scrive in un disc USB.
Ma chì avemu un discu di installazione di Windows 7 o 8 o ghjustu u so cuntenutu in una cartella è avemu bisognu di fà una unità flash USB di bootable da? Pudete, naturalmente, creà una immagine ISO da u discu, è dopu à fà una registrazione. Ma pudete fà senza questa azzione intermedia è ancu senza formattà u drive flash, per esempiu, aduprendu u prugramma EasyBCD. À propositu, cù u listessu modu, pudete fà un discu duru bootabile cù Windows, salvendu tutti i dati nantu à sta. Optional: Unità Flash USB di avvio - i migliori programmi per a creazione
U prucedimentu di a creazione di un drive flash di bootable cù EasyBCD
Avemu, cum'è di solitu, avemu bisognu di una unità flash USB (o discu duru USB esterno) di u volumu desideratu. Prima di tutti, copiate tuttu u cuntenutu di u discu di installazione di Windows 7 o Windows 8 (8.1) in chjama. Duvà esse cum'è a struttura di cartuline chì vedete in foto. Ùn hè micca necessariu formattari l'unità flash USB, pudete lasciate i dati già esistenti nantu à u (tuttavia, sarà megliu s'ellu u sistema di elezioni selezionatu hè FAT32, cù l'errori NTFS pò verificà quandu u booting).
Dopu, avete bisognu di scaricà è installà u prugrammu EasyBCD - hè liberu per u scopu non commerciale, u situ ufficiale //neosmart.net/EasyBCD/
Allora diceraghju chì u prugramma hè destinatu micca tantu à creà unità flash aviabile, ma piuttostu à cuntrullà u caricamentu di parechji sistemi operativi nantu à un computer, ma a descritta in sta guida hè solu una funzione supplementare utile.
Avvi di EasyBCD, à l'iniziu pudete sceglie a lingua di l'interfaccia russa. Dopu à quellu, per fà una unità flash USB con i file di avvale di Windows, esegui tre passi:
- Cliccate "Installate BCD"
- In a sezione "Partizione", selezziunate a partizione (discu o unità USB) in cui sò situati i file di installazione di Windows
- Cliccate "Install BCD" è aspettate chì l'operazione sia finita.
Dopu à quellu, u drive USB creatu pò esse adupratu cum'è un drive boot.
S'è u casu, veramente se tuttu u serviziu: per u testu, aghju fattu una unità flash USB formattata in FAT32 è l'immagine originale di boot di Windows 8.1, chì aghju trascinata è copiava in drive. Tuttu funziona cum'è deve.