Sfondo o riempite Microsoft Word è a cosiddetta tela di un certu culore, situata dietro u testu. Hè cusì, u testu, chì in a so presentazione abituale si trova nantu à un fogliu biancu, ancu s'ellu hè virtuale, in stu casu hè contru à l'antichità di un altru culore, mentre u stratu stessu chjaru.
Rimuà u fughjettu dietro u testu in Word hè spessu sì sèmplice cumu aghjunghjendu, in certi casi ci sò certe difficoltà. Hà per quessa in questu articulu cunsiderà in dettaglio tutti i metudi chì permettenu di risolve u prublema.
Più spessu, a necessità di rimuovere u cuntestu dietro u testu hè postu dopu à l'inserimentu di un testu chì era copiatu da un situ web in un documentu MS Word. È sì tuttu si guardava vivamente nantu à u situ è hè bellu ammissibile, dopu à insignà u documentu, un testu ùn guarda micca u megliu. A cosa peggiore chì pò succede in tali situazioni hè chì u culore di u pianu è u testu divenu quasi uguale, ciò chì rende impossibile leggerli à tutti.
Nota: Pudete rimuovere l'infurmazione in qualunque versione di u Word, l'utili per questu scopu sò identichi, chì in u prugramma di u 2003, chì in u prugramma di u 2016 sò parechji diversi in vari lochi è u so nomi pò differisce un pocu. In u testu, mèmiteremu certamente differenze serii, è l'istruzzione stessa serà dimostrata in l'esempiu di MS Office Word 2016.
Rimughemu da u fondu per u testu di i mezzi fondamentali di u prugramma
Se a culurità di u testu hè stata aghjunta cù u strumentu "Fà" o i so analoghi, allora deve esse riennesu in u listessu modu.
1. Sceglite tuttu u testu (Ctrl + A) o un pezzu di testu (cù u mouse), di u background di cui vulete cambià.
2. In a tabulazione "A casa.""In un gruppu "Paragrafo" truvà u pulsante "Fà" è cliccate nantu à u triangulu situatu vicinu à ellu.
3. In u menù espansiu, selezziunu "Senza culore".
4. U background dietro u testu sparirà.
5. Sì vole, cambiate u culore di a fonte:
- Selezziunu un pezzu di testu, u culore di a fonte in cui vulete cambià;
Cliccate nantu à u “Color di fonti” (lettera) "A" in un gruppu "Font");
- In a finestra chì si presenta davanti à voi, selezziunu u culore desideratu. Più probabilmente, u nere hè a soluzione migliore.
Nota: In Word 2003, l'utili per gestisce u culore è l'ombreggiata (“Borders and Shading”) si trovanu in la scheda “Format”. In MS Word 2007 - 2010, strumenti simuli sò situati in a scheda "Pagina Layout" (u gruppu "Sfondo di pagina").
Forse u fughjettu dietro u testu hè statu aghjustatu micca cù un cumandamentu, ma cù un strumentu "Colore di selezzione di testu". L'algoritimu di l'azione necessaria per rimuovere u fughjettu dietro u testu, in questu casu hè identicu à u travagliu cù l'utile "Fà".
Nota: A visuale, pudete avà facilamente notà a differenza trà u fondo creatu cù u riempimentu è u sfondo aghjuntu cù u strumentu di culore di selezione testu. In u primu casu, u sfondo hè solidu, in u secondu - linee bianche sò visibili trà e linee.
1. Sceglite u testu o fragmentu, u background per chì vulete cambià
2. Sul pannellu di cuntrollu in a tabulazione "Casa" in un gruppu "Font" cliccate nantu à u triangulu vicinu à u bottinu "Colore di selezzione di testu" (Lettere “Ab”).
3. In a finestra chì compare, selezziunate "Senza culore".
4. U background dietro u testu sparirà. Se necessariu, cambiate u culore di a fonte seguendu i passi descritti in a sezione precedente di l'articolo.
Pulitu u sfondo per u testu chì utilizza gli strumenti per travaglià cù stilu
Come dicemu ancu, u più spessu a necessità di rimuovere u fughjettu dietro u testu hè postu dopu incollatu u testu copiatu da Internet. Strumenti "Fà" è "Colore di selezzione di testu" in tali casi ùn sò micca sempre efficaci. Fortunatamente, ci hè un metudiu per chì pudete basta "Reset" formattazione originale di testu, chì u facenu standard per Word.
1. Sceglite tuttu u testu o u fragmentu, di u culore di a quale vulete cambià.
2. In a tabulazione "Casa" (Nelle versioni più vechje di u prugramma, avete da andà à a tabulazione “Format” o "Layout di pagina", per Word 2003 è Word 2007 - 2010, rispettivamente) ampliate a finestra di gruppu di gruppu "Stili" (Nelle versioni anziane di u prugramma avete bisognu di truvà u pulsante "Stili è formattazione" o solu "Stili").
3. Selezzi un item "Fà tutto"situatu in cima di a lista, è chjude a finestra di dialogo.
4. U testu diventa standard per u prugramma da Microsoft, u font standard, a so dimensione è u culore, u fondo sparirà ancu.
Hè tuttu, allora avete amparatu à sguassà u cuntestu dietro u testu o, cum'è si hè chjamatu ancu, riempisce o u testu in u Verbu. Vi auguremu successu in cunquista tutte e funzioni di Microsoft Word.