In certi casi, un prugettu di avviare un ghjocu (per esempiu, World of Tanks) o un prugramma (Adobe Photoshop) dà un errore cum'è "Un file Mcvcp110.dll ùn hè statu micca". Questa biblioteca dinamica appartene à u pacchetto Microsoft Visual C ++ 2013, è i fallimenti in u so travagliu indichi una stallazione errata di u cumpunente o danni à a DLL da virus o da l'utente. Stu prublema hè più cumuni in tutte le edizioni di Windows 7.
Metodi per risolve i prublemi cù mcvcp110.dll
L'utente, fronte à un malfunzionamentu, hà parechje opzioni per risolve sta situazione. U primu hè l'installazione di Visual Studio C ++ di a versione adatta. Un altru modu hè di scaricà a DLL necessaria è dopu installarla in un annu specificu.
Metudu 1: Installate u cumpunente Microsoft Visual C ++ 2013
A differenza di e vecchie versioni di Microsoft Visual C ++, a versione 2013 di l'utenti di Windows 7 deve esse scaricata è installata indipendentemente. Di norma, u pacchiu hè distribuitu cù i prugrammi per i quali hè necessariu, ma s'ellu ùn hè micca disponibile, un link à u situ Web ufficiale di Microsoft hè à u vostru serviziu.
Scaricate Microsoft Visual C ++ 2013
- Avè principiatu u installatore, accettate prima u cuntrattu di licenza.
Avendu marcatu l'elemento corrispondente, premete "Install". - Aspetta 3-5 minuti finu chì i componenti necessarii sò scaricati è passanu u prucessu di stallazione.
- À a fine di u prucessu di stallazione, cliccate "Fatti".
Poi ripartite u sistema. - Quandu u sistema operativo hè carregatu, pruvate à lanciare un prugramma o ghjocu chì ùn hà principiatu per un errore in mcvcp110.dll. U lancimentu deve fà avè a mancanza.
Metudu 2: Installendu a biblioteca mancante manualmente
Se a soluzione descritta sopra ùn basta micca, ci hè una via d'usciu - avete bisognu di scaricà u schedariu mcvcp110.dll nantu à u vostru discu rigru è ellu è manualmente (copia, sposta o trascina u mouse) pone u file in a cartella di sistema.C: Sistema di Windows 32.
Se state usando una versione di 64 bit di Windows 7, allora l'indirizzu appariràC: Windows SysWOW64
. Per scopre u locu desideratu, ti cunsigliu di pre-leggere l'artìculu nantu à l'installazione manuale di a DLL - si richiama dinò ancu altre sfumature non chjaru.
Inoltre, pudete avà bisognu à registrà u schedariu DLL in u Registro di sistema - senza a manipolazione, u sistema ùn ve ne duvede mcvcp110.dll in funzione. A pratica hè assai semplice è dettagliata in l'istruzzioni pertinenti.
Sintendu, ponemu in mente chì e biblioteche Microsoft Visual C ++ sò spessu installate cù l'aggiornamenti di u sistemu, perciò ùn vi racuvchemu micca di disattivarle.