Cumu cunnesse una unità flash USB à un telefonu o à un tablet di Android

Ùn tutti ne cunnoscenu a capacità di cunnesse una unità flash USB (o ancu un discu duru esterno) à un smartphone, tablet o altri dispositivi Android, chì in certi casi pò esse ancu utile. In questo manuale, parechje maniere di implementà sta avventura. In a prima parte - cume a drive flash USB hè cunnessa à telefoni è tabulati oghje (cioè, per dispositivi relativamente novelli, senza accessu root), u secondu - à i mudelli più antichi, quandu certi trucchi saranu necessarii per cunnessu.

Sò subitu, annantu à u fattu chì, ancu quandu anu avutu discorsu rigidi USB, ùn avete da bisognu di cunnessu - ancu s'ellu ci si mette in opera (u telefuninu pò puru ùn vede u)), a mancanza di putenza pò danneghja u drive. Soltanto i discuri USB externi cù a so propria fontana di energia disponganu di un dispositivo mobile. A cunnessione di un drive flash ùn hè micca pertinente, ma tene sempre in sideru u scarichju acceleratu di a batteria di u dispositivo. À propiu sì, pudete aduprà u drive nant'à a trasmissione di dati, ma ancu per creà una unità flash USB di avviatura per u computer in u telefuninu.

Cosa avete bisognu di cunnesse in modo pienu a unità USB à Android

Per cunnesse una unità flash USB à una tavoletta o un telefonu, prima di tuttu avete bisognu di supportu USB Host da u dispositivo in sè. Quasi ognunu hà questu oghje, prima, in qualchì parte, prima di Android 4-5, ùn era micca accussì, ma ora aghju ammessi chì certi telefoni economici ùn supportanu micca. Inoltre, per cunnesse fisicamente una unità USB, ci vogliono o un cavu OTG (à un capu - un connettore MicroUSB, MiniUSB o USB Type-C, à l'altra - un portu per cunnessione di dispositivi USB) o un drive flash USB, chì hà duie opzioni di connettività Ci sò unità "à propositu di i dui sporgenze" - a solita USB da un latu è MicroUSB o USB-C sull'altra).

Se u telefuninu hà un connettore USB-C è ci sò alcuni adattatori USB Type-C chì avete acquistatu, per esempiu per un laptop, sò ancu prubabili di travaglià pè a nostra missione.

Ùn hè micca perchè chì l'unità flash avia un sistema di file FAT32, ancu se hè qualchì possibili di travaglià cù NTFS. Sè tuttu u vostru bisognu hè dispunibule, pudete andà direttamente à a cunnessione è travaglià cun una unità flash USB in u vostru dispositivo Android.

U prucessu di cunnessione di un drive flash à un telefonu o tablet di Android è qualchì sfumatura di travagliu

In precedenza (in quantu à a versione di Android 5), per cunnessu una unità flash USB à un telefonu o à un tablet, l'accessu root era bisognu è era necessario ricorrerà à prugrammi di terze parti, postu chì l'utili di sistema ùn anu sempre permessu di fà quellu. Oghje, per a maggior parte di i dispositivi cun Android 6, 7, 8 è 9, tuttu ciò chì avete bisognu hè integratu in u sistema è di solitu un lettore USB USB hè "visibile" immediatamente dopu a cunnessione.

À l'ora attuale, l'ordine di cunnessione di l'unità flash USB à Android hè u seguente:

  1. Cunnessu l'azionamentu via un cavu OTG o direttamente se avete una unità flash USB con USB-C o Micro USB.
  2. In u casu generali (ma micca sempre, cume indichi in i paragrafi 3-5) di a zona di notificazioni, vedemu una notificazione da Android chì un disc USB amovibile hè statu collegatu. È l'offerta di aprite u gestore di file incorporatu.
  3. Se vedi u missaghju "Impossibile cunnesse un disc USB", significa chì di solitu l'unu di Flash ci hè in un sistema di file non supportatu (per esempio, NTFS) o cuntene parechje partizioni. A propositu di leggere è scrivere NTFS flash drive in Android più tardu in l'articolo.
  4. Sè un gestore di file di terze parti hè installatu in u vostru telefonu o tablet, certi di elli ponu "intercettavanu" a cunnessione di unità flash USB è visualizà a so propria notificazione di cunnessione.
  5. Sì ùn ci hè nunda di notificazioni è u telefunu ùn vede micca u drive USB, questu puderebbe indicà chì: ùn ci hè micca supportu per l'ospite USB da u telefuninu (ancu ùn sò micca accumpagnatu dighjà, ma hè teoricamente possibile nant'à l'Android più chè) o se piacere Ùn hè micca una unità flash USB, ma un discu duru esterno per chì ùn ci hè micca abbastanza energia.

Se tuttu va bè è chì l'unità flash sia connessa, sarà più pratice d'usu micca in u manager di lì internu, ma in un terzu, vedi i Migliori Gestori di File per Android.

Non tutti i managatori di file vene cù unità di flash. Di quelli chì aduprà, possu raccomandà:

  • X-Plore File Manager - pratico, gratuito, senza spezioni inutili, multifunzionale, in russo. Per ch'ellu vuli una unità flash USB, andate à "Impostazioni" è abilite "Permette l'accessu per USB".
  • Total Commander per Android.
  • ES Explorer - Ci sò parechji abitudini in i so recenti, è ùn l'aghju micca cunsigliatu direttamente, ma, à l'incuntrà di quelli precedenti, per difettu sustene a lettura da e unità flash NTFS in Android.

In Total Commander è X-Plore, pudete ancu abilità u travagliu (è leggere è scrive) cù NTFS, ma solu cù Microsoft exFAT / NTFS per USB da Paragon Software pay-in di plug-in (dispunibule in u Play Store, pudete testà ancu gratuitamente). Inoltre, a maiò parte di i dispositivi Samsung supportanu travaglià cù NTFS per difettu.

Tene dinò chì, sì ùn li usanu micca per un bellu pezzu (parechji minuti), l'unità flash USB cunnessa hè disattivata da u dispositivo Android per risparmià l'alimentu di a batteria (in u gestore di file sarà simule cum'è sciuvatu).

Cunnessione di un drive USB à i vecchi smartfoni Android

A prima cosa, in quantu à u cavu USB OTG o un lettu USB adatta, chì hè di solitu bisognu quandu cunnessu micca u più novu dispositivi Android (cun ​​eccezione di Nexus è alcuni dispositivi Samsung) hè l'accessu root à u vostru telefonu. Per ogni mudellu di telefuninu, pudete truvà nantu à Internet istruzioni separate per uttene l'accessu radice, in più, ci sò programmi universali per questi scopi, per esempiu, Kingo Root (Deve rimarcà chì a prassi per uttene l'accessu root hè pussibule periculosa per u dispositivu è per certi produttori vi prisce garanzia di tablet o telefunu).

Pudete avè accesso (ancu micca nant'à veru cumpressu, ma per a maiò parte di l'uspeghji) Android à un drive flash senza root, ma dui applicazioni chì travaglianu veramente per questo scopu, chì cunnoscu, supportanu solu Nexus è sò pagatu. Cumincemu cù u modu, se avete l'accessu radice.

Usate StickMount per cunnesse una unità flash à Android

Allora, se avete un accessu root à u dispositiu, allora per montà rapidamente automaticamente u drive flash è poi accede da ellu à qualunque gestore di file, pudete aduprà l'applicazione StickMount gratuita (esiste ancu una versione Pro pagata) dispunibule nantu à Google Play //play.google.com /store/apps/details?id=eu.chainfire.stickmount

Dopu avè cunnessu, segnate l'apertura di u StickMount di difettu per stu dispositiu USB è garantite diritti di superusu à l'applicazione. Fatto, avete adesso accessu à i schedari di u drive flash, chì in u vostru gestore di file truverete in a cartella sdcard / usbStorage.

U supportu per i vari sistemi di file dipende da u vostru dispositivo è u so firmware. Di solitu, quessi sò i grassi è i fatti32, cum'è ext2, ext3 è ext4 (sistemi di file Linux). Fate cusì in mente quandu cunnessi una unità flash NTFS.

Leggere i file da un drive flash senza radice

Due altre applicazioni chì vi permettenu di leggere i file da una unità flash USB in Android sò Nexus Media Importer è u Nexus USB OTG FileManager è entrambi ùn necessitanu micca i diritti di root su u dispositivo. Ma dui sò pagati nantu à Google Play.

L'applicazioni dichjaravanu sustenutu non solu FAT, ma partizioni NTFS, ma da dispositivi, purtroppu, solu Nexus (ancu se pudete verificà se Nexus Media Importer funzionerà nantu à u vostru dispositivo micca da sta linea, scaricanu l'applicazione gratuita per visualizà foto in Unità flash - Nexus Photo Viewer di u listessori sviluppatore).

Ùn aghju micca provatu nisunu di sti, ma à veda i critichi chì, in generale, funghizano cum'è previsto per i telefoni Nexus è i tablet, allora l'infurmazioni ùn saranu micca superflui.