Aprite file audio FLAC

U FLAC hè unu di i più furmati formati audio in u quali hè fatta cumpressione di dati senza perdita. Figuremu chì applicazioni pudete aduprà per ascultà canzoni cù sta estensione.

Vede ancu: Cumu convertite FLAC in MP3

Puddu per cumincià a riproduzione

Come si pò intuire, i file audio di FLAC in i computer Windows sò capaci di ghjucà vari lettori multimediali, cum'è a so categoria più specializata - lettori audio. Ma, purtroppu, tutti stessi, micca tutti i prugrammi di sta direzzione funzionanu cù u furmatu specificatu. Truvamu cù l'aiutu di chì prugramma pudete ascoltà u cuntenutu cù l'estensione denominata, è cume esattamente à fà a.

Metudu 1: AIMP

Cominciamo cù l'algitimu di ricunniscenza FLAC in u populu lettore audio AIMP.

Scaricate AIMP gratuitamente

  1. Lanciatu AIMP. Cliccate "Menu" e selezziunu da a lista "Apri i File".
  2. A finestra di lancia hè attivata. Immettite u cartulare di situazione di FLAC è, dopu a selezzione di, premete "Apertu".
  3. A piccola finestra di creazione di playlist inizierà. In u so unicu campu dite chì specificiate u nome volu. In principiu, pò esse lasciatu per difettu - "AutoName". Cliccate "OK".
  4. Inizià a perdita di traccia in AIMP.

Metudu 2: jetAudio

U prossimu lettore audio, chì hè prughjettu dinò per ghjucà FLAC, hè jetAudio.

Scaricare jetAudio

  1. Attiva jetAudio. In u angulu in alto à sinistra di l'interfaccia di l'applicazione ci sò quattru bottoni in forma d'iconi. Cliccate nantu à u primu in a prima fila - "Mostra Media Center". Questa azzione cambia u prugramma à u modalità lettu mediaticu, se prima chì un'altra modalità era attivata.
  2. Cliccate in a zona di destra di l'interfaccia di l'applicazione nantu à u spaziu vuotu cù u dirittu di u mouse, è in u menu chì si apre, smetta di selezzione "Add Files". Mette un menu in più. Vai à lì nantu à l'elemento cù u listessu nomu.
  3. A finestra di lima aperta si principia. Entrate in u situ di situazione FLAC. Selezziunu u schedariu audio è premete "Apertu".
  4. U nome di a composizione selezionata apparirà in a lista di ghjocu di u prugramma. Per cumincià à perde, puru dopu cliccate nantu à stu nomu.
  5. A perdita di file audio in jetAudio hè in esecuzione.

Metru 3: Winamp

Ora cunsiderate l'algitimu di ricunniscenza FLAC in u legendaru lettore di media Winamp.

Scaricate Winamp

  1. Aprite Winamp. Cliccate "File". A seguitu, sceglite "Aprite u file ...".
  2. A finestra di apertura di u schedariu audio sarà lanciata. Immettite a situazione di a cartella di FLAC è selezziunate stu oggettu. Dopu à chì cliccate "Apertu".
  3. Winamp cumincerà à ghjucà a canzone selezionata.

Cumu si pudete vede, u lance di a perdita di FLAC in u lettore Winamp hè abbastanza simplu, ma u principale svantaggiu di stu metanu hè chì Winamp sia attualmente un prugramma chjusu, chì ùn sia micca aggiornatu, è cusì u prugramma ùn sustene micca alcune caratteristiche moderni chì sò implementate da altri lettori .

Metudu 4: Giocatore GOM

Hà dighjà un ochju à cumu u lettore multimediale di GOM Player riparava a missione, chì hè ancu più acuta per guardà i video.

Scaricare GOM Player

  1. Fighjate u lettore gom. Cliccate nantu à u logo di u prugramma. Da a lista chì si apre, cliccate "Aprite i file (s) ...".
  2. Avutu l'attualu di scuperta di cuntenutu media. Andendu in a zona di situazione FLAC, selezziunu u schedariu audio. Cliccate "Apertu".
  3. Ora pudete ascoltà FLAC in u lettore GOM. Nantu à a listessa tempu, a sucia di a musica sarà accumpagnata da un numeru graficu.

Metudu 5: VLC Media Player

Hà dighjà attenta à a tecnulugia di apertura FLAC in u prugramma VLC Media Player.

Scaricate VLC Media Player

  1. Lanciate VLAN. Cliccate "Media" è selezziunate "Open File".
  2. Hè lanciatu u strumentu di ricerca già cunnisciutu. Inserite l'area di situazione di FLAC è, dopu avè selezionatu l'elemento chjamatu, cliccate "Apertu".
  3. A perda di i punti inizia.

Metru 6: Media Player Classic

Dopu, guarderemo i momenti di apertura di un articulu cù l'estensione FLAC cù u lettore Media Player Classic, chì hè cunsideratu unu di i lettori più preziosi trà l'utenti.

Scaricare Media Player Classic

  1. Lanciatu lettore MPC. Cliccate "File" è in più "Apri un file rapidamente ...".
  2. A finestra di apertura si principia. Poi entra in a cartula di situazione di u schedariu audio è mette in risu FLAC. Dopu aduprate, usate "Apertu".
  3. A shell di lettore hè minimizata, postu chì una grande finestra ùn hè micca necessaria per ghjucà a melodia, è FLAC sarà lanciatu.

Metudu 7: KMPlayer

Open FLAC sarà ancu capace di un lettore di media chì KMPlayer.

Scaricate KMPlayer

  1. Attiva KMPlayer. Cliccate nantu à u logo di u prugramma. In a lista, andate "Aprite i file (s) ...".
  2. Aperatrice di u media Andate à u locu di u FLAC. Selezziunu u schedariu, cliccate "Apertu".
  3. Come in u casu di MPC, u shell KMPlayer sarà minimizatu è u cuntenutu audio cumincerà à ghjucà.

Metudu 8: Lega ligera

Ora vedemu cumu per cumincià à ghjucà un file audio FLAC in u lettore multimediale Light Alloy.

Scaricate La Lega Luce

  1. Lancia l'Allia Luce. Cliccate nantu à a prima icona di a sinistra, chì si trova in fondo à a finestra di prugramma, trà altri controlli di applicazioni. Hè un triangulu, sottu quale hè una linea dritta.
  2. A finestra di apertura si principia. Andà à u situ FLAC hè situatu. Selezziunu stu file, cliccate "Apertu".
  3. A ghjucatura di a melodia sarà lanciata in Light Alloy.

Metudu 9: Universale di Visualizatore

Ùn pensate micca di pudè ascultà u cuntenutu di FLAC solu cù l'aiutu di i lettori multimediali, cume alcuni visualizzatori di file universali, cum'è Universal Viewer, affranchi cun questu impegni.

Scaricate Universal Viewer

  1. Aprite u Viewer Universale. Cliccate "File" è selezziunate "Apertu".
  2. Averia una finestra d'apertura normale. Inserite a situazione di l'oggiu. Cù u schedariu audio messu in evidenza, premete "Apertu".
  3. A conchiglia di u spettatore hè minimizata è a melodia inizia a suzietà.

Ma, naturalmente, i navigatori furniscenu menu cuntrollu nantu à u sonu ch'è i lettori full-fledged.

Metudu 10: Windows Media

Più in u primu tempu, avemu discusso modi per aprire i schedari audio studiati in stu articulu usando un software chì deve esse installatu in un PC. Ma Windows hà un prugrammu preinstallatu, chì hè parte di u sistema, cù cui pudete ascoltà i file di u furmatu specificatu. Si chiama Windows Media Player.

Scaricate Windows Media Player

  1. Aprite Windows Media è andate in tab. "Riproduzione".
  2. L'aggiunamentu di un schedariu da ghjucà in stu prugramma ùn hè micca solu a strada di solitu. Ùn ci hè nunda di menu per aghjunghje o menù "File", è cusì u lancio di u cuntenutu hè effettuatu trascinendu l'oggiu in u shell di prugramma. Per fà quessa, apri "Esploratore" dove FLAC si trova. Fighjendu u bottinu di sinistra nantu à u mouse, trascina u schedariu audio da a finestra "Esploratore" in a zona etichettata "Drag Drag here:" à a parte destra di Windows Media.
  3. Appena l'oggettu hè trascinatu in, a melodia cumincerà à ghjucà in u lettore standard di Windows.

Comu pudete vede, una lista assai grande di applicazioni pò ripruduce cuntenutu annantu à un contenitore FLAC. Sò assai, ci sunnu vari lettori media, ancu qualchì spettatori affranchi cun questu task. Quale prughjettu di sceglie per questo scopu hè in tuttu una questione di gustu di un utente specifica. À a fine, se l'utente ùn vogliu installà alcun software in più nant'à u PC, allora à ghjucà à u tipu di file specificatu, pudete aduprà u lettore integratu di Windows Media.