In un computer à chì parechje persone anu accessu fisicu, una cartula specifica pò avvalle di e informazioni confidenziali o privative di un utente specificu. In questu casu, affinchì i dati situati quì ùn sò micca decassificati o cambiati per sbagliu, hà sensu pensà à cume restringe l'accessu à sta cartulina ad altre persone. U modu più faciule per fà ciò è di definisce una password. Scopri cumu si pò mettere una password in un cartulare in Windows 7.
Vede ancu: Cumu nascite un schedariu o un cartulare in un PC cù Windows 7
Cume per fà una password
Pudete proteggere a parola per a directory in u sistema operativu specificatu sia cù l'aiutu di un software particulare per l'imposizione di una password, o per mezu di applicazioni di archiviu. Purtroppu, ùn ci sò micca fondi specifici prubbari per impusì una password in u cartulare in Windows 7. Ma, in u stessu tempu, ci hè una opzione cù chì pudete fà senza prugramma di terze parti per risolve u prublema. È avemu fermu nantu à tutti i metudi in più dettu.
Metudu 1: Cartella Anvide Seal
Un di i prugrami più pratici per l'impostazione di una password in un cartulare hè Anvide Seal Folder.
Scaricare Anvide Seal Folder
- Eseguite u lima d'installazione di Anvide Seal Folder scaricatu. Prima di tuttu, avete bisognu di sceglie a lingua d'installazione. Di norma, u installatore seleziona u listinu in cunfunzioni cù u sistema di operazione, cusì cliccate qui. "OK".
- Allora u coppiu si apre Installazione Assistenti. Cliccate "Prossimu".
- A shell hè iniziata, induve avete bisognu di cunfirmà u vostru accordu cù l'accordu di licenza per sviluppatore attuale. Mettite u pulsante di radio in posizioni "Sò accettatu i termini di l'accordu". Cliccate "Prossimu".
- In a nova finestra ci vole à sceglie u cartulare d'installazione. Ùn raccomandemu micca cambià u parametru, cioè di stallà in a cartula di l'archiviazione prugna standard. Cliccate "Prossimu".
- In a prossima finestra, installendu a creazione di un'icona nantu à "Desktop". Se vulete guardà lu in sta zona, allora cliccate solu "Prossimu". Se ùn avete micca bisognu di quest'etichetta, allora sceglite prima l'elemento "Crea una icona nantu à u desktop", è poi cliccate nantu à u pulsante specificatu.
- A prucedura di stallazione di l'applicazione hè fatta, chì tene assai pocu tempu da voi.
- In l'ultima finestra, se vulete attivà l'applicazione, lascia una cudiera accanto à l'elemento "Run Anvide Seal Folder". Se vulete lanciari dopu, deselezziunate sta scatula. Cliccate "Complete".
- A volte passà a strada sopra "Installazione guidata" fallisce è un errore Ciò hè da u fattu chì u schedariu eseguibile deve esse messu in opera cù diritti amministrativi. Questu pò esse fattu semplicemente cliccendu nantu à a so scorcia di scurdita in "Desktop".
- Una finestra per selezziunà a lingua di l'interfaccia di u prugramma si apre. Cliccate nantu à a bandiera di u paese da e opzioni presentate, a lingua di a quale vulete usà quandu si lavora cù l'applicazione, è cliccate nantu à a spunta verde in seguitu.
- A finestra di l'accordu di licenza per aduprà u prugramma si apre. Serà in a lingua precedentemente selezionata. Fighjate e sì accettate, cliccate accettà.
- Dopu à quessa, l'interfaccia funzionale di l'applicazione Anvide Seal Folder stessa hè lanciata direttamente. Prima di tuttu, avete bisognu di definisce una password per entrà in l'applicazione. Questu deve esse fattu per impedisce à un foraster da entrà in u prugramma è sproteghja. So cliccate nantu à l'icona "Password per entrà in u prugramma". Ci hè situatu nantu à u latu sinistru di a barra di strumenti è hà l'apparenza di una serratura.
- Una piccola finestra si aprà, solu in u campu di cui avete bisognu à inserisce a password specifica è cliccate "OK". Dopu à quessa, per inizià a Cartella di Anvide Lock hè sempre impiegata à entrà in sta chiave.
- Tornà à a finestra principale di l'applicazione per aghjunghje una directory chì deve esse prutetta per password, cliccate nantu à l'icona in forma di segno "+" sottu à u nome "Add Folder" in a barra di strumenti.
- A finestra di selezzione di l'annu si apre. Trasfurmendu nantu à esse, selezziunate u cartulare in cui vulete imposta una password. Dopu, cliccate nantu à a marcata verde à u fondu di a finestra.
- L'indirizzu di u cartulare sceltu hè affissatu in a finestra principale di u Cartulare di Anvide Lock. Per definisce una password per esse, selezziunate sta vocazione è cliccate nantu à l'icona "Chiudi l'accessu". Ha a forma di un'icona in forma di serratura chjusa in a barra di strumenti.
- A finestra s'hè aperta quì, in i dui campi, avete bisognu di inserisce a password per duie volte chì tenete da imponu nantu à u cartulare sceltu. Dopu avè fattu sta operazione, presse "Chiudi l'accessu".
- Dopu, una finestra di dialogo si aprà in cui vi sarà dumandatu à dà uttene un suggerimentu per a password. Immessi un ricordu vi permetterà di ricordà a parola di còdice s'ellu vi hè scurdatu. Se vulete inserisce un suggerimento, presse "Sì".
- In a nova finestra inserite un suggerimentu è premete "OK".
- Dopu, dopu, u cartulare sceltu sarà protettu cù parola, cum'è evidenzia a presenza di una icona in forma di serratura chjusa à a sinistra di u so indirizzu in l'interfaccia di Cartella di Anvide Lock.
- Per entrà in u cartulare, avete bisognu di selezziunate u nomu di directory in u prugramma è cliccate nantu à u bottinu "Share" in a forma di un lucchjolu apertu in a barra di strumenti. Dopu à quessa, una finestra si aprà in cui bisogna entrà a password stabilita in precedenza.
Metudu 2: WinRAR
Un'altra opzione di pruteggere cuntrastu u cuntenutu di a cartella hè archiviu è imponente una password in l'archive. Questu pò esse fattu cù l'archiviu WinRAR.
- Run WinRAR. Usendu u gestore di file incorporatu, navigate finu à u cartulare di a cartella ch'è vo vulete proteggere cun password. Selezziunu stu oggettu. Appughjà nantu à u pulsante "Add" in a barra di strumenti.
- A finestra di creazione d'archiu si apre. Cliccate nantu à u bottinu "Piazzà u password ...".
- A chjama d'entrata di a password hè aperta. In i dui campi di sta finestra, avete bisognu d'introducà à u volta a stessa espressione chjuca, cù a quale aprirete a cartella piazzata in l'archivu protettatu da password. Se vulete proteggere ancu più u directory, selezziunate a casella accanto à "Criptà i nomi di i file". Cliccate "OK".
- Di ritornu in a finestra di configurazione di backup, cliccate "OK".
- Quandu a copia di salvezza hè stata cumpleta, un file cù l'estensione RAR hè formatu, avete bisognu di cancellà a cartella originale. Selezziu u cartulare specificatu è cliccate nantu à u pulsante. "Elimina" in a barra di strumenti.
- Una finestra di dialogo si aprite in cui vo vulete confermà l'intenzione di sguassà a cartella cliccendu nantu à u pulsante. "Sì". U cartulare sarà cambiatu in "Carrettu". Per assicurà una cumpleta riservatezza, assicuratevi di pulìtu.
- Ora, per aprire l'archivu protettatu da password, in cui si trova a cartella di dati, dughje cliccà nantu à u dopu cù u bottinu sinu di u mousePittura). Un modulu di iscrizzione di password si aprirà, induve avete inseritu l'espressione di a chjave è cliccate u pulsante "OK".
Metudu 3: Crea una lima BAT
Pudete ancu proteggere una parola per una cartella in Windows 7 senza aduprà prugrami di terze parti. Questa attività pò esse fatta creendu un file cù l'estensione BAT in u Notepad standard di u sistema operativu specificatu.
- Prima di tuttu, avete bisognu di cuminciare u Notepad. Cliccate u pulsante "Start". A seguitu, sceglite "Tutti i prugrammi".
- Move to folder "Standard".
- Un elencu di i vari prugrammi è utilità. Sceglite un nome Notepad.
- U notepad funziona. Incolla u codice chì seguita in a finestra per questu applicazione:
cls
@ECHO OFF
title Cartella segreta
sì esistite "Secret" Goto DOSTUP
s'è NON ESISTENU Papka Goto RASBLOK
ren Papka "Secret"
attrib + h + s "Secret"
echo Folder bloccatu
vai in fine
: DOSTUP
echo Vvedite cod, chtoby otcryt catalog
set / p "pass =>"
se NON% passu% == secretnyj-cod goto PAROL
attrib -h -s "Secret"
ren "Secret" Papka
echo Catalog uspeshno otkryt
vai in fine
: PAROL
echo nevernyj cod
vai in fine
: RASBLOK
md papka
echo Catalog uspeshno sozdan
vai in fine
: FineInvece di espressione "secretnyj-cod" Inserite l'espressione di codice da installà in a cartella secreta. Hè impurtante micca aduprà spazii à l'ingressu.
- Dopu, fate un clic nantu à u Notepad nantu à l'elemento "File" e premete "Salvà cum'è ...".
- A finestra di salvu si apre. Andate in u cartulare induve volete creà una cartulina protetta da password. In u campu "File Type" invece di l'opzione "File di testo" selezziunate "Tutti i File". In u campu "Codifica" sceglite da u listinu in menù "ANSI". In u campu "Filename" inserite un nome A principale situazione hè chì si conclude cù a prossima estensione - ".bat". Cliccate "Salvà".
- Ora, cù l'aiutu "Esploratore" Andate à u cartulare duve avete messu u schedariu cù l'estensione BAT. Fate un clicu Pittura.
- In u listessu cartulare induve u file hè situatu, si chjama una cartulina "Papka". Cliccate nuvamente l'oggetto BAT.
- Dopu, u nome di u cartulare creatu in precedenza hè cambiatu in "Secretu" e dopu pochi secondi scumparse automaticamente. Cliccate torna nantu à u schedariu.
- A consola si aprite in cui pudete vede l'entrata: "Vvedite cod, chtoby otcryt catalog". Quì avete bisognu di inserisce a parola di còdice chì avete annotatu in precedenza in u schedariu BAT. Poi cliccate Enter.
- Se inserisci a password sbagliata, a console vi stà è à riavvi torna à cliccà nantu à u file BAT. Se u còdice hè statu inseritu in modo currettu, a cartula sarà visualizata di novu.
- Ora copiamà quellu cuntenutu o informazione chì vulete proteggere in stu cartulare, naturalmente, dopu deu smintarli di a so posizione originale. Allora nascite a cartella cliccendu nantu à u lìarce BAT. Cumu una volta visualizatu u catalogu per accede à l'infurmazioni salvate ci hè dighjà discu sopra.
Comu pudete vede, ci hè un listinu abbastanza largu di possibilità di pruteggere una cartella in una Windows 7. Per quessa, pudete aduprà un certu prugramma spettava per sti scopi, aduprà archivori di crittografia o crea un archiu BAT cù u codu pertinente.