USB (Bus Serial Universale o Bus Serial Universale) - u portu più versatile oghje. Cun questu connettore pudete cunnesse micca solu una unità flash USB, una tastiera o un mouse, ma ancu parechji altri dispositivi à un computer. Per esempiu, ci sò mini-frigoriferi portatili cù cunnessioni USB, lampade, altoparlanti, microfoni, cuffie, telefoni mobili, videocamere, utenze di ufficio, etc. A lista hè veramente impurtante. Ma per chì tutte e periferiche funziunate bè è chì i dati sò trasmessi prontamente cù stu portu, avete bisognu di stallà i driver per USB. In questu articulu, guarderemo un esempiu di cume fà di correttamente.
Per impostazione predefinita, i driver per USB sò installati cun u software di a scheda madre, chì si riferiscenu direttamente à ellu. Allora, per un qualchì motivu ùn avete micca i piloti USB installati, accumincemu prima à i siti di i fabricanti di schede madri. Ma prima cose prima.
Scaricate è installate i driver USB
In u casu di USB, cum'è per tutti i cumpunenti di l'ordinatore, ci sò diversi modi per truvà è scaricà i driver necessari. Esaminiamo in dettaglio per ordine.
Metudu 1: Da u situ web di u fabbricante di a scheda madre
Prima ci vole à cunnosce u produttore è u mudellu di a scheda madre. Per fà quessa, ghjustu fà una pochi passi.
- Nantu à u bottinu "Start" dà cliccate à u bottinu direttu di u mouse è selezziunate l'elemento "Linea di cumandamentu" o "Linea di cumannu (amministratore)".
- Se avete Windows 7 o più in basso, avete bisognu à preme a combinazione di tasti "Win + R". Cusì, una finestra si aprà in cui bisogna entrà u comando "Cmd" è premete u pulsante "OK".
- Sia in u primu è in u secondu casu appare una finestra in u schermu. "Linea di cumandamentu". Dopu, avemu bisognu di inviare i cumandamenti chì seguenti in sta finestra per scopre u fabbricante è u mudellu di a scheda madre.
- Ora, cunnuscendu a marca è u mudellu di a scheda madre, avete bisognu di andà à u situ ufficiale di u custruu. Pudete truvà faciule per qualunque motore di ricerca. Per esempiu, in u nostru casu, sta cumpagnia hè ASUS. Andate à u situ di sta cumpagnia.
- Nant'à u situ site avete bisognu di truvà a stringa di ricerca. In i noi entremu in u mudellu di a scheda madre. Per piacè, avà a notà chì in i portatili più spessu, u mudellu di a scheda madre coincide cù u mudellu di u notebook.
- Premendu u pulsante "Enter", vi sarete à una pagina cun risultati di ricerca. Truvà a vostra scheda madre o laptop in a lista. Cliccate nantu à u ligame cliccando nantu à u nome.
- Nantu à a maggior parte di i casi, in su, vedete parechje sottumereie in a scheda madre o un laptop. Avemu bisognu di una stringa "Supportu". Cliccate nantu à sta.
- Nantu à a prossima pagina, avemu bisognu di truvà l'articolo. "Driver è Utilità".
- Cusì, andemu da a pagina cù a scelta di u sistema operativu è i piloti corrispondenti. Ci vole à notà chì micca sempre, sceglie u vostru sistema operativu, pudete vede u driver desideratu in a lista. In u nostru casu, u driver di USB pò esse trovu in a sezione "Windows 7 64bit".
- Apertura di un arburu "USB", pudete vede unu o più link per scaricà u driver. In u nostru casu, selezziunate u primu è premete u bottu. "Global" .
- Allora cuminciò à scaricà l'archiu cù i schedari d'installazione. Quandu u prucessu scaricatu hè finitu, avete bisognu di disimballà tuttu u cuntenutu dell'archiu. In stu casu ci sò 3 file. Fighjate u schedariu "Setup".
- U prucessu di u disimballu i lima d'installazione cumincia, dopu allora chì u prugramma di stallazione principia. In a prima finestra per cuntinuà, bisogna cliccà "Prossimu".
- U prossimu elementu sarà familiarizzazione cù l'accordu di licenza. Facemu fà quessa, dopu allora avemu tegitu a linea "Sò accettà i termini in l'accordu di licenza" è spingà u pulsante "Prossimu".
- U prucedimentu d'installazione di u driver hè inizio. Pudete vede u prugressu in a prossima finestra.
- Dopu à a fine di l'installazione, vedite un missaghju nantu à a fine di l'operazione. Per finalizarlo, cliccate solu u pulsante. "Finish".
U baseboard wmic diventa u Fabbricante - scopre u produttore di a borda
baseboard wmic ottene pruduttu - modelu di scheda madre
Questu finisce u prucessu di stallà u driver USB à u situ di u fabbricante.
Metudu 2: Utilizendu u lugiziale di l'aggiornu di u driver universale
Se ùn vulete anu preoccupatu per a ricerca di u fabbricante è u mudellu di a scheda madre, scaricà archivi, etc., allora avete da aduprà stu metudu. Per questu metudu, avete bisognu di qualunque utilità per scansionà automaticamente u sistema è scaricà i driver necessarii.
Lezione: I migliori programmi per l'installazione di i driver
Per esempiu, pudete aduprà DriverScanner o Auslogics Driver Updater. In ogni casu, avete abbastanza da sceglie. Programmi simili à a rete oghje un gran numeru. Pigliate, per esempiu, a stessa Soluzione DriverPack. Pudete imparà di più nantu à stallà i driver cù stu prugramma da u nostru tutorial speciale.
Lezione: Cumu aggiornà i driver in u vostru computer cù a Soluzione DriverPack
Metudu 2: Tramite u manager di dispositivi
Andate à u manager di dispositivi. Per fà quessa, fate u seguitu.
- Premete a combinazione di tasti "Win + R" è in a finestra chì si vede, inserisci
devmgmt.msc
. Premere chjave "Enter". - In u manager di dispositivi, cerca tutti l'errori di USB. Di norma, tali errori sò accumpagnati da trianguli gialli o segni di esclamazione à fiancu à u nome di a dispositiva.
- S'ellu ci hè una linea simile, fate un clic destro nantu à u nome di tali dispositivi è selezziunate "Aggiorna i Driver".
- In a prossima finestra, selezziunate l'elemento "A ricerca automatica di i driver aggiornati".
- U prugramma ricerca e aggiornamenti di i piloti per USB. Ci vole un pocu di tempu. Se u prugramma truverete i driver necessarii, si pò installà solu da solu. Cusì vedi un missaghju nantu à a fine di u prupostu di u prugramma di ritrovu è installazione di software.
Per piacè avà a sapè chì stu metudu hè u più inefficiente di tutti e trè. Ma in certi casi, aiuta u sistema à ricunniscà almeno i porti USB. Dopu à sta installazione, avete bisognu di ricercà i driver in unu di i dui modi elencati sopra per affinchì a velocità di trasmissione di dati da u portu sia più altu possibile.
Comu avemu dighjà avutu, per qualunque forza maghjina, sempre salvà i piloti e utilità più impurtanti è necessarii per un trasportatore separatu. S'ellu hè necessariu, si pò salvà un tempu assai chì sarà spesu per u ritrattu di software. In più, pò esiste situazioni in cui ùn basta micca avè accesso à Internet, è ci vole à installà i driver.