La mancanza di memoria libera hè un prublemu seriu chì pò disturbà u funziunamentu di tuttu u sistema. Di norma, in tale situazione, a pulizia semplice ùn basta micca. I più forti e spessu inutili file ponu esse truvati è eliminati da u cartulare di download. Ci hè parechje maniere di fà quessa, ognunu chì hè discuferitu in l'articolo chì hè pussutu avvi à u vostru attenzione.
Vede ancu: Liberà a memoria interna in Android
Eliminà i file scaricati nantu à Android
Per eliminà i documenti scaricati, pudete aduprà l'applicazioni incorporate o di terze parti su Android. Strumenti integrati salvanu a memoria di smartphone, mentre e applicazioni specificamente pensate per a gestione di i file dà à l'utente più opzioni.
Metudu 1: Gestore di file
Applicazione gratuita, dispunibule in u Mercatu Play, cù chì pudete liberà rapidamente spaziu in a memoria di u telefuninu.
Scaricate File Manager
- Installate è aprite u manager. Andate in a cartula "Downloads"cliccendu nant'à l'icona cumestiva.
- In a lista chì si apre, selezziunu u schedariu da supprimà, cliccate nantu à ellu è tenite. Dopu à circa un secondu, apparirà una selezzione verde scura è un menu in più à u fondu di u schermu. Sì avete bisognu di sguassà parechji schedari in una volta, selezziuneli cun un clic (senza tene). Cliccate "Elimina".
- Appare una finestra di dialogo per vene à cunfirmà l'azione. Per difettu, u schedariu hè cancellatu per sempre. Se vulete mantene in u paniere, deselezziunate a casella "Rimuova permanentemente". Cliccate "OK".
A possibilità di una rimozione irreparabile hè unu di i vantaggi principali di stu metudu.
Metudu 2: Cumulatu Totale
Prugramu famosu è riccu di funzioni chì aiutanu à pulì u vostru smartphone.
Scaricare Totu Comandante
- Installà è esegue Total Commander. Aprite u cartulare "Downloads".
- Cliccate nantu à u documentu desideratu è tenite - un menu apparirà. Selezziunu "Elimina".
- In a finestra di dialogu, cunfirma l'azione cliccendu "Sì".
Purtroppu, in sta applicazione ùn ci hè a pussibilità di seleziona parechji documenti in una volta.
Vede dinò: Gestori di file per Android
Metudu 3: Esploratore incastunatu
Pudete eliminà i download cù u gestore di file integratu annantu à Android. A so presenza, apparenza è funzionalità dipende da a copertina è da a versione di u sistema installatu. In seguitu descrivite a procedura per a cancellazione di i file scaricati cù l'Explorer in A versione di Android 6.0.1.
- Trova e aprite l'applicazione "Esploratore". In a finestra di l'applicazione, cliccate "Downloads".
- Selezziunu u schedariu chì volete cancellà. Per fà quessa, cliccate nantu à ellu è ùn liberate micca finché ùn vedenu micca un marcatu è un menu in più à u fondu di u schermu. Sceglite una opzione "Elimina".
- In a finestra chì si apre, cliccate "Elimina"per confermà l'azione.
Per rimuovere in permanenza, pulizia di u muvimentu da i resti.
Metudu 4: "Downloads"
Come l'Explorer, l'utility di gestione di i download integrati pò sembà diversu. Di solitu hè chjamatu "Downloads" è situatu in a tabulazione "Tutte e applicazioni" o in u schermu principali.
- Run u utilità è selezziunate u documentu desideratu per un pressu longu, è un menu cù opzioni addizionali apparirà. Cliccate "Elimina".
- In a finestra di dialogo, selezziunate a casella "Sguassà ancu i file scaricati" è selezziunate "OK"per confermà l'azione.
Per piacè, avverate chì certe applicazioni creanu cartulari separati per a conservazione di materiali scaricati chì ùn sò micca sempre visualizzati in una cartella condivisa. In questu casu, hè più pratice di sguassalli à traversu l'applicazione stessa.
Questu articulu descrive i principali metodi è principii di eliminazione di i file scaricati da u vostru smartphone. Se avete problemi à truvà a bona applicazione o aduprà altri strumenti per stu scopu, spartite a vostra esperienza in i commenti.