A console di videocamera Xbox 360 hè cunsiderata u miglior pruduttu Microsoft in u campu di u ghjocu, à tempu contru à e generazioni precedenti o prossime. Ciò hè statu ancu una manera di lanciare ghjochi da sta piattaforma in un computer personal, è oghje avemu vulsutu dighjà chì.
Emulatore di Xbox 360
L'emulazione di console di a famiglia Xbox hè sempre stata un travagliu scoraggiante, malgradu a maghjine simile cu u IBM PC ch'è u listessu console Sony. Finu à a data, ci hè solu un prugramma capaci di emularà ghjochi cù a Xbox di a generazione precedente - Xenia, chì u sviluppu di u quale hè principiatu da un passiunatu di u Giappone, è ognunu continua.
Passu 1: Verificate i requisiti di u sistema
Strettamente parlendu, Zenia ùn hè micca un emulatore di pienu, ma hè un traduttore chì ti permette di eseguire un software scrittu in u furmatu di Xbox 360 in Windows. A causa di a so natura, sta soluzione ùn hà micca impostazioni dettagliate o plug-in, perciò ùn pudete micca configurà u cuntrollu senza gamepad è indispensabile.
In più, i requisiti di sistema sò i seguenti:
- Un computer cun un processore chì supporta istruzioni AVX (generazione Sandy Bridge o altru);
- GPU cun supportu Vulkan o DirectX 12;
- Windows 8 è più recente 64 bit di bit.
Stage 2: Scaricà a distribuzione
U kit di distribuzione di l'emulatore pò esse scaricatu da u situ ufficiale à u seguente link:
Xenia Download Page
Ci hè dui link à a pagina - "maestru (Vulkan)" è "d3d12 (D3D12)". Da i nomi diventa chiaru chì u primu hè per GPU cù supportu Vulkan, è u secondu per e schede grafichi Direct X abilitate 12.
U sviluppu hè oghji prufittu di a prima versione, perciò vi propemu di scaricà, per piacè, quasi tutte le carte video moderni supportanu dui tipi di API. Alcuni ghjochi, parechji, funghjenu megliu nantu à DirectX 12 - pudete truvà i dettagli in a lista ufficiale di compatibilità.
Elenco di compatibilità Xenia
Stage 3: Running the Games
A causa di e so funzionalità, u prugramma in questu ùn hà impostazioni utili per l'usu finalu - tutti dispunibuli sò destinati à sviluppatori, è l'usu chjamatu ùn ottiene nisun benefettu di u so usu. U listessu stissu di ghjochi hè abbastanza sèmplice.
- Cunnessi u vostru gamepad cumunu Xinput à u vostru computer. Aduprate e linee di cunnessione s'ellu ci hè un prublema.
Leggi più: a cunnessione curretta di u gamepad à u computer
- In a finestra d'emulatore, aduprà l'elemento di menu "File" - "Apertu".
Si apre "Esploratore"in cui avete bisognu di sceglie una immagine di u ghjocu in u furmatu ISO, o truvate u cartulare disimballatu è selezziunu u schedariu esecutore Xbox cun l'estensione XEX in esse. - Ora resta à aspettà - u ghjocu deve caricare è travaglià. Se avete prublemi in u prucessu, fate riferimento à a prossima sezione di stu articulu.
Risolvendu alcuni prublemi
L'emulatore ùn principia micca cù un file exe
Nantu à a maggior parte di i casi, quessa significa chì a capacità hardware di u computer hè micca abbastanza per gestisce u prugramma. Verificate se u vostru processore supporta istruzioni AVX, è se a scheda grafica supporta Vulkan o DirectX 12 (dipende da a revisione usata).
À l'iniziu, apparisce l'errore api-ms-win-crt-runtime-l1-1-0.dll
In sta situazione, l'emulatore ùn hà nunda da fà; ùn ci hè nunda di biblioteca dinamica in computer. Usa la guida in u seguitu articulu per risoluzione di i problemi.
Lezione: Riparazione di errori cù u schedariu api-ms-win-crt-runtime-l1-1-0.dll
Dopu avè principiatu u ghjocu, si vene u missaghju "Impossibile muntà u container STFS"
Questu missaghju si vede quandu l'imagine oi risorse di ghjocu sò danneggiati. Pruvate à scaricà un altru o rilanciate u listessu.
U jocu inizia, ma ci sò tutti i generi di prublemi (cun grafica, sonu, cuntrollu)
U travagliu cù qualchì emulatore, avete bisognu di capisce chì u lance di u ghjocu in essa ùn hè micca uguale a u lanciu in a cunsoluta originale - in altre parole, i prublemi sò inevitabili da u caratteru di l'applicazione. In più, Xenia hè sempre un prugettu di sviluppu, è a percentuale di ghjochi giocabili hè relativamente scarsu. Se u ghjocu chì hè lanciatu hè statu rilasciatu ancu in PlayStation 3, si consiglia di aduprà l'emulatore di sta console - a so lista di compatibilità hè qualcosa di più grande, è questu applicazione funziona ancu in Windows 7.
Leggi ancu: Emulatore PS3 in PC
U ghjocu funziene, ma hè impossibile salvà
E dispiegativi, quì ci vogliu fronte à a peculiarità di a Xbox 360 stessu: una parte significativa di i ghjochi hà continuatu à progressu in u cuntu Xbox Live, è micca fisicamente nant'à u discu duru o a carta di memoria. I sviluppatori di u prugramma ùn ponu micca dighjà passà sta caratteristica, dunque resta solu di aspettà.
Conclusione
Comu pudete vede, l'emulatore di Xbox 360 per u PC esiste, ma u prucessu di lanciari ghjochi hè luntanu à praticà, è parechje esclusive cum'è Fable 2 o The Lost Odyssey ùn sunate micca.