E impostazioni di rete memorizzate in stu computer ùn rispettanu micca i requisiti di sta rete. Cosa fà

Una situazione cumuna per l'usini principianti, per i quali l'impostazione di un router hè novu, hè chì dopu a messa in configurazione di l'istruzzioni, quandu cercanu di cunnessu à una rete Wi-Fi senza fili, Windows riporta chì "a cunfusioni di rete memorizzata in stu computer ùn coincidenu requisiti di sta rete. " In realtà, questu ùn hè micca affattu un prublemu terribile è hè solu risoltu. Prima, spieghju perchè accade questu quì, per chì ùn naschjenu dumande in futuru.

Update 2015: l'istruzione hè stata aggiornata, sò state aghjunte informazioni per corregge quest'errore in Windows 10. Ci hè ancu infurmazioni per Windows 8.1, 7 è XP.

Perchè e impostazioni di rete ùn rispondevanu micca à e requisiti è chì u computer ùn cunnettaghja micca cun Wi-Fi

U più spessu sta situazione si face dopu avete configuratu un router. In particulare, dopu avè stabilitu una password per Wi-Fi in u router. U fattu hè chì, s'è cunnessu à una rete senza filu prima di configurà lu, cioè, per esempiu, ci hè connessu à una rete senza fili standard di un router ASUS RT, TP-Link, D-link o Zyxel chì ùn hè micca prutetta vene Windows salva l'impostazioni di sta rete per dopu cunnesse automaticamente à u. Se cambiate qualcosa quandu configurate u router, per esempiu, setate u tippu autenticazione WPA2 / PSK è setate a password per Wi-Fi, dopu subitu, cù i parametri chì avete digià salvatu, ùn puderete micca cunnessu à a rete wireless. Si vede un messaghju chì dichiara chì e impostazioni archiviate in stu computer ùn risponde micca à i requisiti di a rete senza filu cù i nuovi ajustamenti.

Se sì sicuru chì tuttu quì sopra ùn sò micca di voi, allora un'altra opzione rara hè pussibule: i settori di u router sò stati ripresentati (ancu durante i picciotti di tensione) o ancu più rari: qualcunu hà cambiatu e so impostazioni di u router. In u primu casu, pudete procedere cum'è descrittu in seguitu, è in u secondu, pudete ripristinà u router Wi-Fi solu à l'impostazioni di fabbrica è configurà u router.

Cumu scurdà a rete Wi-Fi in Windows 10

Pè l'errore di segnalazione di a discrepanza tra a cunfigurazione di a rete wireless salvata è l'attuale, avete bisognu di cancellà e impostazioni di rete Wi-Fi salvate. Per fà ciò in Windows 10, cliccate nantu à l'icona senza filu in a zona di notificazioni, è selezziunate Impostazioni di Rete. Aggiornamentu 2017: In Windows 10, u caminu in l'impostazioni hè cambiatu un pocu, l'infurmazioni attuali è i video quì: Cumu scurdà a rete Wi-Fi in Windows 10 è altri sistemi operativi.

In l'impostazioni di rete, in a sezione Wi-Fi, cliccate "Gestisci l'impostazioni di rete Wi-Fi".

In a prossima finestra in basso, truverete una lista di reti wireless salvate. Cliccate nantu à una di elli, cum'è a cunnessione à a quale si vede un errore, e cliccate nantu à u pulsante "Dimenticate" per salvà i parametri salvati.

Hè fattu. Ora pudete riconnessà à a rete è specificate a password chì hà in l'ora attuale.

Correzioni di bug in Windows 7, 8 è Windows 8.1

Per correggere l'errore "l'impostazioni di rete ùn rispondenu micca à e richieste di a rete", avete bisognu di fà chì Windows si "dimentica" le impostazioni salvate è inserite una nova. Per fà quessa, eliminà a rete wireless riservata in u Rete è Spartimentu Center in Windows 7 è un pocu diversamente in Windows 8 è 8.1.

Per sguassà e impostazioni salvate in Windows 7:

  1. Andate à u Rete è Spartimentu Center (via u pannellu di cuntrollu, o cù un clic destro nantu à l'icona di rete in u pannellu di notificazioni).
  2. In u menù di diritta, selezziunate l'elemento "Gestisci e reti senza filu", un elencu di reti Wi-Fi si aprirà.
  3. Selezziunate a vostra rete, cancellila.
  4. Chiudite u Rete è u Centro di Spartimentu, truvate dinò u vostru rete senza filu è cunnessu: u tuttu va bè.

In Windows 8 è Windows 8.1:

  1. Cliccate nantu à l'icona di u cassaforte wireless.
  2. Cliccate à u dirittu nantu à u nome di a vostra rete wireless, seleziona "Dimenticate questa rete" in u menù contestuale.
  3. Truvà e cunnessu à sta rete nuvè, sta volta tuttu va bè - a sola cosa hè, chì se si pò definisce una password per sta rete, vi fate bisognu di entrà in questu.

Se u prublema si faci in Windows XP:

  1. Aprite u cartulare di Connessioni di Rete in u Pannellu di Cuntrollu, fate un clic destro nantu à l'icona di a Connessione senza Fili
  2. Selezziunu "Rete wireless dispunibili"
  3. Eliminà a rete chì si verifica u prublema.

Hè tutta a soluzione à u prublema. Speru chì capite ciò chì hè a questione è chì in u futuru sta situazione ùn vi presenterà alcuna difficoltà per voi.