Run vecchi prugrammi è ghjochi in Windows 7, 8. Macchina Virtuale

Buona sera

U tempu scena inesorabilmente in avanti è, prima o dopu, certi programmi, i ghjochi diventanu obsoleti. I sistemi operativi in ​​cui anu travagliati sò ancu massivemente esse rimpiazzati da quelli più novelli.

Ma chì nant'à quelli chì vogliono ricordà a so ghjovana, o hè solu chì un travagliu avè sta o quellu o programma o ghjocu chì rifiuta di travaglià in Windows 8 guaritu?

In questu articulu mi piacerebbe cunsiderà u lance di i vecchi prugrammi è ghjochi nantu à i nuovi computer. Considerà diversi modi, cumprendu macchine virtuale chì ti permettenu di scappà quasi ogni applicazione!

È cusì, principiamu ...

U cuntenutu

  • 1. Emulatori di console di ghjocu
  • 2. Run in Windows with Tools Compatibility Tools
  • 3. Eseguendu ghjochi è prugrammi in l'ambiente DOS
  • 4. Fighjate vechju OS in versioni più ghjente di Windows
    • 4.1. Macchina virtuale Installazione
    • 4.2. Configurazione di Macchina Virtuale
    • 4.3. Installà Windows 2000 in una macchina virtuale
    • 4.3. Scambio di file cun una macchina virtuale (cunnessione di u discu dur)
  • 5. Conclusione

1. Emulatori di console di ghjocu

Forse a prima parola in st'articulu deve esse lasciata in emulatori di console di ghjocu (Sega, Dendy, Sony PS). Queste console sò apparse in l'anni 90 è guaragnatu immediatamente popularità. Hè giocatu da un vechju à un vechju, à ogni volta di l'annu è di u ghjornu!

À l'anni 2000, l'eccitazione stava dormendu, i computer anu cumparatu è in qualchì cumplicità avianu dimenticatu tuttu di elli. Ma sti ghjochi di console possono esse giocati nantu à un computer scaricendu un prugramma speciale - emulatore. Poi scarica u ghjocu è aprite in questu emulatore. Tuttu hè abbastanza sèmplice.

Dendy


Probabilmente, tutti quelli chì hà ghjucatu Dandy ghjucò Tanchiki è Mario. È questu prefissu è cartucce per questu sò stati venduti à guasi ogni angulu.

Link utili:

- Emulatore Dandy;

Sega


Un'altra cuncula popolare in Russia, à a fine di l'anni 90. Benintesa, ùn era micca cun u populu cum'è u Dandy, parechji persone anu intesu parlà di Sonic è di Mortal Kombat 3 dinò.

Link utili:

- Emulatori Sega.

Sony PS

Questa console, maghjine, era u terzu più popularu in u spaziu post-sovietu. Ci hè parechje ghjochi boni in ellu, ma a messa in evidenza di capi chiari hè difficiule. Forse "Guerra di Pighji", o Tekken style combatte?

Referenze:

- Emulatori Sony PS.

À propositu! A rete hè piena di emulatori per altre console di ghjocu. U scopu di sta piccola previsione per st'articulu hè di dimustrà chì ghjochi console di un computer pò esse ghjucatu!

Avà da passà da i ghjochi di console à i ghjochi di computer è di software ...

2. Run in Windows with Tools Compatibility Tools

Se un prugramma o una ghjocu si rifiuta di fà avè o hè instabile, pudete provà à esegu in una modalità di compatibilità cun un sistema operativo specificu. Fortunatamente, i sviluppatori stessi anu custruitu questu caratteru in Windows.

Veru, per tuttu u tempu d'usu, probabilmente, stu metudu mi hà aiutatu duie volte da duie centu di lanci d'applicazioni problematichi da a forza! Allora, vale a pena di pruvà, ma ùn pudete crede in u 100% di successu.

1) Cliccate à diretta nantu à u lìculu esecutivu desideratu di u prugramma è selezziunate e pruprietà. À propiu sì, pudete cliccà nantu à l'icona nantu à u desktop (cioè à scorcia). L'effettu hè u listessu.

Dopu, andate à a sezione di compatibilità. Vede u screenshot sottu.

2) Ora metti un segnu accantu à u "modu di cumincitabilità" è selezziunate u sistema operativo chì volete imitare.

Allora salvate e configurazione è pruvate à fà u prugrammu. Ci hè una possibilità chì hà da fà.

3. Eseguendu ghjochi è prugrammi in l'ambiente DOS

Ancu i più antichi prugrammi ponu esse gestiti in un sistema operativo mudernu, ancu questu richiederà prugrami spiciali emulendu l'ambiente DOS.
Unu di i migliori Emulatori DOS in Windows hè Dosbox. Pudete scaricà da di u situ u prugramma.

Installazione di DOSBox

L'installazione di u prugramma ùn hè micca difficiule. Ùn mi aghju cusì chì durante a stallazione esse certi di creà un'icona (scelta) di u schedariu eseguibile nantu à u desktop. Verificate a casella accantu à "Desktop Shortcut".

Esecuzione di ghjochi in DOSBox

Pigliate un pocu di ghjocu chì vulete fà in Windows8. Si sia una strategia da furtuna Sid Meier Civilization 1.

Se provate à eseguire stu ghjocu hè sèmplice in stu modu o in modu di compatibilità, vi starà instancabilmente un missaghju nantu à l'incapacità di aprire stu file eseguibile.

Dunque, puru sferzate u trasferimentu di u file eseguibile (cù u bottinu sinu di u mouse) in l'icona (scorcia) di u prugramma DOSBox (chì si trova in u desktop).

Pudete ghjustu pruvà à aprite u schedariu eseguibile di u ghjocu (in questu casu, "civ.exe") cù DOSBox.

Dopu, u ghjocu deve cuminciare in una nova finestra. Vi sarà dumandatu di specificà una scheda video, una scheda sana, etc. In generale, inserisci un locu induve ci vole un numeru è chì u ghjocu cumincerà. Vede l'immagine sottu.


Se u vostru prugramma richiederà Windows 98, per esempiu, allora ùn puderete micca fà senza una macchina virtuale. Dopu, sarà circa loro!

4. Fighjate vechju OS in versioni più ghjente di Windows

Fate una vechja prugramma nantu à u novu OS hè pussibule solu cù macchine virtuale. Sò pratichi cumuni chì emulano, in quantu, u travagliu di un veru computer. Hè s'avvicina chì in Windows 8 puderete gestisce un sistema operativo, per esempiu, Windows 2000. E dinò in sti vecchi sistemi operativi esistenti, pudete eseguire tutti i file eseguibili (prugrammi, ghjochi, ecc.).

Cumu fà tuttu è parlà in sta sezione di stu articulu.

4.1. Macchina virtuale Installazione

Scatula virtuale

(pudete scaricà da u situ ufficiale)

Questu hè una macchina virtuale senza altru chì ti permette di fà duie di sistemi operativi nantu à u vostru novu computer, insegnendu Windows 95 è finisce cù Windows 7.

L'unica cosa chì stu tipu di prugramma hè abbastanza esigente di risorse di sistema, cusì se vulete eseguire in Windows 8, Windows 8 OS - avete bisognu di avè almenu 4 GB di RAM.

Funziona in i sistemi à 32-bit è 64-bit. L'installazione accade in un modu standard, persunalmente, ùn mi toccu micca tutte e caselle, tuttu hè per difettu.

L'unica cosa chì aghju bèia bè è per u installatore à creà una scorciatura in u desktop per avè u prugramma (Crea una drentu nantu à u desktop).

In generale, dopu l'installazione di VirtualBox, pudete procedere per stallà u sistema operativo in questu. Ma più nantu à quì sottu.

4.2. Configurazione di Macchina Virtuale

Prima di installà u OS, hè necessariu configurà a macchina virtuale.

1) Dopu u primu lanciu in VirtualBox, pudete cliccà solu un bottinu - "creà". A realtà, pressu.

2) Successivamente, specificate u nome di a nostra macchina virtuale, specificate u sistema operativo chì avemu da installà. Cusì VirtualBox seleziona l'impostazioni ottimali per u so travagliu.

3) U discu duru creà una nova.

4) Suggerisce di sceglie a tipa di dischi VHD. Perchè - à stu casu vede ancu in articulu. In breve, hè faciule di copia l'infurmazioni direttamente in Windows, aprendu questu cum'è un schedariu reguli.

5) U discu duru virtuale chì crei in stu prugramma hè un file di immagine regolari. Sarà situatu in a cartella chì vene specificata quandu hè in configurazione.

Ci hè dui tippi di discu duru virtuale:

- dinamicu: significa chì u schedariu cresce in quantità mentre u discu hè pienu;

- fissu: a taglia sarà piazzata subitu.

6) A quessa, cum'è in regula, a configurazione di a macchina virtuale finisce. Duvete, à propositu, avè un bottinu di partenza per a macchina creata. Si pò comportà a sè cum'è s'ellu accende u computer senza u sistema operativo installatu.

4.3. Installà Windows 2000 in una macchina virtuale

In stu postu abitamneremu in Windows 2000 per esempiu, è a so installazione differirà pocu da l'installazione di Windows Xp, NT, ME.

Per principianti avete bisognu di creà o scaricà una immagine di discu di installazione cù stu OS. À propiu sì, l'immagine hè necessariu in u furmatu ISO (in principiu, qualsiasi ne hà, ma cun l'ISO tutta a prucedura di stallazione hè più veloce).

1) Avviciniamo a macchina virtuale. Tuttu hè sèmplice quì è ùn ci vole micca prublemi.

2) U secondu passu hè di cunnessu a nostra immagine in u formatu ISO à a macchina virtuale. Per fà quessa, selezziunate u dispositivu / selezziunate l'immagine di u discu otticu. Se l'immagine hè riunita, allora ghjustu à osservà una tale foto, cum'è in a screenshot sottu.

3) Avà bisognu à ripartite a macchina virtuale. Questu pò esse fattu cù l'aiutu di a stessa squadra. Vede u screenshot sottu.

4) Se l'image funziona è aghju fattu tuttu u passu in i 3 passi precedenti, vedite u schermu di benvenuta è l'iniziu di l'installazione di Windows 2000.

5) Dopu 2-5 min. (media) copia i schedari d'installazione, vi verrà dumandatu di leggere l'accordu di licenza, di sceglie u discu per l'installazione, per formà u formatu, etc. - in generale, tuttu hè u listessu cum'è una installazione tipica di Windows.

Unica cosa Ùn pudemu micca esse spaventu di fà l'errori, perchè tuttu u so, tuttu ciò chì accade avverrà in una macchina virtuale, chì significa chì u vostru sistema operativu principale ùn allora dinò!

6) Quandu a macchina virtuale ripartisce (ripartenta di per sè) - a stallazione continuerà, bisognu dì specificà u fuso horariu, inserisci a password di amministratore è accede, inserisci a chiave di licenza.

7) Dopu un altru reiniziu, guarderete dighjà u Windows 2000 installatu!

À propiu sì, pudete installà ghjochi, prugrammi in essi, è generalmente travaglià cum'è di un computer chì esiste Windows 2000.

4.3. Scambio di file cun una macchina virtuale (cunnessione di u discu dur)

Parechji utenti ùn anu micca avè grandi prublemi cù l'installazione è chì definiscenu e impostazioni di basa di a macchina virtuale. Ma e difficoltà pò inizià quandu si decide à aghjunghje un file (o viceversa, copia da u discu di a macchina virtuale). Direttamente, per mezu di u "edit-copy-paste" a messa à u focu ùn funziona micca ...

In a sezione precedente di st'articulu, aghju cuncessu personalmente di fà stampe di discu in Formato VHD. Perchè Semplicemente, ponu esse facilmente cunnessi à Windows 7.8 è travaglià cum'è un discu duru regule!

Per fà quessa, fate qualchi passi ...

1) Andate prima à u pannellu di cuntrollu. Dopu, andate in amministrazione. Pudete truvà, à traversu, per a ricerca.

2) Dopu avemu interessu à a scheda "gestione di i computer".

3) Qui ci vole à sceglie a sezione "gestione di u discu".

In a colonna à a destra, cliccate nantu à u bottu di cuntrollu è selezziunate l'elemento "attaccà u discu rigidu virtuale". Inserite l'indirizzu duve hè situatu è cunnessu u schedariu VHD.

Come truvà un file VHD?

Hè sèmplice, per difettu, quandu l'installazione, u schedariu hè à:

C: Utenti WMV VirtualBox

induve "Alex" hè u vostru nome di cuntu.

4) Allora andate in "u mo computer" è osservu chì un discu duru hè apparutu in u sistema. À propiu sì, pudete travaglià cun questu cum'è un discu furmatu: copia, eliminà, edisce qualsiasi informazione.

5) Dopu avè travagliatu cù u schedariu VHD, disattivateli. Almeno, hè bramatu di ùn travagliò cun simultaneu un discu duru virtuale in dui sistemi operativi: un virtuale è u vostru veru ...

5. Conclusione

In questu articulu, avemu guardatu tutti i modi fondamentali per fà scansioni ghjochi antichi è prugrammi: da emulatori à macchine virtuale. Benintesa, è un peccatu chì l'antichità di e applicazioni preferite smettenu di viaghjje in novu sistemi operativi, è per un ghjocu preferitu per tene un vechju computer in casa - hè ghjustificata? U listinu, hè megliu per risolve stu prugramma programmaticamente - una volta installendu una macchina virtuale.

PS

Personalmente, ùn aghju micca capitu chì ùn avessi avutu cuntevatu u fattu chì u prugramma necessariu à i calculi ùn era micca così antica è ùn rifiutassi di travaglià in Windows XP. Ho avutu à installà è configurà una macchina virtuale, dopu à Windows 2000 in essa, è in questu avessi dovutu fà calcoli ...

À propositu, cumu si fighjanu i vecchi prugrammi? O allora ùn li usanu micca?