Cumu cambià u router Wi-Fi di canale

Se truvate una poca ricezione wireless, disconnetti Wi-Fi, in particulare cù u trafficu intensu, è ancu altri prublemi simili, hè pussibule chì cambià u canale Wi-Fi in l'impostazioni di u router aiuterà a risolve u prublema.

Cumu uttene chì canale hè megliu da sceglie è anu trovu libero, aghju scrittu in duie articuli: Cumu trovu canali gratuiti cù una applicazione nantu à Android, cerca i canali Wi-Fi gratuiti in inSSIDer (programma di PC). In stu manuale dumandaraghju cumu cambià u canale cù l'esempiu di i router famosi: Asus, D-Link è TP-Link.

U cambiu di canali hè faciule

Tuttu u vostru bisognu di cambià u canale di u router hè di andà à l'interfaccia web di e so impostazioni, aprite a pagina di configurazione di Wi-Fi principale è fate attenzione à l'elemento di Canale, allora stabilisci u valore desideratu è ricordati di salvà l'impostazioni . Mi annunziau chì quandu cambiate e impostazioni di rete senza filu, se sì cunnessi cun Wi-Fi, a cunnessione sarà rotta per un pocu tempu.

Pudete leghje di più nantu à l'accordu in l'interfaccia web di parechji router wireless in l'articolo Cù entrà e impostazioni di u router.

Cume cambia u canale nantu à u router D-Link DIR-300, 615, 620 è altri

Per entrà in a configurazione di u router di D-Link, inserite l'indirizzu 192.168.0.1 in a barra di indirizzu, è à a richiesta di login è password, inserisci admin è admin (se ùn avete micca cambiatu a password per logà). L'informazione nantu à i parametri standard per entrà in l'impostazioni hè nantu à un adesivu di u spaziu di a periferica (micca solu in D-Link, ma dinò nantu à altre marche).

L'interfaccia web apru, cliccate nantu à "Impostazioni avanzate" in u fondu, dopu in a sezione "Wi-Fi" selezziunu "Impostazioni di Base".

In u "Channel" setate u valore desideratu, cliccate "Edit". Dopu à quessa, a cunnessione cù u router probabilmente romperà temporaneamente. S'ellu accade, torna à l'impostazioni è guarda l'indicatore in cima di a pagina, usa per guardà in permanenza i cambiamenti apportati.

Cambia canali in u router Wi-Fi Asus

Pudete accede à l'interfaccia di a configurazione di a maggior parte di router Asus (RT-G32, RT-N10, RT-N12) à 192.168.1.1, u login standard è a password hè admin (ma puru, hè megliu per verificà l'adesivu dietro u router). Dopu avè accesso, vedete una delle opzioni di l'interfaccia mostrata in l'immagine quì sottu.

Cambia canale Wi-Fi Asus in u vechju firmware

Cume cambia u canale nantu à u novu firmware Asus

In i dui casi, aprite l'elemento di menu di menu "Rete senza fili", in a pagina chì si vede, setate u numeru di canale desideratu è cliccate "Applica" - quessa

Cambia canale à TP-Link

Per cambià u canale Wi-Fi in u router TP-Link, andate ancu à e so impostazioni: di solitu, questu hè l'indirizzu 192.168.0.1, è u login è a password hè admin. Quest'informazione pò esse visualizata nantu à una etichetta nantu à u router stesso. Ci vole à avverà chì quandu l'internet hè connessu, l'indirizzu tplinklogin.net hà indicatu chì ùn anu micca funziunate, aduprà cum'è numeru.

In u menù di l'interfaccia di u router, selezziunate "Modu senza filu" - "Impostazioni di u modu senza filu". Sù a pagina chì si vede, vedite i cunfusioni di basi di a rete senza filu, cum'è qui pudete sceglie un canale liberu per a vostra rete. Ùn vi scurdate di salvà e configurazione.

Nant'à i dispositivi di altre marche, tuttu hè cumpratu uguali: basta entrà in a zona di amministrazione è andate à i parametri di a rete wireless, ci truverete l'occasione di selezzià u canale.