A Wi-Fi ùn funziona micca in un laptop cun Windows 7


L'iPhone riciclatu hè una grande opportunità di diventà u pruprietariu di un dispositivu di mela à un prezzu assai inferiore. U compradore di stu gadget pò esse sicuru di u serviziu di garanzia piena, a dispunibilità di i novu accessori, a casa è a batteria. Ma, purtroppu, i so “interiori” restanu vecchi, chì significa chì un novu gadget ùn pò esse chjamatu novu. Hè per chì oghje avemu da guardà à cume distinguà u novu iPhone da quello restauratu.

Distingueremo u novu iPhone da a restaurata

In l'iPhone restauratu ùn ci hè nunda di male. Se parlemu di dispositivi ripresentati da Apple stessa, hè impussibile distinguerli di i nuovi cù i segni esterni. Tuttavia, i vinditori senza scrupule ponu facilmente dà out gadgets usatu per esse completamente pulitule, chì significa chì si ingana u prezzu. Dunque, prima di cumprà da e mani o in piccole buttree deve verificate tuttu.

Ci sò parechji segni chì vi permetteranu di verificà chjaramente se u dispositivo hè novu o restauratu.

Symptom 1: Box

Prima di tutti, se cumprate un iPhone novu, u venditore deve furnizeghjatu in una scatula sigillata. Hè nantu à l'imballu è pudete scopre chì tippu di dispositivu davanti à voi.

Se si parla di iPhones riparati ufficialmente, quessi questi dispositivi sò trasmessi in scatule chì ùn cuntenenu micca a maghjina di u smartphone accussì: di solitu, l'imballu hè tenutu in culore di biancu è solu u mudellu di u dispositiu hè indicatu nantu à sta. À paragunà: in a foto sottu à a sinistra si pò vede un esempiu di una scatula di l'iPhone restauratu, è à a destra - un telefonu novu.

Symptom 2: Device Model

Se u venditore vi dà l'opportunità di esplorà u dispositiu un pocu più, assicuratevi di guardà u nome di u mudellu in l'impostazioni.

  1. Aprite i parametri di telefunu, e poi andate in "Highlights".
  2. Selezzi un item "About this device". Prestu attenzione à a linea "Modelu". A prima lettera di a serie di caratteri vi hà da l'infurmazioni complete nantu à u smartphone:
    • M - un smartphone cumplettamente novu;
    • F - u mudellu riparatu, l'ultima riparazione è u prucessu di rimpiazzamentu di parti in Apple;
    • N - un apparecchju pensatu per rimpiazzamentu in garanzia;
    • P - versione di u rigalu di u smartphone cu incisa.
  3. Compare i mudelli cù e numerose impostazioni cù u numeru cunsultatu in a scatula - sti dati devianu esse uguali.

Sintomo 3: Marcà in a scatula

Fate attenzione à l'adesivu nantu à a scatula da u smartphone. Prima u nomu di u gadget di mudernu, avete da voglia interessà in l'abbrevazione "RFB" (chì significa "Ristrutturatu"chì hè "Riciclatu" o "Cum'è novu"). Sè una tale riduzione hè presente, allora avete un smartphone ripristinatu.

Symptom 4: IMEI Check

In l'impostazioni di u smartphone (è nantu à a scatula) ci hè un identificatore unicu speciale chì cuntene informazioni nantu à u mudellu di a periferica, a dimensione di a memoria è u culore. Verificate u IMEI, naturalmente, ùn darà micca una risposta definitiva, sì u smartphone hè statu riparatu (s'ellu ùn hè micca una riparazione ufficiali). Ma, di regula, quandu si esegue recuperu fora di Apple, i maestri anu pruvati raramente à tene a verità di u IMEI, è cusì, quandu verificà l'infurmazioni nantu à u telefunu serà diversu da quello reale.

Assicuratevi di verificà u vostru smartphone da IMEI - se i dati ùn coincidenu (per esempio, IMEI dice chì u culore di u casu hè d'Argent, ancu se avete Spaziale Grigio nantu à e vostre mani), hè megliu per rifiutà di cumprà un tali dispositiu.

Per di più: cumu verificà iPhone da IMEI

Ci vole ancu ricordà chì cumprà un smartphone da e mani o in magazzini informali pò spessu avè grandi rischi. È sì avete decisu di fà un tale passu, per esempiu, per via di un risparmiu significativu di soldi, pruvate di dà u tempu à verificà u dispositiu - cum'è pussibule, ùn ci vole più di cinque minuti.