Cambia canale Wi-Fi sul router


L'utenti di reti wireless Wi-Fi spessu affucate una calata di a velocità di trasmissione di dati è di scambiu. I motivi di stu fenomenu spiaccianu ponu esse assai numerosi. Ma unu di i più cumuni hè a congestione di u canale radio, chì hè, più abbonati in a rete, meno risorse sò allocate per ognunu di elli. Questa situazione hè particularmente impurtante in a fabbricazioni d'appartamentu è in uffici di più piani, induve ci hè assai equipagiu di rete di travagliu. Possibile cambià u canale di u vostru router è di risolve u prublema?

Modemu a canale Wi-Fi sul router

Diversi paesi sò diversi stà di trasmissione di segnali Wi-Fi. Per esempiu, in Russia, a frequenza di 2,4 GHz è 13 canali fissi sò attribuiti à stu. Per difettu, ogni router seleziona automaticamente a gamma più carica, ma questu ùn hè micca sempre u casu. Allora, se vulete, pudete provà à truvà u canale di liberu è cambiate u vostru router à questu.

Ricercà un canale liberu

Prima ci vole à scopre esattamente quali frequenze sò libere in a radio circundante. Questu pò esse fattu cù software di terza parte, per esempiu, l'utilità gratuita WiFiInfoView.

Scaricate WiFiInfoView da u situ ufficiale

Questu micu prughjettu scruterà i intervalli dispunibili è presenta in una tavula l'infurmazioni nantu à i canali aduprati in a colonna "Canale". Avemu cercà è ricordamu i valori menu carichi.
Se ùn avete nisun tempu è di rigidità d'installà un software addizionale, allora pudete andà in un modu più simplici. I canali 1, 6 è 11 sò sempre gratuiti è ùn sò micca aduprati da i router in modalità automatica.

Cambia canale in u router

Ora sapemu i canali di radio gratuiti è chì pudemu cambià in maniera sicura in a configurazione di u nostru router. Per fà quessa, avete bisognu di cunnettevi in ​​l'interfaccia Web di u dispositiu è fà cambià e l'impostazioni di a rete Wi-Fi wireless. Tentaremu fà una tale operazione nantu à u router TP-Link. In i router da l'altri produttori, e nostre azzioni saranu simili cun micca differenze puru mantendu a sequenza generale di manipolazioni.

  1. In qualunque navigatore Internet, digià l'indirizzu IP di u vostru router. Più spessu questu192.168.0.1o192.168.1.1sì ùn avete micca cambiatu u parametru. Poi cliccate Enter è entrate in l'interfaccia web di u router.
  2. In a finestra d'autorizzazione chì si apre, inseremu in i campi adatti un username è una password valida. Per difettu sò identichi:admin. Pressu u pulsante "OK".
  3. A pagina principale di configurazione di u router, andate in tab "Impostazioni avanzate".
  4. In u blocu di l'impostazioni avanzate, aprite a sezione "Modu senza filu". Eccu quì, truvamu tuttu ciò chì ci interessi in stu casu.
  5. In u menù pop-up, selezziunate audaci l'elemento "Impostazioni senza filu". In u graficu "Canali" si pò osservà u valore attuale di stu parametru.
  6. Per difettu, ogni router hè configuratu per ricercà automaticamente un canale, dunque avete bisognu di selezionare manualmente u numeru impurtatu da a lista, per esempio 1 e salvà i cambiamenti in a configurazione di u router.
  7. Fatti! Ora pudete cerca empiricu si a velocità di l'accessu à Internet nantu à i dispositivi cunnessi à u router aumenterà.

Comu pudete vede, cambià u canale Wi-Fi nantu à u router hè abbastanza sèmplice. Ma se questu operazione aiutera à migliorà a qualità di u signal in u vostru casu particulare, ùn si sapia micca. Allora avete bisognu di pruvà à cambià à diversi canali per ghjunghje u megliu risultatu. Buona fortuna è bona fortuna!

Vede ancu: Porti di apertura in u router TP-Link