4 modi per scindere e cellule in parti in Microsoft Excel

Quandu travaglia cun fogli di calcalu Excel, hè necessariu qualchì volta dividi una cella in duie parti. Ma, ùn hè micca faciule cume mi pari di prima vista. Vedemu cumu si spartisce una cella in dui parti in Microsoft Excel, è cume si divide in diagonale.

Separazione di e cellule

Sò subitu notate chì e cellule in Microsoft Excel sò l'elementi strutturali primari, è ùn si pò micca spartiri in parti più chjarse, se ùn anu anteriormente fusu. Ma chì cosa si deve fà, per esempiu, avemu bisognu di creà un intestu di tavulu cumplessa, una di e so sezioni hè spartita in dui sottusezzioni? In stu casu, pudete aduprà piccole trucchi.

Metudu 1: Unisci campà

Pare per certi cellule apparse separati, hè necessariu mischjà e altre celle di tabella.

  1. Hè necessariu pensà nantu à tutta a struttura di u futuru tavulu.
  2. Sopra u locu nantu à u fogliu in u quali avete bisognu di avè un elementu divisu, selezziunate dui cellule adiacenti. Esiste in a tabulazione "Casa"cerca in un blocu di strumentu "Alignment" u pughjilu di u nastro "Unisci è mette in centro". Cliccate nantu à sta.
  3. Per chiarezza, per vede megliu ciò chì avemu, avemu stabilitu i limiti. Selezziunate l'intera gamma di cellule chì avemu intenzione di allocà sotto a tavula. In a listessa tabulazione "Casa" in u blocu di l'utili "Font" cliccate nantu à l'icona "Borders". In a lista chì vene, selezziunate l'elemento "Tutti i fronti".

Come si vede, malgradu u fattu chì ùn avemu micca spartutu, ma invece cunnessu, l'illusione di una cella divisa hè creata.

Lezione: Cumu si uniscenu celle in Excel

Metudu 2: Separate Cellers Fusioned

Se ci vole à dividere a cellula micca in l'intestazione, ma in u mezu di a tavula, allora in questo casu, hè più faciule di combinà tutte e celle di e dui colonne adiacenti, è solu di fà a separazione di a cella desiderata.

  1. Selezziunate duie colonne adiacenti. Cliccate nantu à a freccia vicinu à u bottinu "Unisci è mette in centro". In a lista chì compare, cliccate nantu à l'elemento "Unisci da fila".
  2. Fate un clic nantu à a cella unita chì volete dividerà. E una volta, cliccate nantu à a freccia vicinu à u bottinu "Unisci è mette in centro". Sta volta, selezziunate l'elemento "Annullà l'associazione".

Allora avemu avutu una cellula spaccata. Ma, hè necessariu tene in considerazione chì Excel percepisce in questu modu una cella divisa in un unicu elementu.

Metudu 3: spartitu diagonalmente da formatting

Ma, in diagonalità, pudete ancu dividere una cella regula.

  1. Facendu cliccà à dirittu destro nantu à a cella desiderata, è in u menù contestuale chì vene, selezziunate l'element "Formatà e cellule ...". Oppure, scrivemu a scelta di tastiera Ctrl + 1.
  2. In a finestra di formatu di cellula aperta, andate in tab "Border".
  3. Vicinu à u mezu di a finestra "Iscrizzione" Cliccate nantu à unu di i dui tasti, chì mostranu una linea obliqua inclinata da diritta à sinistra, o da sinistra à diritta. Sceglite l'alternu chì vulete. Quì pudete sceglie u tippu è u culore di a linea. Quandu hè fatta a scelta, cliccate nantu à u pulsante "OK".

Dopu, a cellula sarà separata da una barra diagonalmente. Ma, hè necessariu tene in considerazione chì Excel percepisce in questu modu una cella divisa in un unicu elementu.

Metudu 4: spartitu in diagonalu da inserendu una forma

U metudu seguente hè adupratu per dividere una cella in diagonalmente solu sì hè grande, o creata combinendu parechje cellule.

  1. Esiste in a tabulazione "Inserisci", in u blocu di l'utelli "Illustrazioni", cliccate nantu à u bottinu "Figurine".
  2. In u menu chì si apre, in u blocu "Linee", cliccate nantu à a prima figura.
  3. Traccia una linea da l'angulu à l'angulu di a cella in a direzzione chì avete bisognu.

Comu pudete vede, malgradu u fattu chì in Microsoft Excel, ùn ci sò modi standard per scompattà a cella primaria in parti, chì utilizanu parechji metodi, pudete ottene u risultatu desideratu.