Istruzioni per configurà u router TP-Link TL-WR740N

Ciao

Installazione di un router hè abbastanza semplice è rapida, ma à volte questu prucedimentu si trasforma in veri e «disputa» ...

U router TP-Link TL-WR740N hè un mudellu popularissimu, soprattuttu per l'usu domesticu. Permette di organizzare una LAN di casa cù accesso à Internet per tutti i dispositivi mobili è non mobili (telefono, tablet, laptop, PC fermu).

In questu articulu, aghju volutu dà una piccula istruzioni passo-passo per configurà un router simile (in particulare, tocchiamo e impostazioni di Internet, di a rete Wi-Fi è di a rete locale).

Connettu TP-Link TL-WR740N router à u computer

Cunnessione di u router à u computer hè standard. U schema hè cumprensamente cumu:

  1. scollegate u cavu ISP da a scheda di rete di l'ordinatore è cunnesse questu cavu à l'entrata Internet di u router (di solitu hè marcata in blu, veda fig. 1);
  2. dopu cunnesse u cavu (chì vene cù u router) à a scheda di rete di u computer / laptop cù u router - cun un socket giallu (ci sò quattru in u casu di a periferica);
  3. cunnesse l'alimentu à u router è ricunniscila in a rete 220V;
  4. in fattu, u router deve iniziate a travagghia (i LED di u casu acchjanu è i LED comincianu à lampà);
  5. accantu à u computer. Quandu u OS hè carregatu, pudete andà à u prossimu tappa di configurazione ...

Fig. 1. Vista posteriore / vista frontale

Login per i cunfigurazioni di router

Per fà quessa, pudete aduprà qualunque browser moderno: Internet Explorer, Chrome, Firefox. Opera, etc.

Opzioni di Login:

  1. Impostazione Pagina Indirizzi (predefinita): 192.168.1.1
  2. Login per accede: admin
  3. Password: admin

Fig. 2. entra in TP-Link TL-WR740N impostazioni

Hè impurtante! Sì ùn hè micca pussibile entrà i parametri (u navigatore dà un messaghju d'errore chì a password ùn hè micca corretta) - hè pussibule chì e impostazioni di a fabbrica anu stata sfacata (per esempio, in u magazinu). A u schiena di u dispositiu ci hè un pulsante di reset - tene per 20-30 secondi. Cume di regula, dopu à sta operazione, pudete facilmente entrà in a pagina di configurazione.

Configurazione di l'accessu à Internet

Quasi tutte e cunfigurazioni chì anu da fà in u router dipenderà da u vostru ISP. Di solitu, tutti i parametri necessarii (logins, password, indirizzi IP, etc.) sò contenuti in u vostru contrattu elaboratu quandu si cunnessi à Internet.

Parechji fornitori di Internet (per esempiu: Megaline, ID-Net, TTK, MTS, etc.) utilizanu una cunnessione PPPoE (a chjama più diffusa).

Se ùn vene micca in i dettagli, allora quandu cunnessi PPPoE chì avete bisognu di sapè a password è accede à l'accessu. In certi casi (per esempio, MTS) PPPoE + Static Local hè adupratu: i.e. L'accessu à l'internet vi ghjunghjite quandu inserisci u vostru username è password, ma a rete locale deve esse configurata separatamente - avete bisognu di un indirizzu IP, di una maschera, di a porta di porta.

In fig. 3 mostra a pagina per a configurazione di l'accessu à Internet (sezione: Rete - WAN):

  1. U tipu di cunnessione Wan: specificu u tipu di cunnessione (per esempiu, PPPoE, à propositu, u tipu di a cunnessione - dipende ancu altre impostazioni);
  2. U nomu di l'utente: inserisci login per accede à Internet;
  3. Password: password - // -;
  4. sì avete un schema "PPPoE + Static Local", specificate l'IP Static è inserite l'indirizzi IP di a rete locale (altrimenti, solu sceglite IP dinamica o Disabled);
  5. dopu salvà e impostazioni è riavanu u router. Nantu à a maggior parte di i casi - Internet hà dighjà gira (sì avete inseritu correttamente u vostru password è login). A maiò parte di i "prublemi" sò accaduti cù a configurazione di l'accessu à a rete locale di u fornitore.

Fig. 3. Configurazione di una cunnessione PPOE (utilizata da i fornitori (per esempiu): TTC, MTS, etc.)

À parte, fate attenzione à u pulsante Avanzate (Fig. 3, "avanzatu") - in sta sezione pudete setà u DNS (in casu chì sò richiesti di accede à a rete di u fornitore).

Fig. 4. Impostazioni avanzate di PPOE (necessarie in rari casi)

Se u vostru fornitore di Internet si basa à l'indirizzi MAC, allora avete bisognu di clonà u vostru indirizzu MAC di l'antica scheda di rete (attraverso chì voi avete accessu in precedenza à Internet). Questu hè fattu in a sezione Rete / MAC Clone.

À propositu, aghju avutu un pocu articulu nantu à a clonazione di l'indirizzi MAC:

Fig. 5. A clonazione di l'indirizzi MAC hè necessariu in certi casi (per esempiu, u fornitore di MTS chì hè ancu una volta legatu à l'indirizzi MAC, cum'è oghje hè - ùn cunniscu micca ...)

À propiu stettu, per esempiu, aghju fattu una piccula screenshot di l'impostazioni Internet da Billine - vedi fig. 6

E impostazioni sò cumprate:

  1. Tipu di cunnessione WAN - L2TP;
  2. password è login: piglià da u cuntrattu;
  3. Indirizzu IP di u servitore (indirizzu IP di u servitore): tp / internet.beeline.ru
  4. dopu, salvate e regolazione è riavanu u router.

Fig. 6. Preparà Internet da "Billine" in u router TP-Link TL-WR740N

Configurazione di a rete Wi-Fi

Per configurà a Wi-Fi, andate in a sezione chì seguita:

  • - Wireless / setup wi-fi ... (se l'interfaccia in inglese);
  • - U modu senza filu / Impostazione di u modu senza filu (se l'interfaccia russa).

Dopu avete bisognu di definisce u nome di a rete: per esempiu, "Auto"(vedi fig. 7). Allora salvate e scelte è andate in"Sicurezza senza filu"(Per definisce una password, altrimenti, i vostri vicini cù Wi-Fi puderanu aduprà tutti i vicini ...).

Fig. 7. Configurazione senza filu (Wi-Fi)

Aghju da suggerisce a prutezzione per installà "WPA2-PSK" (u più cunfidenziale à a data), allora in a colonna "PSK password"inserite a parola d'accessu per accede à a rete. Pù salvate e selezziunate e riavanu u router.

Fig. 8. sicurezza senza filu - configurazione di password

Cunnessione à una rete Wi-Fi è accesso à Internet

A cunnessione hè, in realtà, abbastanza semplici (vi mostreraghju cù una tavoletta cum'è esempiu).

Andà à e impostazioni di Wi-FI, u tablet trova più reti. Sceglite a vostra rete (in u mio esempiu Autoto) è pruvate à cunnesse. Se a password hè impostata - avete bisognu di entrà per accessu.

In realtà hè tuttu: se u router hè installatu in modo correttu è u tablet hè statu capace di cunnesse à a rete Wi-Fi, allora a tavoletta hà ancu accede à Internet (vedi Figura 10).

Fig. 9. Installà u tablet per l'accessu à una rete Wi-Fi

Fig. 10. Pagina iniziale di Yandex ...

L'articulu hè cumpletu. Tutte e impostazioni facili è rapide!