Cumu ascoltà a musica VKontakte


U formatu PDF hè adupratu per conservà i documenti elettronichi. Inizialmente, solu un prugramma da Adobe Adobe hè statu adupratu per aprite i lima PDF. Ma cù u tempu, assai soluzioni da sviluppatori di terze parti. Queste applicazioni differiscono per a so disponibilità (libera è pagata) è a dispunibilità di e funzioni supplementari. Pattu, hè praticiente quandu, oltre a lettura, ci sia una occasione di edità u cuntenutu originale di un file PDF o di ricunnosce u testu da l'immagine.

Dunque, ci hè un gran nùmmaru di prugrammi diversi per leghje u PDF. Qualchissia una cosa per una funzione di visualizazione semplice. Altri anu bisognu à cambià u testu source di u documentu, aghjunghje un commentu à stu testu, convertite un file di Word in PDF, è ancu di più.

In termini di visualizazione PDF, a maiò parte di i prugrammi sò assai simuli. Ma ci sò e eccezioni. Per esempiu, in alcune di e pagine, a funzione autoscroll hè disponibile, mentre in altri ùn ci hè micca tale possibilità. Di seguito hè una lista di i spettatori più gratuiti di PDF liberi.

Adobe Reader

U più famoso prugramma per a visione di i file PDF hè Adobe Reader. È questu ùn hè micca per casu, chì Adobe hè u sviluppatore di u furmatu stessa.

Stu pruduttu hà un aspettu piacevule, a presenza di funzioni standard per a vista di PDF. Adobe Reader hè una applicazione gratuita, ma una numeru di funzioni, cume a trasmissione è u ricunniscenza di testu, diventanu disponiibili solu dopu avè acquistatu una abbonamentu pagatu.

Hè indubbabilmente un minus per quelli chì anu bisognu di queste funzioni, ma ùn ci hè micca brama di spende u so soldu.

Scaricate Adobe Reader

Lezione: Cumu aprite un file PDF in Adobe Reader

STDU Viewer

STDU Weaver si posiziona cum'è una combinazione universale per visualizà assai diversi formati di documenti elettronichi. U prugramma hè capace di "digerire" Djvu, TIFF, XPS è ancu di più. Numarosi di formati supportati includenu PDF. Hè praticiente quandu un unicu prughjettu sia abbastanza per vede vari file.

Pudete ancu avà a prisentazione di una presenza di una versione portatile di STDU Viewer, chì ùn hà bisognu di esse installatu. Altrimenti, stu pruduttu ùn si pò truvà nè altri spazii di visualizzatori PDF.

Scaricate STDU Viewer

Lettore Foxit

Foxit Reader è praticamente un analogu di Adobe Reader, à eccezione di alcune differenze. Per esempiu, u prugramma hà a capacità di abilità u scorrimentu automatu di e pagine di u documentu, chì ti permette di leggere PDF senza toccà u mouse o a tastiera.

U prugramma pò ancu aperta non solu PDF, ma dinò Word, Excel, TIFF è altri formati di file. I file aperti pò esse salvati cum'è PDF.

In listessu tempu, l'inconvenientu di sta applicazione hè l'impossibilità di edità u testu sorgente di PDF.

Scaricate Foxit Reader

PDF XChange Viewer

PDF XChange Viewer è probabilmente u megliu prugramma presentatu in st'articulu. Hè assolutamente libaru è permette di edità i cuntenuti originali di u PDF. Inoltre PDF XChange Viewer pò riconoscere un testu nantu à l'immagine. Cù sta caratteristica, pudete traduce i libbra è l'altru testu in furmatu digitale.

U restu di l'applicazione rispetta tutte e reguli di soluzioni software per lettura di i lima-PDF.

Scaricate PDF XChange Viewer

PDF di Sumatra

PDF di Sumatra - u prugrammu più simplici da a lista. Ma quessa ùn significa micca chì sia male. In termini di visione di lima PDF, ùn hè micca inferiore à l'altri, è a so apparenza semplice hè perfetta per quiddi utenti chì ghjustu anu principiatu per cunnoscirle u travagliu in u computer.

Scaricate Sumatra PDF

Solid Converter PDF

Solid Converter PDF è un prugramma per convertisce PDF in Word, Excel è altri formati di documenti elettronichi. L'applicazione vi permette di vede u documentu prima di cunvertà. U scopu di Solid Converter PDF hè una licenza shareware: pudete usarli gratuitamente solu durante u periodu di prova. Allora avete bisognu di cumprà o reinstallà.

Scaricate Solid Converter PDF

Lezione: Cumu aprite PDF à Word cù Solid Converter PDF

Forse sapete i prugrammi di l'apertura di PDF megliu. Perchè ùn trasmette micca st'informazione à i nostri lettori è aiutarli in sta materia?