Soluzione: i Servi di Dominiu Active Directory adesso Unavailable

A volte, l'utenti i cui computer sò connessi à una rete corporativa o di casa sò davanti à u prublema di uttene i Servi di Dominiu Active Directory per tuccà à mandà un documentu à stampà in una stampante connessa. AD hè una tecnulugia di stà oghje in u sistema operativu Windows è hè responsabile per l'esecuzione di certi comandi. Dopu vi diremu ciò chì fà per un errore. "U Servizi di Dominiu Active Directory hè attualmente indisponibile" Quandu cerca di stampà un schedariu.

Risolve u prublema "I Servi di Dominiu di Active Directory sò avà indisponibili"

Ci sò parechje ragioni chì causanu questu errore. Più spessu si sò relativi à u fattu chì i servizii ùn ponu micca esse inclusi o ùn sò micca date l'accessu per certi circostanze. U prublemu hè risoltu cù diverse opzioni, ciascuna chì hà u so algoritmu di azzioni è differtu in a complessità. Cominciamo cù u più simplici.

Vogliu solu fattu avè chì u nome di l'ordinatore hè statu cambiatu quandu travagliavanu in una rete cooperativa, u prublema in questu pò nasce. In stu casu, vi propemu di contattà u vostru amministratore di sistema per aiutu.

Metudu 1: Entra in amministratore

Se aduprate una rete di casa è avete accessu à un account di amministratore, vi raccomandemu chì cacciu à u sistema operativu sottu à stu prufessu è pruvate dinò per mandà u documentu à stampà cù u dispositivu necessariu. Per più dettagli nantu à cume si faci una tale voce, leghje u nostru altru articulu à u ligame sottu.

Leggi più: Utilizate u account "Amministratore" in Windows

Metudu 2: Aduprà a stampante di difettu

Come annunziatu sopra, un sbagliu simile compare in quiddi utenti chì sò cunnessi à a rete di casa o di travagliu. A causa di u fattu chì parechji dispositivi ponu esse uti simultaneamente, un prublema si presenta cù l'accessu à Active Directory. Duvete assignà a hardware predefinita è ripetite a procedura di stampa. Per fà quellu, andate solu à "Dispositivi è Stampanti" attraverso "Pannello di cuntrollu", cliccate à diretta nantu à u dispositiu è selezziunate l'elemento "Usà per difettu".

Metudu 3: Abilita Manager di stampa

U serviziu hè responsabile per l'invio di documenti da stampà. Manager di stampa. Deve esse in un stato attivu per svolgere adeguate e so funzioni. Dunque, si deve andà à u menù "Servizi" è verificate u statu di sta componente. Per i dettagli nantu à cume si faci, lettu in Metru 6 in u nostru altru articulu nantu à u ligame sottu.

Per sapè di più: Cumu scurdà Print Manager in Windows

Metudu 4: Diagnostica i prublemi

Cumu si pudete vede, i primi dui metodi impiegavanu di fà solu una poche manipolazioni è ùn duveste micca passatu assai tempu. A cumincià da a quinta metà, a prucedura hè un pocu più cumplicata, cusì prima di cunsultà in più istruzioni, ti cunsigliu di controllà a stampatrice per l'errore cù l'uttrunu di Windows integratu. Sò automaticamente corretti. Duvete fà u seguitu:

  1. Aprite u menu "Start" è andate à "Pannello di cuntrollu".
  2. Sceglite una categoria "Rete è Spartizione".
  3. Cliccate nantu à l'attellu sottu. "Risoluzione di i problemi".
  4. In a sezione "Stampa" specificate categoria "Stampante".
  5. Cliccate nantu à "Avanzate".
  6. Run u strumentu cum'è amministratore.
  7. Continuate a lanciate a scansione premendu "Prossimu".
  8. Aspetta chì l'analisi hardware sia cumpleta.
  9. Da a lista furnita, selezziunate una stampante chì ùn funziona micca.

Ùn resti più à aspettà chì l'utillu cerca a errori è li elimina s'elli sò stati ritrovati. Dopu à ciò, seguite e istruzioni visualizzate in a finestra di diagnostica.

Metudu 5: Verificate a configurazione WINS

U serviziu di mappatura di WINS hè responsabile di determinà l'indirizzi IP, è u so operazione incerta pò causà l'errore in dumanda à stampà cù l'apparecchimentu di rete. Pudete risolve u prublema per:

  1. Eseguite i primi dui punti di l'istruzione precedente.
  2. Vai à la sezione "Modificendu e impostazioni di l'adattatore".
  3. Fate un clic destro nantu à a cunnessione attiva è selezziunate "Pruprietà".
  4. Truvà a stringa "Protocollo Internet versione 4"selezziuneli è andate a "Pruprietà".
  5. In a tabulazione "Generale" cliccate nantu à "Avanzate".
  6. Verificate e impostazioni di WINS. U marcatore devia esse vicinu à u puntu "Default"Tuttavia, in alcune reti di travagliu, a configurazione hè stabilita da l'amministratore di sistema, dunque avete bisognu di cuntattarlo per aiutà.

Metru 6: Reinstalla i driver è aghjuntu a stampatrice

U menu efficace, ma chì travaglia in certe situazioni, l'opzione hè di rimuovere o reinstallà i driver di l'attrezzatura di stampa, o di aghjunghje l'aspettu cù u strumentu di Windows integratu. Prima ci vole à rimuovere u vechju software. Per sapè cumu fà ciò, legite u ligame chì seguita:

Leggi ancu: Rimuete u vechju driver di stampante

Dopu, avete bisognu di stallà un novu driver cun pussibule dispunibile o installà una stampante per mezu di u strumentu di u sistema operativu integratu di Windows. I primi quattru modi in u materiale chì si trovanu nantu à u ligame sottu vi aiutanu à truvà u software perfettu, è in u quintu anni truverete istruzzioni per l'addizioni di hardware.

Per di più: Installazione di i driver per a stampante

Ciòvule, avemu parlatu largamente nantu à i sei metudi per correggere l'inaccessibilità di i directory di duminiu AD quandu cunsultanu per mandà un documentu à stampà. Comu pudete vede, tutti differenu in a complessità è sò adatti in diverse situazioni. Avemu da u cunsigliu di cumincià cù i più semplici, passendu gradu versu u più difficiuli, finu à chì a soluzione adatta sia trovata.