Mandà à Yandex

Ùn hè micca segretu chì mentre u computer hè in esecuzione, u processore tende a scaldà. Se u PC hà un malfunzionamentu o u sistema di raffreddamentu hè configuratu in modu erratu, u processore si surriscalda. Ancu nantu à un computer sano in ambiu operazione prolungata, si pò avè un surriscaldamentu chì daveri à una prestazione di sistema più lenta. In più, a temperatura maggiore di u prucessore serve da una specie di indicatore chì u PC hà una panica o hè configuratu in modu erratu. Allora, hè impurtante à verificà u so valore. Scopri cumu si pò fà questu in vari modi in Windows 7.

Vede ancu: Prutsezziunaturi normali di a temperatura da diversi produttori

Informazione di a temperatura di u CPU

Come a maggior parte di e altre attività in un PC, u scopu di scopre a temperatura di u processore hè risoltu cù duie gruppi di metudi: strumenti integrati di u sistema è aduprendu software di terze parti. Ora vedemu dettu queste metà.

Metodo 1: AIDA64

Un di i prugrammi più putenti, cù u quali pudete imparà una varietà di informazioni nantu à u computer, hè AIDA64, chjamatu in versioni precedenti di l'Everest. Cù sta utilità, pudete truvà facilmente i indicatori di a temperatura di u processore.

  1. Lanciate AIDA64 in PC. Dopo a finestra di prugramma si apre, in a so parte di sinistra in a tab "Menu" cliccate nantu à u titulu "Computer".
  2. In u listinu chì si apre, selezziunu "Sensori". Dopu à chì, in u riquadro dirittu di a finestra, varie informazioni ricevute da i sensori di l'ordinatore sò caricate. Sò in particulare interessatu à u blocu. "Temperature". Fighjemu nant'à i indicatori in stu blocu, davanti di u quali ci sò e lettere "CPU". Questu hè a temperatura di a CPU. Comu pudete vede, queste informazioni sò pruposta in duie unità: Celsius è Fahrenheit.

Usendu l'applicazione AIDA64, hè abbastanza faciule per determinà a lettura di a temperatura di u processore Windows 7. U svantaggiu principale di stu metanu hè chì l'applicazione hè pagata. È u periodu di usu liberu hè solu di 30 ghjorni.

Metudu 2: CPUID HWMonitor

L'analogue di AIDA64 hè l'applicazione CPUID HWMonitor. Ùn fornisce micca informazioni quantu u sistema cum'è l'applicazione precedente, è manca di una interfaccia di lingua russa. Ma u prugramma hè assolutamente libaru.

Quandu u CPUID HWMonitor hè statu lanciatu, hè visualizzata una finestra in cui sò presentati i parametri principali di u computer. Cercemu u nome di u processore di PC. Ci hè un blocu sottu à stu nome. "Temperature". Indichi a temperatura di ogni core di CPU separatu. Hè indichiatu in Celsius è in parentesi in Fahrenheit. A prima colonna indica u valore di l'indicatori di a temperatura à u attualu, in a seconda colonna u valore minimu dapoi u lanceru di CPUID HWMonitor, è in u terzu - u massimu.

Comu pudete vede, malgradu l'interfaccia in lingua inglese, hè abbastanza sacciu di cunnosce a temperatura di a CPU in u CPUID di HWMonitor. A differenza di AIDA64, stu prugramma ùn hà ancu bisognu di fà alcuna azzione ulteriore dopu u lance.

Metudu 3: Termometru di CPU

Ci hè un altru applicazione per determinà a temperatura di u processore nantu à un computer cù Windows 7 - Termometru CPU. A differenza di i prugrammi precedenti, ùn furnisce micca l'infurmazione generale nantu à u sistema, ma s'incarichevanu principalmente in indicatori di temperatura di a CPU.

Scaricate u Termometru di CPU

Quandu u prugramma hè scaricatu è installatu in u computer, esegui u. In a finestra aperta in u blocu "Temperature", A temperatura di a CPU hè indicata.

Questa opzione hè adatta per quiddi utenti per i quali hè impurtante determinà solu a temperatura di u prucessu, è u restu di l'indicatore hè pocu preoccupazione. In questu casu, ùn hà sensu installà è esegu applicazioni pesanti chì cunsumendu assai risorse, ma stu prughjettu hè appena a strada.

Metudu 4: linea di comando

Ora turnemu à a descrizione di e opzioni per ottenere informazione nantu à a temperatura di a CPU usando i strumenti integrati di u sistema operativu. Prima di tuttu, questu pò esse fattu applicendu u cumandatu speciale à a linea di cumannu.

  1. A riga di cume per i nostri scopi hè necessariu per fà daveru amministratore. Facemu clic "Start". Andà à "Tutti i prugrammi".
  2. Dopu cliccate nantu à "Standard".
  3. A lista di l'applicazioni standard si apre. Cercà u nome in esse "Linea di cumandamentu". Fate un clic nantu à u cù u cliccate à dirittu di u mouse "Run as administrator".
  4. Ejecuta il prompt di comando. Avemu urdinatu u cumandatu chì seguitu in lu:

    wmic / namespace: root u wha PATH MSAcpi_ThermalZoneTemperature get CurrentTemperature

    Per ùn sceglite micca un'espressione, scrivendulu nantu à a tastiera, copia da u situ. Dopu in a riga di cume cliccate nantu à u so logo"C: _") in u angulu in alto à sinistra di a finestra. In u menù chì si apre, passà per l'articuli "Cambia" è Incolla. Dopu, l'espressione sarà inserita in a finestra. Ùn ci hè micca un altru modu per inserisce un comando copiatu in a linea di cumunicazione, ancu cù l'usu di a combinazione universale Ctrl + V.

  5. Dopu u cumandamentu hè visualizzato in a riga di cume, cliccate Enter.
  6. Dopu, a temperatura hè apparsa in a finestra di cumandamentu. Ma hè indicatu in l'unità di misura, inusuale per un omu simu in a strada - Kelvin. Inoltre, stu valore hè moltiplicatu per 10. Per guadagnà u valore di solitu per noi in Celsius, avete bisognu di divideru u risultatu ottenutu in a righjunna di linea da 10 è si subtraisca 273 da u tutali. cum'è in l'imagine, risponde à un valore in Celsius uguale a circa 40 gradi (3132 / 10-273).

Comu pudete vede, sta opzione per determinà a temperatura di a CPU hè assai più complicata di i metudi precedenti chì utilizanu un software di terze parti. Inoltre, dopu avè ottenutu u risultatu, se vulete avè un'idea di a temperatura in i valori di misurazione usuali, duverete fà operazioni aritmetiche supplementari. Ma, d'altra parte, stu metudu hè fattu esclusivamente cù l'utili integrati di u prugramma. Per e so implementazione, ùn avete micca bisognu à scaricà o installà nunda.

Metudu 5: Windows PowerShell

A seconda di e dui opzioni esistenti per visualizà a temperatura di u processore cù l'utili integrati OS hè effettuata cù l'utilità di sistema Windows PowerShell. Questa opzione hè assai simile in azzioni di algoritmu à u modu cun a linea di cumunicazione, ancu se u cumandatu entratu sarà differente.

  1. Per andà à PowerShell, cliccate "Start". Allora andate à "Pannello di cuntrollu".
  2. Successivamente, spenda in "Sistema è Sicurezza".
  3. In a prossima finestra, andate à "Amministrazione".
  4. A lista di l'utilità di sistema aprirà. Selezziunu in essa "Moduli di Windows PowerShell".
  5. A finestra PowerShell inizia. Hè propiu à una finestra di cumandamentu, ma u fondu hè micca neri, ma blu. Copiate u cumandatu chì seguitu:

    get-wmiobject msacpi_thermalzonetemperature -namespace "root / wmi"

    Andate à PowerShell è cliccate nantu à u so logo in lu angulu in alto à sinistra. Passà per l'elementi di menu unu per unu. "Cambia" è Incolla.

  6. Quandu l'espressione si vene in a finestra PowerShell, cliccate Enter.
  7. Dopu à quessa, un numeru di paràmetri di sistema saranu visualizati. Questu hè a principale differenza di stu metudu da a precedente. Ma in stu cuntestu, hè interessatu solu à a temperatura di u processore. Hè presentatu in linea "Temperatura attuale". Hè dinù elencu in Kelvin moltiplicatò per 10. Per quessa, per determinà u valore di a temperatura in Celsius, avete bisognu di effettuà a manipolazione aritmetica cum'è in u metudu precedente aduprendu a linea di comando.

Inoltre, a temperatura di u processore pò esse visualizzata in u BIOS. Ma, cume u BIOS hè situatu fora di u sistema operativu, è cunsideremu solu l'utili dispunibili in l'ambiente di Windows 7, stu metudu ùn sarà micca affettuatu in stu articulu. Si pò truvà in una lezzione separata.

Lezione: Cumu sapere a temperatura di u processore

Come si vede, ci sò dui gruppi di metudi per determinà a temperatura di u processore in Windows 7: cun l'aiutu di applicazioni di terze parti è di u sistema operativo internu. A prima opzione hè assai più pratica, ma impone l'installazione di un software addizionale. A seconda opzione hè più difficiula, ma, comunque, per a so implementazione hè abbastanza di sti strumenti base chì Windows 7 ha.