Ùn tutti cunnoscenu, ma a vostra compressa o smartphone nantu à Android pò esse adupratu da un secondu schernu secondu per un computer o un laptop. È questu ùn hè micca circa l'accessu à distanza da Android à u computer, ma di u second monitor: chì hè visualizatu in a cuescia di u schermu è à chì pudete visualizzare una immagine separata da u monitor principale (vede Cumu connectà dui monitor à un computer è configurarli).
In stu manualu - 4 modi per cunnessu Android cum'è un secondu monitor via Wi-Fi o USB, in quantu à e azzioni necessarie è impostazioni possibili, è ancu qualchì sfumatura addiziunale chì pò esse utillariu. Pò esse interessante: modi insoliti per aduprà u vostru telefonu o tablet di Android.
- Spacedesk
- Splashtop Wired XDisplay
- iDisplay è Twomon USB
Spacedesk
SpaceDesk hè una soluzione gratuita per aduprà dispositivi Android è iOS cum'è un secondu monitor in Windows 10, 8.1 è 7 cun cunnessione Wi-Fi (u computer pò esse cunnessu per cavu, ma deve esse aghjuntu nantu à a stessa rete). Quasi tutte e versioni moderne è micca appena supportate.
- Scaricate è installate in u vostru telefonu l'applicazione SpaceDesk libera disponibile nantu à u Play Store - //play.google.com/store/apps/details?id=ph.spacedesk.beta (l 'applicazione hè attualmente in Beta, ma tuttu funziona)
- Da u situ ufficiale di u prugramma, scaricate u driver di u monitor virtuale per Windows è installatu nantu à un computer o un laptop: //www.spacedesk.net/ (sezione Download - Driver Software).
- Fighjate l'applicazione nantu à un dispositiu Android cunnessu à a stessa rete di u computer. A lista mostrerai i computer nantu à i quali u driver di spaziatura SpaceDesk hè installatu. Cliccate nantu à u ligame "Connection" cù l'indirizzu IP locale. U computer pò avè bisognu di permessu à u driver di SpaceDesk di accede à a rete.
- Fatto: A schermata di Windows apparirà nantu à u schermu di u tablet o di u telefunu in a modalità di duplicazione di u schermu (puru chì ùn avete micca configuratu prima l'estensione di u desktop o u modu di visualizazione nantu à una sola schermata).
Pudete andà à u travagliu: tuttu hè andatu cun primurissimu prestu à mè. L'entrata di tocchunu da a schermata di Android hè supportata è funziona bè. Se hè necessariu, aprendu i paràtuli di a schermata di Windows, pudete configurà cumu sarà usata a seconda schermata: per duplication o per espansione di u desktop (per questo - in l'istruzione sopra menzionata di cunnessione di dui monitor à un computer, tuttu hè uguale) . Per esempiu, in Windows 10, sta opzione hè in le opzioni di u schermu sottu.
Inoltre, in l'applicazione SpaceDesk in Android in a sezione "Impostazioni" (pudete andà prima di fà a cunnessione) pudete configurà i parametri seguenti:
- Qualità / Rendimentu - pudete piazzà quì a qualità di l'immagine (più bona hè più lente), a profondità di u culore (u menu hè - u più veloce) è a percentuale di fotogrammi desiderata.
- Risoluzione - risoluzione di monitoru nantu à Android. Idealmente, setate a risoluzione vera aduprata nantu à u schermu, s'ellu ùn porta micca à un ritardu significativu di visualizzazione. Inoltre, in u me test, a risoluzione difettosa hè statu piazzatu più bassu chè ciò chì u dispositiu supporta veramente.
- Touchscreen - quì pudete attivà o disattivà u cuntrollu cù l'attu di a schermata tattile Android, è ancu cambia u modu di u funziunamentu di u sensore: A tocculu assolutu significa chì premendu funziona esattamente in u locu in cui tu premi, Touchpad - pressing hà u cunsultante cum'è a schermata di u dispositivo. touchpad
- A rotazione - stabilisce sì ch'è l 'schermu si faci girà nant'à un computer in listessu modu chì si gira nantu à un dispositivo mobile. In u mo casu, sta funzione ùn aghjuntu micca nunda, a rotazione ùn accade micca in alcun casu.
- Connection - parametri di cunnessione. Per esempiu, una cunnessione automatica quandu un servitore (chì hè un computer) hè rilevatu in una applicazione.
Sul computer, u driver di SpaceDesk mostra una icona in a zona di notificazioni, cliccendu nantu à quale pudete aprire un elencu di dispositivi Android collegati, cambia a risoluzione è disabilite a capacità di cunnessione.
In generale, a mo impressione di SpaceDesk hè estremamente pusitiva. À propositu, cù l'aiutu di sta utilità, pudete trasformà un secondu monitoru micca solu un dispositivo Android o iOS, ma dinò, per esempiu, un altru computer di Windows.
Sfortunatamente, SpaceDesk hè u solu metru pruvutudiziu di cunnessione di Android cume un monitor, i 3 restanti necessitanu un pagamentu per l'usu (cun eccezione di Splashtop Wired X Display Free, chì pò esse utilizzatu per 10 minuti gratuitamente).
Splashtop Wired XDisplay
L'applicazione Splashtop Wired XDisplay hè dispunibule sia in versione gratuita (gratuita) sia in versioni pagate. U liberu funziona correttamente, ma u tempu di l'usu hè limitatu - 10 minuti, in realtà, hè destinatu à fà una decisione d'acquistu. Windows 7-10, Mac OS, Android è iOS sò supportati.
A cuntrastu à a versione precedente, a cunnessione di Android cume un monitor hè effettuata per via di un cavu USB, è a prucedura hè seguita (esempio per a versione Gratuita):
- Scaricate è installate Wired XDisplay Free da u Play Store - //play.google.com/store/apps/details?id=com.splashtop.xdisplay.wired.free
- Installate u prugramma di l'agente XDisplay per un computer chì esegue Windows 10, 8.1 o Windows 7 (Mac hè ancu supportatu) scaricendu da u situ ufficiale //www.splashtop.com/wiredxdisplay
- Abilita a debug USB nantu à u vostru dispositivo Android. È dopu cunnesse cun un cavu USB à u computer chì esegue XDisplay Agent è abilita u debugging da stu computer. Attenzione: Ci vole à scaricà u driver di a BAD di u vostru dispositivo da u situ ufficiale di u custruatore di u tablet o di u telefuninu.
- Se tuttu hà andatu bè, dopu à chì permessite a cunnessione à Android, a schermata di l'ordinatore apparirà automaticamente in ellu. U dispositivu Android hà da esse visibile cum'è un monitor normale in Windows, cun chì pudete fà e azzioni di solitu, cum'è in u casu precedente.
In u prugramma Wired XDisplay nant'à u vostru computer, pudete configurà i seguenti impostazioni:
- In a scheda Opzioni - risoluzione di u monitoru (risoluzione), frequenza di fotogrammi (Framerate) è qualità (qualità).
- Sulla scheda Avanzate, pudete abilà o disattivà u lance automatu di u prugramma nantu à u vostru computer, è ancu quì u driver di u monitor virtuale, se necessario.
E mo impressioni: funziona, bè, ma si senti leggermente più lente di SpaceDesk, malgradu u cunnessione via cavu. Anghjettu dinò i prublemi di connectività per certi utenti principianti, da a necessità di attivà a debug USB è l'installazione di driver.
Nota: se pruvate stu prugrammu è dopu cancellatu da u vostru computer, anzi chì oltre à l'agente XDisplay di Splashtop, l'elenco di prugrammi installati cuntene Splashtop Software Updater - sguillà ancu, ùn vi farà micca.
iDisplay è Twomon USB
iDisplay e Twomon USB sò duie applicazioni chì permettenu di cunnessà Android cum'è un monitor. U primu funziona nantu à Wi-Fi è hè compatibile cù a versione più diffusa di Windows (cumincendu cù XP) è Mac, supporta quasi tutte e versioni di Android è hè una di e prime applicazioni di stu tipu, u secondu hè via cavu è funziona solu per Windows 10 è Android à partire da 6 a versione.
Ùn aghju micca provatu nimu di l'altre applicazioni per via personale - sò assai pagate. Avete sperimentu cù? Share in i commenti. I crìtiche in u Play Store, à u so, sò multidirezionali: da "Questu hè u megliu prugramma per un secondu monitor in Android," à "Not working" e "Dropping the system".
Speru chì u materiale hè stato utile. Pudete lisa nantu à e funzioni simili quì: I migliori programmi per l'accessu à distanza da un computer (parechji travagliani nantu à Android), gestione di Android da un computer, Trasmissioni di immagini da Android à Windows 10.