Azioni cù i plugins in Total Commander

I router della società cinese TP-Link assicurano in modo affidabile sufficiente sicurezza di trasmissione di dati quando utilizzati in varie condizioni operative. Ma da a fabbrica, i router vennu cun firmware è l'impostazioni di difettu, chì assumenu l'accessu liberu di e reti senza fili create da futuri utilizatori chì utilizanu questi dispositivi. Per impedisce à l'utenti non autorizzati di accede à a so rete Wi-Fi, hè necessariu effettuà manipolazioni semplici cù a configurazione di u router è a prutezzione di a password. Cumu si pò fà?

Piazzà una password per u router TP-Link

Pudete cuntenutu una password per u router TP-Link cù l'installazione di l'assistente di configurazione rapida di a periferica o cù cambiamenti in a tab per u interfunente web di u router. Considerà in dettaglio entrambi i metudi. Ripriscia a nostra cunniscenza di Inglese tecnicu è andate!

Metudu 1: Installazione guidata rapida

Per a praticità di l'utente, esiste un strumentu speciale in l'interfaccia web di u router TP-Link - u sorsu di configurazione rapida. Permette di configurà rapidamente i parametri di base di u router, cum'è l'impostazione di una password in a rete wireless.

  1. Aprite un navigatore Internet, entrate in a barra di indirizzu192.168.0.1o192.168.1.1e premete a tasca Enter. Pudete vede l'indirizzu esattu di u router predefinitu nantu à u spaziu di u dispositivo.
  2. Appare una finestra d'autenticazione. Accumuliunu username è password. In a versione fabbrica esse sò stesse:admin. Cliccate sinu nantu à u bottinu "OK".
  3. Immettite l'interfaccia web di u router. In a colonna di sinistra, selezziunate l'elemento "Prisentazione rapida" è poi cliccate nantu à u pulsante "Prossimu" avviamo a configurazione rapida di i parametri di base di un router.
  4. In a prima pagina determinemu a priorità di a fonte di cunnessione à Internet è seguitu.
  5. In a seconda pagina indichemu a nostra situazione, u fornitore chì dà accessu à Internet, tipu di autenticazione è altri dati. Va avanti.
  6. A terza pagina di l'installazione rapida arrivemu à ciò chì avemu bisognu. A configurazione di a nostra rete wireless. Per assicurà a prutezzione contra l'accessu non autorizatu, prima mettite una marca in u campu di parametru "WPA-Personal / WPA2-Personal". Allora ghjunghjite cù una password di lettere è numeri, preferibilmente più complicata, ma dinò per ùn scurdà. Inseritevi in ​​a stringa "Password". È premete u pulsante "Prossimu".
  7. Nantu à l'ultima scheda di l'installazione guidata rapida di u router, tuttu avete à fà hè cliccate "Finish".

U dispositivo riavanu automaticamente cù i nuovi parametri. Ora a password aghjuntu nantu à u router è a vostra rete Wi-Fi hè sicura. A attività hè stata cumpletata cù successu.

Metudu 2: Sezione d'interfaccia Web

U secondu metru hè ancu pussibule di password in u router TP-Link. L'interfaccia web di u router hà una pagina di configurazione di rete senza filu speciale. Pudete andà direttamente quì è setà a parola di còdice.

  1. Com'è u Metudu 1, lanciatu un prugrammu navigatore nantu à un urdinatore o un portatile à u router cunnessu per a linea o a reta senza fili, scrivite a barra di indirizzu192.168.0.1o192.168.1.1è cliccate Enter.
  2. Passiamo l'autenticazione in a finestra aperta per analogia cù u Metudu 1. Accessu predefinitu è ​​password:admin. Cliccate nantu à u bottinu "OK".
  3. Adducemu in a cunfigurazione di l'apparecchiatura, in a colonna di sinistra, selezziunate l'element "Wireless".
  4. In u submenu sò interessati à u parametru "Sicurezza senza filu"chì avemu cliccatu.
  5. In a pagina successiva, selezziunate prima u tipu di crittografia è mettite un marcatu in u campu pertinente, u fabbricante ti consiglia "WPA / WPA2 - Personale"dopu in u graficu "Password" scrivite a vostra nova password di sicurezza.
  6. Se vulete, pudete sceglie u tipu di crittografia di dati "WPA / WPA2 - Enterprise" e vene cun una parola di codice fresca in a linea "Parola di Radiu".
  7. L'unità di codifica WEP hè ancu pussibule, è dopu tipavamu e password in i campi di chjave, pudete aduprà fino à quattru di quelli. Avà bisognu salvà i cambiamenti di configurazione cù u bottinu "Salvà".
  8. Dopu, hè bè desiderabile ripiglià u router, per questo in u menù principale di l'interfaccia web, aprite le impostazioni di u sistema.
  9. In u sottomenu in a colonna di sinistra di parametri, cliccate nantu à a linea "Reboot".
  10. L'azione finale hè per confermà u dispositiu hè riaviatu. Ora u vostru router hè prutettamente protettatu.


In conclusione, lasciami cunsiglii. Assicuratevi di definisce a password in u vostru router, u spaziu persunale deve esse sottu u serratura sicura. Sta regula simplici vi salverà da parechji prublemi.

Vede ancu: a cambiamenti di password in u router TP-Link