Movavi SlideShow Creator 3.0


Screenshot - un'istantanea chì ti permette di catturà ciò chì accade nantu à u schermu. Questa opportunità pò esse utillosa in diverse situazioni, per esempio per l'elaborazione di istruzioni, per a riparazione di successi di ghjocu, per a dimostrazione visiva di l'errore visualizatu, etc. In questu articulu, guarderemo un più vicinu a cume scuscà i screenshots di l'iPhone.

Creare screenshot in l'iPhone

Ci sò parechji maneri facili per creà scatti. Inoltre, una tale immagine pò esse creata sia directamente nantu à u persunu stessu sia da un computer.

Metudu 1: Metudiu Standard

Oghje assolutamente ogni smartphone permette di creà immediatamente screenshot è salvà automaticamente in a galleria. Una opportunità simile apparse in iPhone in i primi liberati di iOS è hè rimasto invacuatu per parechji anni.

iPhone 6S è più ghjovente

Cusì, per principiu, consideremu u principiu di creazione di scatti nantu à dispositivi di mela dotati cun un bottinu fisicu. "Casa".

  1. Appughjete simultaneamente i tasti d'alimentazione è "Casa"è dopu immediatamente li rilasci.
  2. Se l'azione hè fatta in modu currettu, un lampu si vedi nantu à u schermu, accumpagnatu da u sonu di l'otturatore di a fotocamera. Ciò significa chì l'immagine hè stata creata è salvata automaticamente in film.
  3. In IOS 11, un editor di screenshot speciale hè statu aghjuntu. Pudete accede subitu subitu dopu à a creazione di un istantanea da u schermu - una miniatura di l'immagine creata apparirà in u angulu in menu à sinistra, chì devi selezzià.
  4. Per salvà e modifiche, cliccate nantu à u bottinu in u angulu in alto à sinu. "Fatti".
  5. In più, in a stessa finestra, una screenshot pò esse exportata à una applicazione, per esempio, WhatsApp. Per fà quessa, cliccate nantu à u buttu di esportazione in u angulu in menu à sinistra, è selezziunà l'applicazione induve l'immusione sarà spostata.

iPhone 7 and up

Poiché l'ultimi mudelli di iPhone anu perse u pulsu fisicu "Casa"quessa u metudu descrittu sopra ùn hè micca applicabile per elli.

Pudete piglià una foto di l'iPhone 7, 7 Plus, 8, 8 Plus è di u screnu iPhone X cume: premete simultaneamente è rilassa immediatamente u volume up and lock keys. Un lampu di u schermu è un sonu distintivu vi farà sapenu chì a schermata hè stata creata è salvata in l'applicazione. "Foto". Inoltre, cum'è u casu cù altri mudelli di iPhone in esecuzione di IOS 11 o supérieur, l'elaborazione di l'immagine hè dispunibule in l'editoru integratu.

Metudu 2: AssastiveTouch

AssastiveTouch - un menu speciale di accesso rapido à e funzioni di sistema di u smartphone. Questa funzione pò esse utilizata per creà una screenshot.

  1. Aprite i parametri è andate in a sezione "Highlights". Dopu sceglite u menu "Accessu Universale".
  2. In a nova finestra, selezziunate l'elemento "AssastiveTouch"è dopu muvine u cursore vicinu à questu articulu in una posizione attiva.
  3. Un pulsante translucenti apparirà nantu à u schermu, cliccendu nantu à u quale apre u menu. Per fà una screenshot da stu menu, selezziunate a sezione "Apparatus".
  4. Tocca u pulsante "Più"è selezziunate "Screenshot". Subitu dopu à sta, una schermata sarà creata.
  5. U prucessu di creazione di screenshot per AssastiveTouch pò esse significativamente simplificatu. Per fà quessa, andate in ritornu à e impostazioni di sta sezione è anu annunziatu u blocco "Configurazione di azzione". Selezziunate l'elemento desideratu, per esempiu, "One touch".
  6. Sceglite una azzione chì ci interessi direttamente. "Screenshot". Da quì, in un clicu solu nantu à u buttu AssastiveTouch, u sistema hà da piglià subitu un screenshot chì pò esse visualizatu in l'applicazione. "Foto".

Metudu 3: iTools

E screenshots facili è semplici ponu esse creati per mezu di un computer, ma per questu avete bisognu di aduprà un software speciale - in stu casu, truvamu l'aiutu di iTools.

  1. Connettu u vostru iPhone à u vostru computer è lanciate iTools. Assicuratevi di avè una scheda aperta. "Dispositiu". Subitu sottu à a maghjina di u gadget, ci hè un bottinu "Screenshot". A diritta di questu hè una freccia in miniatura, cliccendu nantu à u quale mostra un menu in più nantu à u quale pudete piazzà u salvu di u screenshot: à i clipboard o direttamente à un file.
  2. Selezzione, per esempiu, "A file"cliccate nantu à u bottinu "Screenshot".
  3. A finestra di l'Esploratore di Windows apparirà nant'à u schermu, induve avete bisognu di specificà a cartella di destinazione induve a salvaguardia creata sarà salvata.

Ognunu di i metudi presentati vi permetterà di creà rapidamente una schermata. Chì metudice aduprate?