Cunnessione di PS4 à laptop via HDMI

In MS Word, ci sò parechje funzioni utili chì portanu questu prugrammu assai altru di u editor di testu media. Una di queste "utilità" hè a creazione di diagrammi, chì pudete truvà più in particulare in u nostru articulu. Sta volta analizzeremu in dettaglio cumu costruu un istogramma in Word.

Lezione: Cumu creà un grafico in Word

Istogramma - Ciò hè un metudu praticu è visuale di presentà i dati tabulari in forma grafica. È cusì un certu nùmeru di rettanguli proportionali à a zona, di cui l'altezza hè un indicatore di valori.

Lezione: Cumu fà una tavula in Word

Per creà un istogramma, seguite sti passi:

1. Aprite un documentu di Word in cui vulete costruì un istogramma è andate in la tabulazione "Inserisci".

2. In un gruppu "Illustrazioni" preme u pulsante "Insert Chart".

3. In a finestra chì compare davanti à voi, selezziunate "Istogramma".

4. In a prima fila, induve i campioni in neri è bianchi sò presentati, selezziunu un tippu adattu di istogramma è cliccate "OK".

5. Un istogramma nant'à un picculu tavulu Excel serà aghjuntu à u documentu.

6. Tuttu u vostru aghju di fà hè l'infurmazione di e categurie è di righe in u tavulu, dà li un nome, è ancu digià un nome per u vostru istogramma.

Cambiamentu l'istogramma

Per cambià a taglia di l'istogramma, cliccate nantu à ellu, è trascinaru unu di i marcatori situati longu u so contornu.

Cliccendu nantu à l'istogramma, attivate a sezione principale "U travagliu cù i grafici"in chì ci sò dui tabs "Costruttore" è “Format”.

Quì pudete cambià cumplitamente l'apparenza di l'istogramma, u so stile, u so culore, l'addesi ou scintà i componenti.

    Tip: Se vulete cambià sia u culore di l'elementi sia u stilu di l'istogramma stessu, selezziunate prima i culori adatti, e dopu cambiate u stile.

In a tabulazione “Format” Pudete cuntenutu a dimensione esatta di l'istogramma specificendu a so altezza è a larghezza, aghjuntu diverse forme, è ancu cambia u sfondo di u campu in cui hè situata.

Lezione: Cume ragiunà e formule in Word

Questu cuncede, in st'articulu breve vi hà dettu cumu di fà un istogramma in Word, è cumu pudete cambià e trasformarle.