Cume à rimuovere una filigrana in Microsoft Word

U calculu di a differenza hè una di e azzioni più popolari in matematica. Ma st'intutazione ùn hè micca applicata solu in scienza. Sumentemu sempre, senza pensà ancu, in a vita di tutti i ghjorni. Per esempiu, per calculà a cambiamentu da un acquisto in un negoziu, hè adupratu u calculu di truvà a differenza tra a quantità chì u compratore hà datu à u venditore è u valore di a merce. Vedemu cumu calculà a differenza in Excel quandu utilizanu diversi formati di dati.

Calcolo di a differenza

Cume chì Excel funziona cù formati di dati diversi, quandu sottenu un valore da un altru, diverse varianti di formule sò applicate. Ma in generale, si pò tutti riduce à un unicu tippu:

X = A-B

È oghje avemu da guardà cumu i valori di i vari formati sò sottratte: numericu, monetariu, data è ora

Metudu 1: Sprimà i Numeri

Immediatamente anu in considerazione a variante più comunemente applicabile di u calculu di a differenza, cioè a sottrazione di i valori numerichi. Per questi scopi, Excel pò aduprà a solita formula matematica cù u segnu "-".

  1. Se avete bisognu di fà a sottura di numeri, cù Excel, cum'è una calculatrice, allora ponu u simbulu in a cella "=". Dopu subitu dopu à stu simbulu avete da annotà u numeru da riduce da a tastiera, metti u simbulu "-"è dopu scrittu a franchigia. Si parechji sottrà, allora avete bisognu di mette u simbulu dinù "-" è scrivite u numeru impiegatu. A procedura di alternà u segnu matimaticu è di numeri deve esse effettuata finu à tuttu u franchising hè intrattu. Per esempiu, da 10 soffre 5 è 3, ci vole à scrive a formula formula in un elementu di una foglia Excel:

    =10-5-3

    Dopu avè arregistratu l'espressione, per visualizà u risultatu di u calculu, cliccate nantu à a chiave Enter.

  2. Comu pudete vede, u risultatu hè cumandatu. Hè uguale à u numeru 2.

Ma molto più spessu, u sfruttamentu di sottrazione di Excel hè applicatu trà i numeri piazzati in cellule. In listessu tempu, l'algitimu di l'azione matematica stessa ùn cambia praticamente, solu quì, invece di espressioni numeriche concrete, i riferimenti à a cellula sò usati, induve sò situati. U risultatu hè espositu in un elementu separatu di u fogliu, induve u simbulu hè messu "=".

Vedemu cumu calculà a differenza trà i numeri. 59 è 26situatu rispettivamente in l'elementi di u zuccadaru cù coordinate A3 è C3.

  1. Selezziunate l'elementu vuotu di u libru, in cui pianu di visualizà u risultu di u calculu di a differenza. Avemu inseritu u simbulu "=". Dopu, cliccate nantu à a cella A3. Mette u carattere "-". Dopu, cliccate nantu à l'elemento di fogliu. C3. In l'elemento di fogliu per visualizà u risultatu, una formula di u seguitu forma deve

    = A3-C3

    Come in u casu precedente, per visualizà u risultu in u schermu, cliccate nantu à u bottinu. Enter.

  2. Comu pudete vede, in stu casu, u calculu hè statu fattu bè. U risultatu di cuntà hè uguale à u numeru 33.

Ma in fattu, in certi casi si hè necessariu per fà una sottrazione, in chì sia i valori numerici stessi è i riferimenti à e cellule induve sò situate participeranu. Allora, si pò scontra è esprime, per esempio, di a forma seguente:

= A3-23-C3-E3-5

Lezione: Cumu sottrarci un numeru da Excel

Metudu 2: u furmatu di u soldu

U calculu di i valori in u furmatu di soldi ùn hè praticamente nisunu di u numericu. Stesse tecniche sò aduprate, in quantu, in generale, stu furmatu hè una di e opzioni numeriche. L'unica differenza hè chì à a fine di e quantità implicate in i calcoli, u simbulu di soldi di una valuta specifica hè stabilitu.

  1. In realtà, pudete fà operazione, cum'è di solitu sutura di numeri, è solu formattà u risultatu finale per u furmatu monetariu. Cusì, facemu u calculu. Per esempiu, cacci da 15 u numeru 3.
  2. Dopu, cliccate nantu à l'elemento di u zuccaru chì cuntene u risultatu. In u menù, selezziunu u valore "Formatà e cellule ...". Invece di chjamà u menù contestuale, pudete dumandà dopu u pressu di i tasti Ctrl + 1.
  3. Se una di sti dui opzioni hè aduprata, a finestra di formattazione hè lanciata. Move a sezione "Numero". In gruppo "Formati di numeri" nota opzione "Money". In listessu tempu, campi speciali appariranu in a parte diritta di l'interfaccia di a finestra in cui pudete selezziunate u tipu di valuta è u numeru di posti decimali. Se avete Windows in generale è Microsoft Office in particulare sò situati sottu à a Russia, allora per difettu esse deve esse in a colonna "Designazione" u simbulu di u rubles è in u numeru campu decimale "2". Nantu à a maggior parte di i casi, queste impostazioni ùn necessite micca esse cambiate. Ma, se avete ancora bisognu di esse calculatu in dollari o senza posti decimali, allora avete bisognu di fà e regolazioni necessarie.

    Dopu cum'è tutti i cambiamenti necessarii sò fatti, cliccamu nantu à "OK".

  4. Comu pudete vede, u risultu di a sottrazione in a cellula hè stata trasformata in un formatariu monetariu cù un numeru fissu di decimali.

Ci hè un'altra opzione per formattà u risultu di una sottrazione resultante per un furmatu monetariu. Per fà quellu, nantu à u nastru in a tab "Casa" cliccate nantu à u triangulu à a destra di u campu di visualizzazione di u furmatu attuale di a cella in u gruppu di strumenti "Numero". Da a lista chì si apre, selezziunate l'opzione "Money". I valori numerici saranu convertiti in monetarii. Veru in questo casu ùn ci hè micca a pussibilità di sceglie a valuta è u numeru di posti decimali. A variante chì hè messa in u sistema per via predefinita sarà applicata o configurata cù a finestra di formattazione descritta da noi sopra.

Se calculate a differenza trà i valori in cellule chì sò dighjà formattati per un furmatu pruduttu in contanti, allora ùn hè ancu necessariu formattà l'elemento di u fogliu per visualizà u risultatu. Sarà formattatu automaticamente à u formatu adeguatu dopu a furmazione di a formula, cù i ligami à l'elementi chì cuntenenu u numeru da sottrà è si cassa, è ancu cliccate nantu à u pulsante. Enter.

Lezione: Cumu cambià u formatu di cella in Excel

Metru 3: Date

Ma u calculu di a differenza di data hà sfumature significative chì sò differenti da e scelte precedenti.

  1. Se ci vole à cagionà un certu nùmmiru di ghjorni da a data specifica in unu di l'elementi nantu à u fogliu, poi primu di tutti ponu u simbulu "=" in u elementu induve u risultatu finale sarà visualizatu. Dopu cliccate nantu à l'elemento di u fogliu, chì cuntene a data. U so indirizzu hè visualizatu in l'elemento di uscita è in a barra di formula. Poi, metti u simbulu "-" è cunduce u numeru di ghjorni da a tastiera da fà. Per fà u contaddu cliccemu nantu à Enter.
  2. U risultatu hè espositu in a cella indicata da noi. In listessu tempu, u so furmatu hè automaticamente cunvertitu in un formatu di data. Cusì, avemu una data appiervata.

Ci hè ancu una situazione inversa quandu avete bisognu di sferzà un altru da una data è determinà a differenza tra sti ghjorni.

  1. Pone u simbulu "=" in a cellula induve u risulte sarà visualizatu. Dopu à stu cliccemu nant'à l'elemento di a folla induve a data successiva hè contene. Dopu chì a so indirizzu sia visualizzata in a formula, metti u simbulu "-". Facemu clic nantu à a cellula chì cuntene a data antica. Dopu cliccemu nantu à Enter.
  2. Comu pudete vede, u prugramma hà calculatu precisamente u numeru di ghjorni trà e date specificate.

Inoltre, a differenza trà e date pò esse calculata aduprendu a funzione RAZNAT. Hè bonu perchè permette di adeguà cù l'aiutu di un argumentu supplementare, in chì unità di misura a differenza sarà visualizzata: mesi, ghjorni, etc. U svantaghju di stu metanu hè chì u travagliu cù funzioni sia sempre più difficiule chè cù e formule convenzionale. In più, l'operatore RAZNAT micca listatu Maestri di funzioniè cusì ci vole à esse inseritu manualmente cù a sintassi seguente:

= RAZNAT (start_date; end_date; unità)

"Data di inizio" - L'argumentu chì raprisenta a data primu o un ligame versu, situatu in l'elemento nantu à u schede.

"Data di fine" - Questu hè un argumentu in forma di una data posteriore o un ligame versu.

U argumentu più interessante "Unità". Cù sì, pudete selezzià a scelta chì cumanderà u risultatu. Si pò adeguà cù i seguenti valori:

  • "d" - U risultatu hè espositu in ghjorni;
  • "m" - in i mesi sani;
  • "y" - in l'anni sani;
  • "YD" - a differenza in i ghjorni (esclusu l'anni);
  • "MD" - a differenza in ghjorni (esclusi i mesi è l'anni);
  • "YM" - a differenza in mesi.

Cusì, in u nostru casu, hè necessariu per calculà a differenza in ghjorni trà u 27 di maghju è u 14 di marzu di u 2017. Queste date sò situate in cella cù coordinate B4 è D4, rispettivamente. Piazzamu u cursore nantu à ogni elementu di foglio vacanti induve vulemu vede i risultati di u calculu, è scrivemu a formula chì seguita:

= RAZNAT (D4; B4; "d")

Cliccate nantu à Enter è truvamu u risultatu finale di calculà a differenza 74. In fatti, trà sti date sò 74 ghjorni.

Se ci hè bisognu di sottrà e stesse date, ma senza inserirle in e cellule di u strellu, allora in stu casu applicamu a formula chì seguita:

= RAZNAT ("03/14/2017"; "05/27/2017"; "d")

Ancu una volta, cliccate u pulsu Enter. Comu pudete vede, u risultatu hè naturalmente uguale, solu ottenutu in un modu leggermente diversu.

Lezione: Numero di ghjorni trà e date in Excel

Metudu 4: Tempu

Avà ghjunghjite à u studiu di l'algitimu di a procedura di sottrazione di tempu in Excel. U principiu di base rimane uguale cum'è a sfrutte e date. Bisognu à caccià da un tempi successivi.

  1. Dunque, avemu a fatica di scopre quantu minuti avemu passatu da 15:13 a 22:55. Scrivemu sti valori di tempu in cellule separate nantu à u schede. A curiosità, dopu avè inseritu i dati, i elementi di u fogliu sò automaticamente formattati cum'è cuntenutu se ùn anu micca formattatu prima. In caso contrariu, duveranu esse formattatu manualmente per a data. In a cella in cui hè cumparatu a sferenza di a sottrazione, metti u simbulu "=". Dopu clicchemu nantu à l'elemento chì cuntene un tempu dopu (22:55). Dopu chì l'indirizzu sia visualizatu in a formula, inserisci u simbulu "-". Ora cliccemu nant'à l'elemento nantu à u fogliu in u quale era un tempu antica (15:13). In u nostru casu, avemu avutu a formula chì seguita:

    = C4-E4

    Per u contadure avemu cliccatu nantu à Enter.

  2. Ma, cum'è si vede, u risultatu hè statu dimustratu un pocu in a forma in cui ci vuliavamu. Avemu solo bisognu di a differenza in minuti, è 7 ore è 42 minuti sò state viste.

    Per uttene i minuti, anu da multiplicà u risultatu precedente per u coefficiente 1440. Stu coefficienti si ottiene multiplicendu u numeru di minuti per l'ora (60) è l'ore per ghjornu (24).

  3. Dunque, stabilisci u caratteru "=" in una cella vacante in u stru. Dopu à quessa, cliccate nantu à l'elemento di u fogliu, chì a differenza trà a sottrazione di u tempu hè (7:42). Dopu chì e coordinate di sta cellula sò esposte in a formula, cliccate nantu à u simbulu multiplicate (*) nantu à a tastiera, è dopu da elli scrivemu u numeru 1440. Per ottene u risultatu cliccemu nantu à Enter.

  4. Ma, cum'è si vede, u risultatu hè statu nuvamente visualizatu0:00). Ciò hè da u fattu chì quandu si multiplica l'elemento fogliu hè statu riformattatu automaticamente in un furmatu horariu. Per fà cumparisce a differenza in minuti, avemu bisognu di rinvialli u formatariu cumunu ad elli.
  5. Dunque, selezziene sta cellula è in tab "Casa" cliccate nant'à u triangulu già cunnuscitu à a destra di u campu di visualizzazione di u formatu. In u listinu attivatu, selezziunate a scelta "Generale".

    Pudete fari diversamente. Selezziunate l'elemento di fogli specificatu è premete i tasti. Ctrl + 1. A finestra di furmazione hè lanciata, chì avemu già trattatu prima. Move to tab "Numero" è in a lista di i numeri di numeri, selezziunate a scelta "Generale". Klaatsay nantu à "OK".

  6. Dopu adupratu una di sti opzioni, a cella hè riformattata versu un furmatu cumunu. Mostra a differenza trà u tempu specificatu in minuti. Comu pudete vede, a differenza trà 15:13 è 22:55 hè 462 minuti.

Lezione: Cumu convertite ore in minuti in Excel

Comu pudete vede, i sfumaturi di u calculu di a differenza in Excel depindenu da quali dati l'utente sta in travagliu cù. Ma, per quessa, u principiu generale di l'approcciu à questu cummentu matematicu rimane immutatu. Hè necessariu sottrae un'altra da un numeru. Si pò truvà cù l'aiutu di formule matematiche, chì sò applicate tenendu in vista a sintassi speciale di Excel, è ancu usando le funzioni integrate.