U prublemu cù una lunga attornu nantu à u computer hè abbastanza cumuni è hà i sintomi differenti. Questu pò esse un attaccu nantu à u stadiu di cumandà u logò di u fabbricante di a scheda madre, è vari ritardamenti già à l'iniziu di u sistema in sè - una schermata nera, un prucessu longu nantu à u schermu di l'avvio è altri prublemi simili. In questu articulu pudemu capisce i motivi di stu cumpurtamentu di u PC è cunsiderà cumu li si elimina.
U PC accende per un bellu pezzu
Tutte e ragioni di u grande ritardu à l'inizializazione di un computer pò esse spartite in quelli causati da errori o conflitti di software è quelli chì nascenu da u travagliu erratu di dispositivi fisici. Nantu à a maggior parte di i casi, hè u lugiziale chì hè "à cunducà" - i driver, le applicazioni in autolu, l'aggiornamenti è ancu u firmware di BIOS. Mettendu spessu, i prublemi si presentanu da dispositivi difettosi o incompatibili - dischi, inclusi i discuri esterni, le unità flash, è a periferiche.
C'è ancu parlemu in dettu nantu à tutti i motivi principali, daremu metodi universali per a so eliminazione. I manieri daranu in cunfurmità cù a successione di i stadi principali di u scaricamentu di u PC.
Reason 1: BIOS
In questu stadiu, "Freni" indichi chì u BIOS di la scheda madre impieghja molto tempu per interrogà è inizializà i dispositivi cunnessi à u computer, in particulare i dischi rigidi. Ciò accade per a mancanza di supportu per i dispositivi in u codice o impostazioni errate.
Esempiu 1:
Avete installatu un novu discu in u sistema, dopu chì u PC hà cuminciatu à scaricà più longu, è in u stadiu POST o dopu à l'apparenza di u logo di a scheda madre. Ciò pò significà chì u BIOS ùn pò determinà e impostazioni di a periferica. A scarica accadrà ancu, ma dopu u tempu impiegu per l'indagine.
L'unica via esce da aggiornà u firmware di u BIOS.
Leggi ancu: Aggiornu u BIOS in u computer
Esempiu 2:
Avete acquistatu una scheda madre usata. In questo casu, pò esse un prublemu cù i cunfusioni di u BIOS. Se l'utente precedente hà cambiatu i parametri per u so sistema, per esempiu, hà configuratu u discu di cunfusione in un array RAID, allora à l'inizializazione ci saranu grandi ritardi per u listessu raghju - una pussibule lunga è cerca di cercà i dispositivi mancanti.
A soluzione hè di portà i parametri di u BIOS à u statu "fabbrica".
Per di più: cumu resettà i parametri di u BIOS
Reason 2: Driver
A prossima fase di l'avvio è u lancimentu di i driver di dispositivi. S'elli sò obsoleti, allora un ritardu significativu hè pussibule. Hè soprattuttu veru di u software per nodi impurtanti, per esempio un chipset. A soluzione hè d'aghjeccà tutti i driver in u computer. U modu più praticu hè di aduprà un prugramma spiciali, cum'è DriverPack Solution, ma pudete fà ancu cun l'utili di sistema.
Leggi ancu: Cumu aggiornà i driver
Reason 3: Startup Applications
Un di i fattori chì influenzanu a velocità di u lancio di u sistema sò prugrammi chì sò configurati per autoladà quandu u OS s'impegna. U so numeru è caratteristiche affettanu u tempu impiegatu per passà da u schermu di bloccu in u desktop. Quessi prugrammi includenu i driver di dispositivi virtuali cum'è i dischi, le adattatrici è l'altri installati da prugrammi emulatori, per esempio Daemon Tools Lite.
Per aghjunghje l'avvio di u sistema in stu stadiu, avete bisognu di verificà chì applicazioni è servizii sò registrate in autoluad, è rimuovere o disattivà quelli inutili. Ci hè ancu altri aspetti chì valenu mumenti d'attenzione à.
Ulteriori: Cumu aghjunghje a velocità di u caricu di Windows 10, Windows 7
Per ciò chì tocca à i dischi è i disci virtuali, hè necessariu lasciate solu quelli chì usanu spessu o ancu cumprenseli solu quandu ci vole.
Leggi ancu: Cumu aduprà DAEMON Tools
A carica ritardata
Parlendu di caricatu differitu, dite una tale ambientazione in chì prugrammi chì sò assoggettati à u mandatu, da u puntu di vista di l'utente, iniziendu automaticamente, anu un pocu più tardi di u sistema stessu. Per impostazione predefinita, Windows lancia tutte e applicazioni à tempu, chì e scelte rapide presenti in u cartulare Startup o chì e le sue chiavi sò registrate in una chiave speciale di Registro di sistema. Questu crea un consumu di risorse aumentatu è porta à una lunga attesa.
Ci hè un tagghiu chì vi permette di prima spiegà completamente u sistema, è solu dopu avè u lugiziale necessario. Implementà i nostri piani chì ci aiutanu "Task Scheduler"integratu in Windows.
- Prima di installà un scaricamentu differitu per ogni prugramma, primu devi smuderete da u autolad (vedi l'articuli in a carica di l'accelerazione nantu à i ligami sopra).
- Avviciniamo u pianificatore scrivendu u comando in a linea Run (Win + R).
taskschd.msc
Si pò truvà ancu in a sezione "Amministrazione" "Pannello di cuntrollu".
- Per avè sempre un accessu rapidu à e attività chì si crearanu avà, hè megliu ad esse messe in un cartulare separatu. Per fà quessa, cliccate nantu à a sezione "Biblioteca di schedariu" è à a destra sceglite l'elemento "Crea una Cartella".
Dà u nome, per esempiu, "AutoStart" è spingi Ok.
- Cliccate nantu à a nova cartulina è crea una missione semplice.
- Dà u nome di u travagliu è, se vulete, inventà una descrizione. Pressu "Prossimu".
- In a prossima finestra, cambia à u parametru "Quandu accede per Windows".
- Eccu quì un valore predefinitu.
- Spingi "Revisione" è truvate u schedariu eseguibile di u prugrammu desideratu. Dopo l'apertura cliccate "Prossimu".
- In l'ultima finestra, verificate i parametri è cliccate "Fatti".
- Fate un dopu cliccate nantu à a missione in a lista.
- In a finestra di pruprietà chì si apre, andate in tab "Triggers" è, dopu, dopu cliccate per aprite l'editor.
- Verificate a casella accantu à l'elemento "Staccà" è selezziunate l'intervallu in a lista di discesa. A scelta hè scarsu, ma ci hè un modu per cambià u valore à u vostru, modificendu direttamente u schedariu di l'attività, di u quali parlemu dopu.
- 14. Pulsanti Ok chiudere tutte e finestre.
Per esse capace di edità u schedariu di tarra, bisogna prima sputteru da u pianificatore.
- Selezziunu una attività in a lista è cliccate nantu à u pulsante "Esporta".
- U nomu di schedariu ùn pò micca esse cambiatu, avete da selezziunà solu a situazione nantu à u discu è cliccate "Salvà".
- Aprite u documentu ricevutu in u editor di Notepad ++ (micca cun un notepad di solitu, questu hè impurtante) è truvà a linea in u codice
PT15M
Induve 15M - Questu hè u nostru intervallu di ritardu sceltu in minuti. Ora pudete piantà un valore interu.
- Un altru aspettu impurtante hè chì, per difettu, i prugrammi lanciati in stu modu esse attribuiti à una basse priorità per l'accessu à e risorse di processore. In u cuntestu di stu documentu, u parametru pò piglià u valore 0 finu à 10dove 0 - Priorità in tempu reale, chì hè, u più altu, è 10 - u più ughjettu. "Pianificatore" prescrive u valore 7. Linea di codice:
7
Se u prugrammu iniziendu ùn hè micca esigente per e risorse di sistema, per esempio, vari utilità di l'infurmazioni, pannelli è console per gestisce i parametri di altre applicazioni, traduttori è à un altru prugramma chì scorre in background, pudete lasciate u valore predefinitu. S'ellu hè un browser o un altru prugrammu putente chì travagliò attivamente cun spaziu nant'à u discu, richiede spaziu significativu in RAM è un tempu di CPU, allora hè necessariu aumentà a so priorità di 6 finu à 4. Di sopra ùn hè micca a valenza, perchè ci hè esistenze di fallimentu in u sistema operativu.
- Salvate u documentu cù una scorcia CTRL + S e chjude l'editor.
- Rimuete a missione da "Pianificatore".
- Ora fate un clic nantu à l'elemento "Importà Task"truvà u nostru file è cliccate "Apertu".
- A finestra di pruprietà si aprirà automaticamente, è pudete verificà se l'intervallo chjamatu hè salvatu. Questu pò esse fattu in a stissa tabulazione. "Triggers" (vede sopra).
Reason 4: Updates
À spessu, per via di pigrizzione naturale o di a mancanza di tempu, ignoriamo i suggerimenti di i prugrammi è l'OS per ripartite dopu aghjurnà e versioni o implementà ogni azzione. Quandu si riavvià u sistema, i file, i chjavi di registru è i parametri sò sovrascritti. S'ellu ci hè parechje operazioni in a coda, vale à dì, avemu rifiutatu di ruminà parechje volte, dopu à a volta chì u computer hè attivatu, Windows pò "pensà duie volte" per un bellu pezzu. In certi casi, ancu per pochi minuti. Sì perde a pacienza è forza u sistema à ripartisce, stu prucessu ripartisce.
A soluzione quì hè unu: aspettate cun pacenzia u desktop à carregà. Per verificate, avete bisognu di fà un riavviscatu di nuovo è, se a situazione si ripete, puderete procedere per truvà e eliminà altre cause.
Reason 5: Iron
A mancanza di risorse hardware di u computer pò influenzà dinò u tempu di a so inclusione. Prima di tutti, questu hè a quantità di RAM in chì i dati necessarii entri in u stivale. S'ellu ùn hè micca abbastanza spaziu, allora ci hè una interazione attiva cù u discu duru. Quest'ultimu, cum'è u nodu PC più lente, rallenta ancu più u sistema.
Uscite - installa moduli di memoria addizionali.
Vede ancu:
Cume sceglite RAM
E i motivi per u calatu di prestazione di PC è a so rimozione
Quantu à u discu duru, certi dati sò scritti attivamente in i cartulari temporanei. S'ellu ùn hè micca abbastanza spaziu libaru, ci saranu ritardi è fallimenti. Verificate se u discu hè pienu. Deve avè almenu 10, è preferibilmente 15% di spazii puliti.
Cancellà u discu da dati inutili aiuterà u prugramma CCleaner, in u arsenale di cui ci sò strumenti per rimuovere i file junk è e chiavi di Registro di sistema, è ci hè ancu a possibilità di rimuovere i programmi inutilizzati è di avvicinà a modifica.
Leggi ancu: Cumu aduprà CCleaner
Aghjunghje u significativu di u scar- giu aiutanu a rimpiazzà u HDD di un sistema nantu à una unità à stati solidi.
Ulteriori dettagli:
Chì hè a differenza trà SSD è HDD?
Quale unità SSD da sceglie per un laptop
Cume trasferisce u sistema da u discu duru in SSD
Un casu particulare cù i laptop
A ragione di u lente di carregà di alcuni portatili chì anu avè duie carte di grafica - integrate da Intel è discrète da "rossu" - a tecnulugia ULPS (Ultra-Low Power Power State). Cù u so aiutu, e frequenze è u consumu totale di energia di a scheda video chì ùn hè micca adupratu sò diminuiti. Com'è sempre, i miglioramenti chì sò differenti in a so idea anzi ùn apparenu micca tali. In u nostru casu, sta opzione, se abilita (quessa hè l'impostazione), pò cunduce à una schermata nera quandu u laptop parte. Dopu un pocu, u scaricatu accade sempre, ma questu ùn hè micca a norma.
A soluzione hè semplice - disattivà l'ULPS. Questu hè fattu in l'editor di u registru.
- Avvia u editore cù u cumandatu entratu in a linea Run (Win + R).
regedit
- Vai à u menù Edit - Find.
- Quì avemu inseritu u seguente valore in u campu:
EnableULPS
Pone un check-in davanti "Nomi di Parameteri" è spingi "Trova prossimu".
- Fate un dopu cliccate nantu à a chiave trovata è in u campu "Valore" invece di "1" scrivite "0" senza quotazione. Pressu Ok.
- Ceremu à u restu di e chjavi cù a chiave F3 è cù ognunu ripetite i passi per cambià u valore. Dopu u motoru di ricerca mostra un missaghju "Ricerca di u Registro finitu", pudete riavvià u laptop. U prublemu ùn esiste più, à u casu chì hè causatu da altre ragioni.
Per piacè, avà a nota chì à l'iniziu di a ricerca, una chiave di registru hè evidenziata. "Computer"In restu, l'editor ùn pò truvà e chiavi situate in e sezioni in cima à a lista.
Conclusione
Comu pudete vede, u sughjettu di u cuntrattu lente di Pc hè abbastanza spaziale. Ci sò parechji motivi per questu cumpurtamentu di u sistema, ma sò tutti facilmente amovibili. Un picculu pezzu di cunsigliu: prima di iniziari à trattà un prublema, determina s'ellu hè veramente. Nantu à a maggior parte di i casi, determinemu a velocità di download, guidata da i so proprii sentimenti subjectivi. Ùn avete micca immediatamente "currite in battaglia" - forse questu hè un fenomenu temporaneu (raghjione 4). A risoluzione di u prublema cù una partenza lente di u computer hè necessariu quandu u tempu di attesa hè prubabilmente basatu in certi prublemi. Per evitare tali prublemi, pudete aggiornà regolarmente i driver, cumu u cuntenutu in ordine di avviamento è di u discu di sistema.