Compressione di GIF in linea

YouTube offre à i so utilizatori non solu una grande collezione di video, ma dinò l'occasione di veda in bonu è di qualità eccellente cù u costu minimu di risorse di Internet. Allora cumu cambià a qualità di l'immagine quandu guarda video in YouTube rapidamente?

Modificà a qualità di i video di YouTube

Youtube offre à i so utilizatori di a funzionalità di hosting video standard, induve pudete cambià a velocità, la qualità, u sonu, u modu di visualizzazione, l'annotazioni è l'autorunulazione. Tuttu quessa hè fattu in un pannellu quandu visite u video, o in a cuescia di u contu.

Versione PC

A cambià di a risoluzione video quandu guarda direttamente un video nantu à un computer hè u modu più faciule è di più accessibile. Per ciò chì avete bisognu:

  1. Abituite u video desideratu è cliccate nantu à l'icona di l'ingranaggio.
  2. In u casu di menù, cliccate nantu à "Qualità"per andà à a configurazione di l'image manuale.
  3. Selezziunu a risoluzione richiesta è cliccate nantu à u cù u bottinu sinu di u mouse. Dopu à ciò, andate dinò à u video - di solitu a qualità cambia rapidamente, ma dipende da a velocità è da a connessione Internet di l'utente.

Applicazione mobile

L'inclusione di u pannellu di l'impostazzi di qualità video à u telefonu ùn hè micca assai differente da u computer, fora di u design individuale di l'applicazione mobile è di a posizione di i pulsanti necessarii.

Leghre ancu: Soluzione di i prublemi cù i YouTube rotti in Android

  1. Aprite u video in a applicazione di YouTube in u vostru telefonu è cliccate nantu à qualsiasi locu di u video, cum'è illustratu in a screenshot.
  2. Andà à "Altre opzioni"situatu in l'angulu in dirittu superiore di u schermu.
  3. U clientela andrà in l'impostazioni duve avete bisognu à cliccà "Qualità".
  4. In u apertura mi selezziunate a risoluzione adatta, poi torna à u video. Si cambia in generale abbastanza rapidamente, dipende da a qualità di a cunnessione Internet.

Tv

Fighjulazione di i video di YouTube in TV è l'apertura di u pannellu di configurazione mentre guardate ùn hè micca diversa da a versione mobile. Allora, l'utente può aduprà screenshots di azzioni da a seconda metà.

Leggi ancu: Installazione di YouTube in LG TV

  1. Aprite u video è cliccate nantu à l'icona. "Altre opzioni" cun tre punti.
  2. Selezzi un item "Qualità"Allora selezziunu u formatariu di risoluzione desideratu.

A autore tuning video qualità

Per automatizà l'impostazione di a qualità di video riprodotti, l'usu pò aduprà a funzione "Auto Tuning". Hè à tempu in computer è TV, è in l'applicazione mobile YouTube. Cliccate nantu à questu articulu in u menù, è a prossima volta chì ghjucate qualchì clip in u situ, a so qualità si automatica. A velocità di questa funzione dipende direttamente da a velocità Internet di l'utente.

  1. Accende u computer.
  2. Accende u telefonu.

Vede ancu: Turning on a dark background on YouTube

YouTube offre à i so utilizatori per cambià un gran numeru di parametri di video drittu quandu vistu in linea. A qualità è a risoluzione anu da esse adeguate à a velocità di u vostru Internet è à e caratteristiche tecniche di u dispositiu.