9 estensioni utili per Vivaldi

I plug-in di l'òpera sò pochi add-ons chì, à u cuntrariu à l'estensioni, sò spessu invisibili, ma, tuttavia, sò forse ancu elementi più impurtanti di u navigatore. A seconda di e funzioni di un particulare plug-in, si pò fornisce per a visione di video in linea, ghjucà animazioni in flash, visualizà un altru elementu di una pagina web, assicurendu suutu di qualità, ecc A differenza di e extensioni, i plug-ins funzionanu cù pocu o micca l'intervenzione di l'utente. Ùn pudemu micca scaricà in a sezione di agriturismi di Opera, cume sò installate in u navigatore più spessu cun l'installazione di u prugramma principale in u computer, o scaricatu separatamente da siti di terze parti.

Tuttavia, ci hè un prublema quandu à causa di un malfunzionamentu o di una disconnessione intenzionale, u plug-in hà cessatu di funziunà. Cum'è si hè scuppiatu, ùn tutti i utilizatori sà cumu abilità i plugins in Opera. Facciamo trattà cun questu questu in dettu.

Apertu una sezione cù i plugins

Parechji utenti ùn anu nunda chì sapenu cume in a sezione di plugins. Questu hè spiegu per u fattu chì u puntu di passazione versu sta sezione hè nascatu per difettu in u menù.

Prima di tutti, andate in u menu principale di u prugramma, spostate u cursore in a sezione "Altri strumenti" è selezziunate u vocazione "Mostra u menù di sviluppatore" in a lista pop-up.

Dopu à quessa, andate ind'u menu principale. Comu pudete vede, un novu articulu - "Sviluppu". Passate u cursore nantu ad ellu, è in u menu chì si vene, selezziunate l'elemento "Plugins".

Allora avemu a la finestra di plugins.

Ci hè un modu più faciule per andà à sta sezione. Ma per e persone chì ùn cunniscenu micca, aduprà ancu sète hè ancu di più difficiule di u metodo di nanzu. È basta basta à arricrà l'espressione "opera: plugins" in a barra di indirizzu di u navigatore, è preme u pulsante ENTER nantu à a tastiera.

Abilita plugin

In a finestra di gestore di i plugin chì si apre, hè più pratticu di vede l'elementi disabilitati, soprattuttu se ci sò parechje, andate in a sezione "Disabled".

Davanti à noi apparse plug-ins browser funzionale Opera. Per ripruducerete u travagliu, cliccate nantu à u bottinu "Enable" sottu à ognuna.

Comu pudete vede, i nomi di i plug-in sò spariti da a lista di elementi disabili. Per verificare se sò inclusi, andate in a sezione "Enabled".

I plug-in apparìu in sta sezione, per chì significanu chì funziunanu, è avemu eseguitu a prucedura d'inclusione in modo correttu.

Hè impurtante!
A cumincià cù Opera 44, i sviluppatori anu rimuiu una sezione separata in u navigatore per a configurazione di i plugin. Dunque, u metudu descrittu sopra per a so inclusione ùn hà cessatu di esse pertinente. Oghje, ùn ci hè micca a pussibilità di disattivarli cumpletamente, è di conseguenza, abilitemi da l'utente. Tuttavia, hè pussibule di disattivà e funzioni per i quali i plugins sò responsabili, in a sezione di l'impostazioni generale di u navigatore.

Attualmente, solu trè plugins sò riuniti in Opera:

  • Flash player (Riprisenta cuntenutu di flash);
  • Chrome PDF (vedi i documenti PDF);
  • Widevine CDM (cuntenutu di tuttu u travagliu).

Add leggeru plugins ùn pò. Tutti questi elementi sò integrati in u navigatore da u sviluppatore è ùn pò esse eliminati. Per travaglià u plugin "Widevine CDM" l'utente ùn pò influenzà. Ma e funzioni chì svolge "Flash Player" è "Chrome PDF", l'usu pò spegnerle per mezu di l'impostazioni. Ancu sì per difettu sò sempre inclusi. Di conseguenza, se queste funzioni sò state discuprate manualmente, pò esse necessariu da attivà in futuro. Vedemu cume attivate e funzioni di sti dui plugins.

  1. Cliccate "Menu". In u listinu chì si apre, selezziunu "Impostazioni". O serve solo di una combinazione Alt + p.
  2. In a finestra di configurazione chì si apre, andate in a sezione "Siti".
  3. Per attivà a funzione di plugin "Flash Player" in a sezione aperta trovu u blocu "Flash". Se a pughjetta di radio hè attivata in a posizione "Avvi di u blocu Flash nantu à i siti", significa chì a funzione di u plugin specificatu hè disattivata.

    Per esse attivatu incondizionatamente, setate u switch à a posizione "Permette à i siti di veda flash ...".

    Se vulete attivà a funzione cù restrizioni, u switch deve esse spostatu in a posizione "Identificà è lanciate un cuntenutu Flash importante (raccomandatu)" o "Per dumanda".

  4. Per attivà a funzione di plugin "Chrome PDF" in a stessa sezione và blocca "Documenti PDF". Si trova in u fondu. Se circa parametru "Aprite i lima PDF in l'applicazione predefinita per visualizà PDF" Se a casella hè verificata, cusì significa chì u navigatore PDF integratu hè disattivatu. Tutti i documenti PDF ùn saranu micca aperti in a finestra di navigatore, ma via un prugramma standard, chì hè assignatu in u registru di sistema cum'è l'applicazione di difettu per travaglià cù stu furmatu.

    Per attivà a funzione di plugin "Chrome PDF" avete bisognu di sguassà a marcata di spuntà sopra. Ora i documenti PDF situati in Internet si apriranu da l'interfaccia di Opera.

In precedenza, abilità u plugin in u navigatore Opera era assai faciule da andà à a sezione adatta. Ora i parametri per i quali i pochi plugins chì restanu in u navigatore sò responsabili sò regolati in a stessa sezione induve l'altri impostazioni di l'Opera sò situate. Hè quì chì e funzioni di plugin sò aduprate oghje.