Cumu rimuovere u puntu di riparazione in Windows 7

Un pacchettu di luggeri chjamatu OpenGL hè in a maghjine di casi imposti da l'utenti per fà certi ghjochi correttamente in un computer chì esegue u sistema operativu di Windows 7. Se questu driver hè mancante o a so versione hè agganciata, i prugrammi ùn semplicemente accessenu, è u notifiche chì venenu ghjunghjeru nant'à u schermu. Software In questu articulu, utteneremu massimu a distribuzione di nuove librerie OpenGL.

Aggiornu OpenGL in Windows 7

U primu passu hè di capisce cumu si cunsulta u cumpunente in questu nantu à u PC. Tutti i lìculi necessarii sò messi assuciti cù i driver per l'adattatore di grafica. Allora, primu avè da aghjurnà u software di sta componente, è poi procedi à l'analisi di un metudiu alternativu.

Quandu avete u più tardi driver installatu nantu à a scheda video è ùn ci sò più mute, ricevi sempre una notificazione nantu à a necessità d'upigjar OpenGL, andate immediatamente à u terzu metodo. Se questu opzione ùn hà micca purtatu risultati, significa chì a vostra apparecchja ùn supporta micca e più recenti librerie. Avemu a cunvenzione di pensà à a scelta di una nova scheda video.

Vede ancu:
Sceglie a carta di grafica curretta per u vostru computer.
Sceglie una scheda grafica sottu a scheda madre

Metudu 1: Aggiorna i Driver di Video Card in Windows 7

Come sopra annunziatu, componenti OpenGL sò installati cun file di adattatori grafichi. In Windows 7 ci sò diversi metodi per aduprà i so. Ognunu di elli hè adeguatu in diverse situazioni è impone à l'utente di fà certi azzioni. Vai à l'articolo à u ligame sottu per cunnosce cun tutti i metudi in dettu. Selezziunu u pertinente è aduprà e istruzioni furnite. À a fine di u prucessu, hè basta à riavvià u computer è verificate e prestazioni di ghjochi è di altri prugrammi chì necessitavanu a dispunibilità di una versione nova di a biblioteca.

Leggi ancu: l'aggiornamentu di i driver di schede video in Windows 7

Metudu 2: Aggiorna i componenti in a utility di scheda di video proprietariu

Ora i principali produttori di carte di grafica sò AMD è NVIDIA. Ognunu hà u so propriu prugrammu chì assicura u funzionamentu currettu di u sistema operativu è ti permette di aggiornà u prugramma. I proprietari di schede video NVIDIA sò avvisati di riferirisi à u materiale à u ligame chì seguitanu per scopre cumu installà a nova versione di u driver OpenGL in GeForce Experience.

Ulteriori dettagli:
Installazione di i Driver à NVIDIA GeForce Experience
GeForce Experience ùn hè micca installata.
Troubleshooting il lancio di l'Experience GeForce

I detentori di carta di AMD necessitano di familiarizzarsi cun altri articuli, in questu di cusì tutte e azzioni sò effettuate in Catalyst Control Center o in Radeon Software Adrenalin Edition, dipende da u tippu di software installatu.

Ulteriori dettagli:
Installà i driver in a Centro di Cumpurazione Catalyst di AMD
Installazione di i driver da AMD Radeon Software Adrenalin Edition

Metudu 3: Aggiorna DirectX

Ùn hè micca u metodicu più efficace, ma à volte di travagliu hè di stallà i nuovi componenti di a libreria DirectX. Talvolta contiene file adatti chì permettenu i ghjochi o programmi necessarii per funziunà in modo normale. Prima ci vole à sapè chì DirectX hè dighjà installatu in u vostru computer. Per fà quessa, legite e istruzioni in l'articolo sottu.

Leggi più: Scopri a versione di DirectX

Attualmente, l'ultima versione per Windows 7 hè DirectX 11. Se avete una biblioteca anziana installata, ti cunsigliu di l'aghjurnà è testate u software. Leghje nantu à sta questione in altru materiale.

Leggi ancu: Cumu aghjurnà e librerie DirectX

Comu pudete vede, ùn ci hè nunda di complicatu in l'upgrade di OpenGL, a questione principale hè solu u supportu di i file novelli di stu cumpunente da a vostra scheda video. Avemu da fassi una cuntrollu di tutti i metudi, in quantu l'efficacia di ognunu dipende da circostanze differenti. Leghje l'istruzzioni è seguiteli, allora vi riesce.