Vede l'infurmazioni di Linux

Non tutti l'utenti cunnosce a parte di i componenti di u so computer, è ancu altri dettagli di sistema, allora a presenza di a capacità di visualizzare informazioni nantu à u sistema in u sistema operativo deve esse presente. Piattaforme sviluppate in u linux Linux anu ancu tali attrezzi. Dopu, pruvaremu à dà quant'è pussibule nantu à i metudi dispunibuli di visualizà l'infurmazioni necessarie, tenendu da esempiu l'ultima versione di u popolari OS Ubuntu. In altre distribuzioni Linux, sta procedura pò esse svolta in modo esattamente cum'è.

Avveremu l'infurmazioni nantu à u sistema in Linux

Oghje avemu prupusitu di familiarizzià cù dui metodi diversi di ricerca per l'infurmazioni di sistema imposti. Tutti dui travaglianu nantu à algoritmi un pocu diversi, è anu ancu un cuncepimentu diversu. Hè cusì, ogni opzione sarà più utile à diversi utilizatori.

Metodo 1: Hardinfo

U metudu chì utilizza u prugrammu Hardinfo hè adatta à l'utenti principianti è à tutti quelli chì ùn vogliono participà à u travagliu in "Terminal". Tuttavia, ancu l'installazione di un software addizionale ùn hè micca cumpletata senza avè a console, perciò bisognu cuntattarla per un'esperienza di un cumandamentu.

  1. Run "Terminal" è inserite u comandosudo install install hardinfo.
  2. Inserite a password per confermà l'accessu root (i caratteri immessi ùn sò micca visualizzati).
  3. Cunfirmà l'aggiunzione di i nuovi file selezionendu l'opzione adatta.
  4. Ùn manca solu per fà u prugramma cù u cumandatuhardinfo.
  5. Ora a finestra grafica si aprirà, divisa in dui pannelli. A sinistra vede categurie cun informazioni nantu à u sistema, utenti è computer. Selezziunate a sezione pertinente è un riassuntu di tutti i dati apparirà à a destra.
  6. Usendu u pulsante "Crea una relazione" Pudete salvà una copia di l'infurmazioni in ogni forma adatta.
  7. Per esempiu, un prucessu HTML pruvuttu hè allora apribuitu facilmente attraverso un navigatore standard, visualizendu e caratteristiche di un PC in una versione testuale.

Comu pudete vede, Hardinfo hè una specie di assemblea di tutti i cumandamenti da a console, implementata da una interfaccia grafica. Hè per quessa chì questu metudu simplifica assai e accelera u prucessu di ricerca di l'infurmazioni necessarie.

Metudu 2: Terminal

A console Ubuntu integrata fornisce possibilità infinite per l'utente. Grazie à i cumandamenti, pudete effettuà azzioni cù prugrammi, schedari, gestisce u sistema è ancu di più. Ci hè utilità chì vi permettenu di imparà l'infurmazioni di l'interessu attraverso "Terminal". Considerà tuttu in ordine.

  1. Aprite u menu è lanciate a console, pudete ancu fà cusì tenendu premutu a combinazione di tasti Ctrl + Alt + T.
  2. Per cuminciare, basta scrive un cumandamentuhostnameè poi cliccate nantu à Enterper affissà u nome di u cuntu.
  3. L'utenti di i portatili sò spessu associati à a necessità di determinà u numeru seriale o u mudellu esatta di u so dispositiu. Tre squadre ti aiutanu à truvà l'infurmazioni chì avete bisognu:

    sudo dmidecode -s sistema-seriale-numeru
    sudo dmidecode -s system-manufacturer
    sudo dmidecode -s system-product-name

  4. Per fà una raccolta di informazioni nantu à tutti l'attrezzi collegati ùn si pò fà senza una utilità in più. Pudete installà cù spiegazionesudo apt-get install install procinfo.
  5. À a fine di l'installazione scrivitesudo lsdev.
  6. Dopu una piccola scansione riceverà una lista di tutti i dispositivi attivi.
  7. Quantu à u mudellu di processore è altri dati nantu à questu, hè più faciule da adupràcat / proc / cpuinfo. Vi ricevi subitu tuttu u vostru bisognu di u vostru riferiment.
  8. Avemu bè avanza à un altru dettu molto impurtante - a RAM. Determinate a quantità di spazi liberi è utu aiutamenu / proc / meminfo. Subitu dopu avè entratu u cumandamentu, vedite e righe in a console.
  9. L'informazione più concisa sò pruposta in a forma seguente:
    • free -m- memoria in megabyte;
    • libero -g- gigabyte;
    • -h- in una forma leggibile simplificata.
  10. Responsabile di u file di pagingswapon -s. Pudete amparà micca solu nantu à l'esistenza di un tali file, ma dinò u so volume.
  11. Se site interessatu à a versione attuale di a distribuzione Ubuntu, aduprà u comandolsb_release -a. Ricevi un certificatu di versione è scopre u nome di u còdice cù una descrizione.
  12. Tuttavia, ci sò cume supplementari per avè l'infurmazione più dettagliata nantu à u sistema operativu. Per esempiuuname -rvisualizza a versione di u kerneluname -p- architettura, èuname -a- informazioni generale.
  13. Sottoscrivelsblkper vede una lista di tutti i dischi rigidi cumuni è partizioni attivi. Inoltre, un riassuntu di i so volumi hè messu in mostra quì.
  14. Per studà in dettu a disposizione di u discu (u numeru di i settori, a so dimensione è u tippu), bisogna scrivesudo fdisk / dev / sdadove sda - unità seleziona.
  15. Di solitu, apparecchi addizionali sò cunnessi à u computer via i connettori USB gratuiti o via a tecnologia Bluetooth. Vede tutti i dispositivi, i so numeri è identificazione aduprendulsusb.
  16. Sottoscrivelspci | grep -i vgaolspci -vvnn | grep VGAper mostra un riassuntu di u driver di grafica attivu è di a scheda video aduprata.

Benintesa, a lista di tutti i cumplessi dispunibuli ùn finisce micca quì, ma sopra quì abbia provatu à parlà di quelli più basici è utenti chì ponu esse utule per l'utenti media. Sì sei interessatu à l'opzioni per ottene dati specifici nantu à u sistema o u computer, veda a documentazione ufficiale di a distribuzione utilizata.

Pudete sceglie u metudu più adatto per a ricerca di l'infurmazioni di u sistema - aduprà a console classica, o pudete vene à u prugramma cù l'interfaccia grafica implementata. Se a vostra distribuzione di Linux hà qualchi prublemi cù software o cumandamenti, leghjite attentamente u testu di l'errore è truvate a soluzione o suggerimenti in a documentazione ufficiale.