Eliminà cache in Internet Explorer


Copie di e pagine web visitate in precedenza, immagini, fonti di u situ web è assai più necessarie per vede a pagina web sò nant'à u discu duru di u computer in a cache dicente browser. Questu hè un tipu di stoccaggio locale chì vi permette di navigà in situ per aduprà e risorse ghjustu scaricate, di conseguenza, accelerà u prucessu di scaricà una risorsa web. A cache permette di salvà u trafficu. Questu hè abbastanza pratice, ma à volte ci sò volte chì avete bisognu di sguassà a cache.

Per esempiu, se visite spessu un certu situ, ùn puderete micca avè un aghjornamentu nant'à u navigatore chì utilizza dati cache. Inoltre, ùn hà sensu di tene nantu à l'infurmazioni di u discu duru nantu à i siti chì ùn avete più intenzione di visità. Basava à quessa, si propone di cancellà regolarmente a cache di u navigatore.

Dopu, cunsiderate cume si elimina a cache in Internet Explorer.

Eliminà cache in Internet Explorer 11

  • Apri Internet Explorer 11 è in u angulu in alto a destra di u navigatore, cliccate nantu à l'icona U serviziu in forma di una marcia (o una combinazione di tasti Alt + X). Dopu, in u menù chì si apre, selezziunu Pruprietà di u navigatore

  • In a finestra Pruprietà di u navigatore nant'à u tab Generale truvà una sezione U log di u navigatore è cliccate Elimina ...

  • Next in a finestra Eliminà u cronologia di u navigatore marcà a scatula File temporaneu per Internet è siti Web

  • À a fine cliccate Elimà

Pudete ancu eliminà a cache di u navigatore Internet Explorer 11 cù un software speciale. Per esempiu, questu pò esse fà facilmente cù l'applicazione CCleaner di ottimizazione di u sistema è l'applicazione di purificazione. Basta scaricà u prugramma in a sezione Pulizia marcà a scatula Navigatore temporaneu in categoria Internet Explorer.

I file Internet tempuranei sò abbastanza facili da rimuovere cù altre applicazioni cù funziunità simile. Perciò, se si preoccupa u fattu chì u spaziu di u discu duru ùn sia micca usatu per i file tempurani inutili, anu sempre u tempu per cancellà a cache in Internet Explorer.