GIGABYTE @BIOS 2.34

Ora ci hè una scheda di video discreta in quasi ogni computer è laptop in a categoria media price, chì funziona assai megliu cà u core impiantatu. Per u funziunamentu currettu di stu componentariu avete bisognu di stallà a versione adatta di i più recenti driver per assicurà u massimu spessu. Ci sò sei metudi di stallazione. Qui di sà consideramu ciascuna d'elle per volta.

Vede ancu:
Cosa hè una scheda grafica discreta
Cosa hè una scheda video integrata
Perchè avete bisognu di una scheda video?

Installate u driver in a scheda video

Ora i fabricanti più famosi di e schede video sò AMD è NVIDIA. Anu un so propriu situ web, utilità supplementari è prugrami speciali per l'aggiornamentu di i driver. U prucessu di stallazione di u software hè praticamente uguale, ma a mette in opera quessa per ogni pruduttu, affinchì l'utenti ùn anu micca nisuna difficoltà.

Metudu 1: u situ ufficiale di a cumpagnia

Avemu decisu di mette stu metudu prima perchè hè u più efficace. Scaricà u driver da u situ ufficiale, ùn ricevi micca solu l'ultima versione, ma esse certa chì i dati ùn sò micca infettati cù virus.

Nvidia

Ricercà è scarica per i prodotti NVIDIA cumprendu:

Vai à u situ di supportu ufficiale di NVIDIA

  1. Aprite u situ di supportu ufficiali. Pudete truvallu per mezu di un motore di ricerca in un navigatore o andendu à l'indirizzu indichiatu in a scatula o in a documentazione per a scheda video.
  2. Specifichi u tippu di prudutti, serie, famiglia è sistema operativo installatu nantu à u vostru PC. Dopu, pudete cliccà nantu à u pulsante "Cerca".
  3. Fra i risultati visualizzati, truvate u pertinente è cliccate nantu à "Download".
  4. Aspetta finu u prugramma hè scaricatu, è allora resta solo per fà u installatore.
  5. Leghje l'accordu di licenza è procedi à u passu chì vene.
  6. Selezziunate una di e opzioni d'installazione. Utenti senza esperienza sò megliu à sceglie "Express (raccomandatu)".
  7. Se avete specificatu una installazione personalizzata, selezziunate tutti i parametri chì avete bisognu, è andate a finestra successiva.
  8. Quandu a stallazione hè cumpleta, si consiglia di riavvià u computer per chì e cambiamenti abbiano effettu.

AMD

Hà dighjà un sguardo à e istruzioni chì devianu esse publicate per i pruprietari di schede video AMD:

Andate à u situ di supportu ufficiale di AMD

  1. Aprite a pagina di u Supportu AMD.
  2. Selezziunu u vostru dispositivo da a lista o aduprà a ricerca globale.
  3. In a pagina di u pruduttu, ampliate a sezione necessaria cù i driver per e versioni diverse è bitta di u sistema operativu di Windows.
  4. Fate un clic nantu à u selettivu per avè a scarica.
  5. Aprite u installatore scaricatu è stabilite una situazione comoda per salvà i file.
  6. Aspettate finu à a fine di u disimballu.
  7. In a finestra chì si apre, selezziunate una lingua pratica è procedi à u passu chì vene.
  8. Pudete cambià u parcorsu d'installazione di u lugiziale, se hè necessariu.
  9. Sceglite unu di i tippi di stallazione per adattà l'installazione di i cumpunenti o lasce cum'è.
  10. Aspettate chì a scansione hardware sia cumplessa.
  11. Deselezionate i componenti indipendenti se avete sceltu in precedenza u tipu d'installazione "Custom".
  12. Leggi l'accordu di licenza è accettà i so termini.

Aspì aspettate finu chì i componenti sò installati in a vostra scheda video, è dopu riavvià u computer per applicà e cambiamenti.

Metudu 2: u serviziu di scansione di hardware NVIDIA

Avà, i sviluppatori stanno cercendu di simplificà u prucessu di ricerca di i file adatti liberendu servizii specializati chì analizzanu di manera independenti i componenti è offrenu un software per l'utente à scaricà. Una tale soluzione risparmia tempu è ùn faci micca azzioni inutili, ma micca tutti l'utenti chì ne travaglianu sti: disgrazzamenti, AMD ùn hà micca un tale serviziu. Se avete NVIDIA è vulete provà à scaricà i driver in questu modu, seguite e istruzioni:

U serviziu descrittu in stu metudu ùn funziona micca in navigatori sviluppati nantu à u mutore Chromium. È cunsigliatu di aduprà Internet Explorer, Microsoft Edge o Mozilla Firefox.

Andate à a pagina di u serviziu di scansione di NVIDIA

  1. Vai à a pagina di servizii ufficiali attraverso u situ web di u fabbricante di a scheda video.
  2. Aspettate chì a scansione sia completa.
  3. Se a Java ùn hè micca installata in u vostru computer, pudete vede a notificazione curretta nantu à a pagina di scansione. Per installà, seguite sti passi:

    • Cliccate nantu à l'icona Java per andà à u situ ufficiale.
    • Cliccate u pulsante "Scaricate Java per liberu".
    • Accosente cù u download, dopu ciò chì cumincerà.
    • Run u installatore scaricatu è seguite e istruzioni in ellu.
  4. Ora pudete tornà à u situ di scansione. Ci vorrà una lista di tuttu u software chì hè necessariu per u funziunamentu più efficace di u vostru sistema. Cliccate nantu à u bottinu pertinente per cuminciare à scaricà lu.
  5. Run u installatore per mezu di i download di navigatore o un locu per salvarli.
  6. Seguitate e istruzioni in u schermo, è dopu a stallazione hè ripartita, ripartite u computer.

Vede ancu: l'aggiornamentu Java in un computer cun Windows 7

Metudu 3: Firmware da u fabbricante

AMD è NVIDIA anu i so propri prugrammi chì vi permettenu di affinà l'adattatore di grafica è di svolgere diverse azzioni cù i driver. Incù l'aiutu di elli, pudete basta truvà è scaricà l'ultimu software, ma per questu avete bisognu di fà qualchi manipolazioni. Leghje l'artìculu in u ligame sottu, in questu riceverà una guida dettagliata nantu à l'installazione di driver in a NVIDIA GeForce Experience.

Per saperne di più: Installazione di i Driver à NVIDIA GeForce Experience

Per i pruprietari di una scheda grafica di AMD, vi raccomandavemu di fà l'attenzione à i materiali chì seguenti. Advanced Micro Devices Inc fornisce una scelta di parechje soluzioni di software per a ricerca è l'installazione di i file à l'hardware proprietariu. U prucessu sè ùn hè micca cumplicatu, ancu l'utilizatori inesperti si piglieranu subitu subitu se seguanu e istruzioni dette.

Ulteriori dettagli:
Installazione di i driver da AMD Radeon Software Adrenalin Edition
Installà i driver in a Centro di Cumpurazione Catalyst di AMD

Metudu 4: Software di Terza Parte

In Internet ci sò avà parechji rapprisentanti di software, chì a funzionalità hè focalizata nantu à a ricerca è da u scaricamentu di driver adatti à tutti l'attrezzi collegati à u PC. Quessi prugrammi ti permettenu di avè versioni fresche di file senza effettuà un gran numeru di azzioni; quasi u tuttu u prucessu accade automaticamente. Verificate a lista sottu.

Leggi più: I migliori programmi per l'installazione di i driver

Se sceglite questu metudu, pudemu raccomandà di aduprà DriverPack Solution è DriverMax. L'instrumentazione dettagliata per u travagliu in i prugrammi sopra riportati pò esse trovu in u nostru altru materiale.

Ulteriori dettagli:
Cume aghjurnà i driver in u vostru computer usando a Soluzione DriverPack
Ricercà è installate i driver in u prugramma DriverMax

Metudu 5: ID graficu

Ogni componente o apparecchiatura periferica cunnessa à u computer hà u so numeru unicu, chì permette di interagisce normalmente cù u sistema operativu. Ci hè ancu i servizii speciali chì seleziona i driver in i basi di l'identificatore. Sapete sapè di più nantu à stu metudu à u seguitu link.

Leggi più: Cercate i driver per ID hardware

Metudu 6: Strumenti standard di Windows

Inefficiente, ma abbastanza simpaticu hè di ricercà è di scaricà i driver da u strumentu integratu in Windows. Per fà quessa, avete bisognu di una cunnessione internet attiva, l'utellu standard hà da fà u restu. Pudete aduprà stu metudu se ùn vulete cercà aiutu da prugrammi o siti web di terze parti, ma ùn garantimu micca a so efficacia. Inoltre, si deve anu notatu chì a funzione standard di Windows ùn installi micca un software addizionale da u sviluppatore, chì hè necessariu per un ulteriore accordu di l'attrezzatura (NVIDIA GeForce Experience o AMD Radeon Software Adrenalin Edition / AMD Catalyst Control Center).

Per di più: Installazione di i piloti cù l'utili standard di Windows

Avemu dettu di tutte e sei opzioni dispunibili per ricercà è scaricà i driver per a scheda video. Comu pudete vede, ognunu di elli differisce in a complessità, l'efficienza è hè usatu in diverse situazioni. Sceglite quello chì sarà più pratice, è seguite e istruzioni furnite, allora puderete installà u prugrammu apte per a vostra adatta di grafica.

Vede ancu:
AMD Radeon Graphics Card Driver Update
Aghjurnà i driver di schede video NVIDIA