Perchè a cuntrollu di CPU ùn vedenu micca i processi

U Cuntrollu CPU permette di distribuisce e ottimizza a carica nantu à i core di processore. U sistema operativu ùn sempre pò fà una distribuzione corretta, allora à volte questu prugramma sarà estremamente utile. Tuttavia, succede chì u Control di CPU ùn vede micca i processi. In questu articulu, spiegeremu cume sbarazzarsi di stu prublema è offri una opzione alternativa se niente aiutava.

U cuntrollu di u CPU ùn vede micca i processi

U suppurtamentu per u prugramma hà cessatu in u 2010, è durante stu tempu assai novu processori sò stati rilasciati chì ùn sò micca compatibili cù stu software. Tuttavia, questu ùn hè micca sempre u prublema, perchè cunsiglii di fà attenti à dui modi chì devianu aiutà à risolve u prublema cù a rilevazione di processi.

Metudu 1: Aggiornu u prugramma

In u casu chì ùn utilizzite micca a versione più attuale di u Control di CPU, è questu prublema si faci, forse u sviluppatore hà solu risolvitu ponendu à lente un novu aggiornamentu. Allora, prima di tuttu, si consiglia di scaricà l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale. Questu hè fattu rapidamente è facilmente:

  1. Run u Control di CPU è andate in u menù "Circu u prugramma".
  2. A nova finestra si apre in cui a versione attuale hè visualizzata. Cliccate nantu à u ligame sottu per andà à u situ ufficiale di sviluppatore. Si aprirà da u navigatore predefinitu.
  3. Scaricate u Cpu di CPU

  4. Truvà quì in a lista "Control di CPU" è scarica l'archive.
  5. Spostà a cartella da l'archiu in un locu sputante, andate à cuntinu è cuntene l'installazione.

Ùn manca solu chì principiatu u prugramma è cunsultà per operabilità. Se l'aghjurnamentu ùn hà aiutatu o avete dighjà a ultima versione installata, andate à u metodu successivu.

Metudu 2: Cambia l'impostazioni di u sistema

Talvolta alcune impostazioni di u sistema operativu Windows pò interferisce cù u travagliu di altri prugrammi. Questu vale ancu per u Cuntrollu CPU. Avete bisognu di cambià un parametru di configurazione di u sistema per risolve u prublema di mappamentu di u prucessu.

  1. Premete a combinazione di tasti Win + Rscrive in linea

    msconfig

    è cliccate "OK".

  2. Cliccate nantu à la scheda "Download" è selezziunate "Opzioni avanzate".
  3. In a finestra aperta, selezziunate a casella accanto à "Numero di processori" è indichi chì u so numeru hè di dui o quattru.
  4. Applica i parametri, riavuta u computer è verifichi u funziunamentu di u prugramma.

Soluzione alternativa

Per i detentori di i novu processori cun più di quattru core, stu prublema si faci molto più spessu à causa di l'incompatibilità di u dispositiu cù u Control di CPU, perciò si consiglia di pagà l'attenziazione à software alternativu cun funziunità simile.

Ashampoo Core Tuner

Ashampoo Core Tuner hè una versione migliorata di u Control di CPU. Permette ancu di monitorà u statu di u sistema, ottimizza i processi, ma hà ancu parechje funzioni supplementari. In a sezione "Prucessi" L'utente riceve informazioni nantu à tutte e attività attive, cunsumu di e risorse di sistema è l'utilizazione di u core di CPU. Pudete assignà a vostra priorità à ogni impegni, in truvate u prugramendu necessariu.

In più, ci hè a capacità di creà profili, per esempiu, per ghjochi o travagliu. Ogni volta chì ùn avete micca bisognu di cambià di priorità, basta cambià da profili. Tuttu u vostru bisognu à fà hè setà i parametri una volta e salvarli.

In Ashampoo Core Tuner, i servizii in esecuzione sò dinù visualizati, u tippu di u so lance hè indicatu, è un rating preliminare di importanza hè emesso. Eccu pudete annullà, mettenu in pausa è cambiate i parametri di ogni serviziu.

Scaricare Ashampoo Core Tuner

In st'articulu, avemu guardatu diversi modi per risolve u prublema, quandu u Control di CPU ùn vede micca i processi, è ancu offertu un'alternativa à stu prugramma in forma di Ashampoo Core Tuner. Sì nessuna di e opzioni per ripristinà u software ùn hà micca aiutatu, allora ghjarate u passà à Core Tuner o guardà à l'altri analoghi.

Leggi ancu: Incializemu e prestazione di u processore