Cunnessione instabile cù un ghjocu in Tunngle

Una carta di video hè un impurtante componentu hardware di un computer. Per chì u sistema interagisca cun ellu, avete bisognu di piloti è di software addizionale. Quandu u produttore di l'adattatore video hè AMD, sta applicazione hè u Catalyst Control Center. È cum'è sapete, ogni prugramma in esattu in u sistema currispondu à unu o più processi. In u nostru casu, hè CCC.EXE.

Considerà in più dettu ciò chì hè u prucessu è ciò chì sò e funzioni.

CCC.EXE, Informazioni Base

Stu prucessu pò esse vistu in Task Managerin a tabulazione "Prucessi".

U scopu

In realtà, AMD Catalyst Control Center hè una shell di software, chì hè responsabile per l'impostazione di schede video da a cumpagnia di u listessu nome. Pò esse parametri cume risoluzione, luminosità è cuntrastu di u schermu, oltre à a gestione di u desktop.

A funzione separata hè a regolazione forzata di a configurazione grafica per i ghjochi 3D.

Vede ancu: Imposta una scheda grafica AMD per i ghjochi

A chjama contiene ancu un software OverDrive, chì permette di overclocker a scheda video.

Esecuzione di u prucessu

Cume, CCC.EXE si cumanda automaticamente quandu u sistema operativu si principia. In casu chì ùn hè micca in a lista di processi in Task Managerdopu si pò aprà in manera manuale.

Per fà quessa, cliccate u mouse in u desktop è in u menù contestuale chì si vede, cliccate "AMD Catalyst Control Center".

Dopu à chì u prucessu si principia. Una caratteristica di sta caratteristica hè l'apertura di a finestra di l'interfaccia di AMD Catalyst Control Center.

Autolad

Tuttavia, se u computer hè lente, l'avvio automatica pò aumentà significativamente u mumentu di u primu novu. Allora, hè impurtante esclusione di u prucessu da a lista di inizio.

Eseguite i battiti Win + R. In a finestra chì si apre, inserite msconfig è cliccate "OK".

A finestra s'hè aperta "Configurazione di u sistema". Quì avemu da a tabulazione "Startup" ("Startup"), truvate u articulu "Catalyst Control Center" e deselezziunate. Poi cliccate "OK".

Complimentu di u prucessu

In certi casi chì, per esempiu, u Catalyst Control Center si blocchi, hè consigliabile terminà u prucessu associatu. Per fà quessa, cliccate successivamente nantu à a linea di l'oggetto è dopu in u menu aperto "Complete u prucessu".

U avvisu hè statu fattu chì u prugramma assuciatu à questu hè ancu chiusu. Conferma cliccendu nantu à "Complete u prucessu".

Malgradu u fattu chì u lugiziale sia responsabile di u travagliu cù una scheda video, u cumplimentu di CCC.EXE ùn affetta micca a futura operazione di u sistema.

Ubicazione di u file

A volte hè necessariu determinà a posizione di u prucessu. Per fà quessa, prima cliccate nantu à u dirittu cù u bottinu dirittu di u mouse è dopu in "Apertu u situ di conservazione di i file".

A directory in cui si trova u schedariu CCC desideratu si apre.

Sostituzione di u virus

CCC.EXE ùn hè micca assicuratu contro u sostitu di u virus. Questu pò esse verificatu da a so posizione. A situazione caratteristica di stu schedariu hè stata discusse in precedenza.

Inoltre, stu prucessu pò esse ricunnisciutu da a so descrizione in Task Manager. In a colonna "Descrizione esse firmatu "Catalyst Control Center: application host".

U prucessu pò diventà un virus quandu una scheda video da un altru fabbricante, per esempio NVIDIA, hè installata in u sistema.

Cosa si deve fà se un file virus hè suspettatu? Una solu soluzione in sti casi hè l'usu di utilità antivirus semplici, per esempio Dr.Web CureIt.

Dopu avè caricatu, fate una verifica di sistema.

Cum'è a rivista hà mostratu, in a maggior parte di i casi, u prucessu CCC.EXE hè condizionatu à u prugrammu installatu di u Catalyst Control Center per e schede video AMD. Tuttavia, à veda i messaggi di l'utenti in i fori specializati nantu à l'hardware, ci sò situazioni in cui u prucessu in questione pò esse rimpiazzatu da un file di virus. In stu casu, basta à scansà u sistema cù un'utilità anti-virus.

Vede ancu: Verificà u sistema per i virus senza antivirus