Run vecchi ghjochi in Windows 7

Si crede chì u più modernu u sistema operativu, u più versatile è funzionale hè. Tuttavia, l'utenti si cunniscenu spessu vari situazioni di prublemi quandu inghjenu vecchi prugrammi di applicazione o applicazioni di ghjocu nantu à i sistemi operativi più novelli. Figuremu cum u esecuzione di ghjochi obsoleti in u vostru PC cù Windows 7.

Vede ancu: Perchè ùn ghjustizia à ghjochi in Windows 7

Cume per principià i ghjochi antichi

U modu specificu di cuminciare u vechju ghjocu in Windows 7 dipende da cume questu applicazione hè fora di data è per quale piattaforma era originalmente pensatu. Dopu, tenemu cunsideratu e opzioni per l'azione dipende da i fattori sopra citati.

Metudu 1: Scorri da l'emulatore

Se u ghjocu hè molto vechju è era prubitu di cunfurà in a piattaforma MS DOS, quì in questo casu a sola opzione di riproduttiva in Windows 7 hè d'installà un emulatore. U prugramma più diffusa di sta classe hè DosBox. A so esempiu, cunsideremu u lance di l'applicazioni di ghjocu.

Scaricate DosBox da u situ ufficiale.

  1. Run u filu di l'installatore di u emulatore scaricatu. In a prima finestra Installazione Assistenti L'accordu di licenza hè affissatu in inglese. Spingendo un bottinu "Prossimu"Sò accettu cun ellu.
  2. Dopu, una finestra s'hè aperta in cui vi invità à selezziunate i componenti di u prugramma chì seranu installati. Per difettu, i dui elementi dispunibuli sò selezionati: "File Core" è "Scorcio di Desktop". Ùn ti cunsigliu micca cambià sti impostazioni, ma cliccate solu "Prossimu".
  3. In a prossima finestra hè pussibule di specificà u cartulare d'installazione di l'emulatore. Per difettu, u prugramma sarà installatu in a cartella "File di programma". Se ùn avete micca una ragione valida per ciò, ùn cambiate micca stu valore. Per inizià u prucessu di stallazione, cliccate solu "Install".
  4. U prucessu di stallazione di l'emulatore nantu à u PC hà da attivatu.
  5. À a fine di u bottinu "Chiudi" diventa attivu. Fate un clic nantu à sta voce per sceglie a finestra. Installazione Assistenti.
  6. Avà bisognu di aprite "Esploratore", righjula per a finestra à "Desktop" E entrate in u cartulare chì cuntene u schedariu eseguibile di l'applicazione di ghjocu chì vulete fà. Più spessu, una estensione EXE hè assignata à questu oggettu è contiene u nome di u ghjocu in u so nome. Cliccate nantu à uPittura) è, senza liberà, trascina stu file nantu à a scelta di DosBox.
  7. L'interfaccia di l'emulatore sarà visualizata, quandu u cumandamentu di cumandà u schedariu spostatu hè esse eseguitu automaticamente.
  8. Dopu à quessa, mette in furia u ghjocu chì vulete, cum'è in regula, senza necessità di fà azzioni supplementari.

Metudu 2: Modu di compatibilità

Se u ghjocu hè statu lanciatu nantu à e versioni precedenti di a linea di Windows OS, ma ùn vulia micca esse inclusu in Windows 7, tandu sì ine pruvate à attivà u modalità compatibile senza installà software software.

  1. Andà à "Esploratore" in u cartulare duve si trova u lugaghju eseguibile di u ghjornu di u prublema. Fate un clic destro su di essa è fermate a selezzione in u menù chì appaia nantu à l'opzione "Pruprietà".
  2. In a finestra chì si vede, aprite a sezione "Compatibilità".
  3. Verificate a casella accantu à u nome di u parametru. "Run u prugramma ...". Dopu à quessa, a lista di cascata sottu in questa voce diventa attiva. Cliccate nantu à sta.
  4. Da a lista chì si vede, selezziunate a versione di u sistema operativu Windows per chì u ghjocu à prublemu era in primu destinatu.
  5. Poi pudete ancu attivà parametri addiziunali, toccà e voci corrispondenti per fà e azzioni seguenti:
    • spegne u design visuale;
    • aduprà a risoluzione di u schermu di 640 × 480;
    • aduprà 256 culori;
    • a composizione di u spegnimentu nantu à "Desktop";
    • disabilite a scala.

    Quessi parametri sò desiderabili per attivà per ghjochi particu di i vecchi. Per esempiu, destinatu per Windows 95. Se ùn permettete micca queste impostazioni, ancu s'è l'applicazione inizia, l'elementi grafichi ùn sò micca visualizati correttamente.

    Ma quandu ghjucate i ghjochi pensati per Windows XP o Vista, in a maiò situazione, questi parametri ùn anu micca necessariu di esse attivatu.

  6. Una volta in a tab "Compatibilità" tutte e impostazioni necessarie sò impostate, cliccate nantu à i bottoni "Applicà" è "OK".
  7. Dopu avè completatu sti passi, pudete lanciari l'applicazione di ghjocu in a manera usuale da dopu cliccà Pittura da u so file esecutivu in a finestra "Esploratore".

Comu pudete vede, ancu se i vecchi ghjochi nantu à Windows 7 pò ùn cunnosce micca in u modu usuale, da qualchì mancezzioni, pudete ancora risolve u prublema. Per e applicazioni di ghjocu chì sò originalmente progettate per MS DOS, hè imperativu di installà un emulatore di stu sistema. Per e listessi giochi chì funziunavanu cù successu nantu à e versioni precedenti di Windows, hè basta per attivà è configurà u modu di compatibilità.